Altijd tegen ons.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:24 schreef wimderon het volgende:
En dan gaan ze uiteraard weer buitenaards tegen je rijden.
@DecoAorestequote:Op donderdag 22 januari 2026 21:16 schreef Fretwork het volgende:
Heeft er nog iemand gehapt op Sam Bennett?
Die gaat in speelronde 1 dit jaar meer halen dan voor mij in heel 2025 helaasquote:Op donderdag 22 januari 2026 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Kron pakt de eerste puntjes voor mijn team, heb goede hoop dat dat een goede aankoop is dit jaar
Krijg je het opgelost of moeten we met de pet rond voor een API?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:45 schreef Pino112 het volgende:
PCS heeft het toch maar weer voor elkaar gekregen om na twee dagen in het seizoen de uitslagenpagina zo te wijzigen dat de uitslag niet verwerkt werd
Altijd tegen mij.
Ja is geluktquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Krijg je het opgelost of moeten we met de pet rond voor een API?
Ja huilen. Dat die droplul dat soort dingen even een weekje eerder aangeeft, mijn hemel.quote:
Ach ik had Fabio vorig jaarquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja huilen. Dat die droplul dat soort dingen even een weekje eerder aangeeft, mijn hemel.
De berichtgeving lijkt wel dat hij volledig zal herstellen en verderop in het jaar alsnog gaat koersen. Maar alsnog wel kut ja.
Lijkt er nu al op dat ik beter Izquierdo had kunnen kiezenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds veel aardige renners. Ik had het echt eerder aangedurfd met gasten als Izquierdo dan een type bejaarde Lampaert
Nog niks beslist!quote:
Voorlopig mijn beste aankoop van deze winterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |