Niet echt. Als ze al diverse boetes hebben opgelegd dan is deze zaak al in het vizier en komen ze vast nog op her-controle.quote:
Niets bescherming voor de consument. Daar zijn gewoon overheidsinstanties voor om dat te controleren. Het is gewoon ordinaire sensatie televisie voor de onderkant van de samenleving.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:49 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het juist heel goed dat hij dit doet. Voor de bescherming van de consument. Misstanden aan de kaak stellen is nooit armoedig.
Hoe dan?quote:Op maandag 26 januari 2026 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
NVWA is op 1-10-2025 bij Mr. Jack’s geweest en alles voldoet.
https://www.openbare-insp(...)-restaurant-mr-jacks
Ik heb daar zo’n 10 jaar geleden ook een keer een Griekse schotel gegeten, vond het toen al dat je 25 jaar terug ging in de tijd.
Als je de reviews leest op Tripadvisor pak je al snel de popcorn erbij (als je geen braakneigingen krijgt), behalve van 10 jaar geleden (2016), toen waren ze best wel goed. Dat was een (de enige) goed jaar!quote:
Never forget dat ze naar zijn huis gingen en hij het kunstgras ging stofzuigen (volgens mij was dat bij Jouw vrouw mijn vrouw VIPS).quote:Op maandag 26 januari 2026 23:49 schreef Elan het volgende:
Topshow.
Rob lijkt ook amper ouder geworden, komt vast door zijn veel jongere vriendin
Hoe vaak heeft de NVWA al de meest gore restaurantjes en friettenten "goedgekeurd" waar zelfs een blind paard nog van kan zien dat het er niet pluis is. Rob legt gewoon de bal voor open doel.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:51 schreef CoExist het volgende:
[..]
Niets bescherming voor de consument. Daar zijn gewoon overheidsinstanties voor om dat te controleren. Het is gewoon ordinaire sensatie televisie voor de onderkant van de samenleving.
En het is ook zeker niet de eerste keer dat Rob Geus er een twijfelachtige moraal op nahoudt. Deze Rotterdamse kok is iets teveel in zich zelf gaan geloven en het ontbreekt hem aan zelfreflectie.
Wait wait wait. Mr Jacks is bij Rob Geus in de uitzending behandeld? Je lult. Even serieus.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
NVWA is op 1-10-2025 bij Mr. Jack’s geweest en alles voldoet.
https://www.openbare-insp(...)-restaurant-mr-jacks
Ik heb daar zo’n 10 jaar geleden ook een keer een Griekse schotel gegeten, vond het toen al dat je 25 jaar terug ging in de tijd.
Benieuwd om welke locatie het gaat?quote:
Beelden mogen niet gebruikt worden.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:10 schreef W00fer het volgende:
Het is eigenlijk diep triest dat Van den Heuvel en Geus vollebak los gaan op een saunadirecteur en Derksen.
De uitzending is verboden, get a life en move on. Of is het beeldmateriaal op en heeft Geus geen zin om nog een paar friettenten te bezoeken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |