Ga jij kijken?quote:Rob Geus keert terug als hygiëne-inspecteur in De Hygiënepolitie
RTL Boulevard · 17 november 2025 · Aangepast: 17 november 2025
Man, man, man
In het nieuwe programma 'De Hygiënepolitie' onderzoekt Rob Geus (54) hoe het echt zit met de hygiëne in Nederland. Als ervaren inspecteur duikt hij in de wereld van bacteriën, schoonmaakstandaarden en mogelijke besmettingsrisico’s. Het programma is vanaf maandag 19 januari te zien.
Nope, maar voor wie er wel vrolijk van worden; enjoyquote:
quote:Op maandag 19 januari 2026 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
The cold food is too hot and the hot food is too cold!
iK pLaAts eEn rEviEw oP Koekel !1quote:Op maandag 19 januari 2026 20:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Krijgt voedselvergiftiging, doet er verder niets mee
Want het is zo'n lieve man?quote:Op maandag 19 januari 2026 20:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Ach drie dagjes ziekenhuis, nieren die uitvallen. Moet kunnenquote:Op maandag 19 januari 2026 20:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Daar is de stomer al!quote:Op maandag 19 januari 2026 20:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik wacht straks op het moment dat ze die Techweise stoomreiner tevoorschijn halen en die hele zaak er mee gaan doen
Ik zou zelfs willen zeggen brandschoon.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:21 schreef potjecreme het volgende:
Voor Indiase begrippen is het nog schoon.
Dat viel te verwachtenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:43 schreef Dutch_view het volgende:
Als ik in Google "snackbar" intik krijg ik al een suggestie Twins![]()
Waarschijnlijk hebben meer mensen al gezocht
Ik denk dat ik ook wel een beetje snap waarom zijn vrouw bij hem weg is gegaanquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat viel te verwachten
Die zaak wordt nooit wat. Leer een man met honger vissen. Leuk dat schrobben voor hem, alleen tja
De eieren kwamen uit juli en er werd gezegd dat ze 6 maanden over tijd waren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:26 schreef Tourniquet het volgende:
Geen idee wanneer de ploeg van Rob daar de boel op orde heeft gemaakt, maar op 31-7-2025 was er volgens de NVWA niets aan de hand:
https://www.openbare-insp(...)etail/snackbar-twins
Hoe zoek je dan, op FC Utreg?quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:24 schreef Paul het volgende:
Ik dacht op radio te horen dat er een rechtszaak vandaag was tegen Rob Geus. Kan het nergens vinden op internet
Ik snap ook echt niet dat ze dit terug op tv hebben gehaald.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:21 schreef CoExist het volgende:
Armoedige tv presentator die voor een armoedige tv zender armoedige televisie maakt voor armoedige mensen…
Samen met zijn kornuit John van den Heuvel iedereen de maat nemen en dan zelf niet in de rechtbank verschijnen.
Dit!!! En zoveel beter dan die gare families die ze bn's maken.quote:Op maandag 26 januari 2026 16:21 schreef Paul het volgende:
Vanavond weer genieten van onze held
Laat de haters maar haten
Hoezo? Ik vind het juist heel goed dat hij dit doet. Voor de bescherming van de consument. Misstanden aan de kaak stellen is nooit armoedig.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:21 schreef CoExist het volgende:
Armoedige tv presentator die voor een armoedige tv zender armoedige televisie maakt voor armoedige mensen…
Ik denk dat de haters hier zelf iets in de horeca doen en zich betrapt voelen. Ik kan geen andere reden bedenken.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit!!! En zoveel beter dan die gate families die ze bn's maken.
Met een verborgen camera een sauna is natuurlijk sowieso niet wenselijk en per de huisregels ook niet toegestaan in verband met privacy. Sensatie journalistiek is dan natuurlijk een drogreden om zoiets uit te zenden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:17 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hoe zoek je dan, op FC Utreg?
Alsjeblieft, gelijk de eerste treffer, paar milliseconden:
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-camerabeelden-niet
quote:Op maandag 26 januari 2026 20:36 schreef Dutch_view het volgende:
Best sfeervol amusement
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2026 20:46 schreef Dutch_view het volgende:
Komt de gesponsorde stoomreiniger weer in actie straks?
Zo praat je niet over rob. Pure kwaliteits tv. Spannende muziek. Undercover acties. Rob undercover. Zoveel kwaliteitquote:Op maandag 26 januari 2026 20:50 schreef Cupfighter het volgende:
Daar wordt ik niet vrolijk van
Bagger TV van die eikel
Maar toch stiekem wel vermakelijk
Ik vind het een kwal van een kerelquote:Op maandag 26 januari 2026 20:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo praat je niet over rob. Pure kwaliteits tv. Spannende muziek. Undercover acties. Rob undercover. Zoveel kwaliteit
Je begint mij echt boos te maken. Hoor je me?quote:Op maandag 26 januari 2026 20:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het een kwal van een kerel
Geen kwaliteit maar wel vermakelijk
Past goed bij SBS6
Ja maar sensatieeeeeeeeeequote:Op maandag 26 januari 2026 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
Dat heimelijk gedoe vind ik zo aso. Meld gewoon dat je komt controleren.
Alsof hij zomaar overal binnen mag stormen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |