quote:Op maandag 2 februari 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Ik weet nu dat er vliegjes gemonteerd zijn in die tussen stukjes, ik dacht elke keer dat ze over mijn beeldscherm liepen.
De hot is too cold and the cold is too hot, SJEEM on JOE.quote:
Dat hok heeft ook helemaal geen doorluchting.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:22 schreef Dutch_view het volgende:
Terugkerende schimmel in een paar weken, dan klopt er ook iets niet qua doorluchting
Is gewoon inherent aan een buffet. Shit staat veel te lang in slechte temperatuur en niemand maakt zich al te druk. In een a la carte restaurant heb je dat probleem natuurlijk niet, want alles komt (als het goed is) vers en goed warm/koud uit de keuken. Ik zie ook niet percé problemen met de hygiene, alleen met temperatuur.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Overigens is het a la carte restaurant van dezelfde eigenaar in hetzelfde pand wel in orde hoor.
Yup maar ik heb vaak zat in andere vreetschuren gegeten waar dit ook gewoon prima was. Een dergelijke opstelling heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is gewoon inherent aan een buffet. Shit staat veel te lang in slechte temperatuur en niemand maakt zich al te druk. In een a la carte restaurant heb je dat probleem natuurlijk niet, want alles komt (als het goed is) vers en goed warm/koud uit de keuken. Ik zie ook niet percé problemen met de hygiene, alleen met temperatuur.
Misschien zijn ze door de juristen teruggefloten.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:31 schreef Dutch_view het volgende:
Vorige week verkondigde Rob nog dat er wel aandacht aan zou worden besteed en nu worden we afgescheept met een slap statement
Die honden en varkens lagen vast al klaar in die gare keuken van ze.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |