Met die twee lijk je me wel in het voordeelquote:Op woensdag 21 januari 2026 08:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
1-2tje vandaag. Zal ook nodig zijn waarschijnlijk om Van Eetveld af te houden.
Dit is niet leuk. Altijd tegen mij.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
1-2tje vandaag. Zal ook nodig zijn waarschijnlijk om Van Eetveld af te houden.
Gemist, werk is hectisch deze dagen.quote:
Succes met Cloudflare omzeilen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gemist, werk is hectisch deze dagen.
Zie dat mijn scriptje van vorig jaar niet werkt, Steef zal wel weer van alles geblokt hebben. Ik zal dit weekend even kijken of ik het werkend kan krijgen.
Ja, drama.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Succes met Cloudflare omzeilen.
Je kan ook gewoon mijn site gebruiken
https://fpcl.pino112.nl/u(...)=1&manager=Steven184
Nee, top 15.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja, drama.
Jij hebt enkel rijders in de punten he?
Zijn lead-out was stuk.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blijft maar een beperkte sprinter die Zijlaard
Maar Norsgaard is een Deenquote:Op zondag 18 januari 2026 18:40 schreef Sabata het volgende:
Aangezien vier renners de Noorse nationaliteit hebben komen die eerst aan de beurt:
Yup, dat heb ik te laat gezien, kan het niet meer veranderen. Norsgaard is nu geannexeerd, er wordt wel meer gedreigd met het inpikken van Deens eigendom tegenwoordig. "Takk for oppmerksomheten din på denne saken!"quote:
Ik zie dat PCS ook nog een heuse API aanbiedt, dus mocht het bij mij ook niet meer werken is dat altijd nog een optie.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pino die data minet van Steef, Steven die data minet van Pino, en straks Steef die data minet van Steven. Erg mooi.
Altijd tegen ons.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:24 schreef wimderon het volgende:
En dan gaan ze uiteraard weer buitenaards tegen je rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |