Heb het ook expres een beetje neutraal gehouden zodat het niet helemaal op haar zou lijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AI dames lijken allemaal ietwat op elkaar
Ah die is super leuk.quote:
Ja dat is dan wel weer jammer. Maar dit is m'n eerste poging dus ben er toch wel tevreden over.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer jammer. Maar dit is m'n eerste poging dus ben er toch wel tevreden over.
Sinckhole vanwege gaslekquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer jammer. Maar dit is m'n eerste poging dus ben er toch wel tevreden over.
quote:
Oh, geweldig!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:03 schreef Lenny77 het volgende:
Inkoppertje
(Ik kreeg de foutjes niet meer hersteld)
[ link | afbeelding ]
Hoe maak je bewegende plaatjes??quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:58 schreef flipsen het volgende:
@:Een-willekeurge-ONZ-User-op-een-rommelmarkt...
[ afbeelding ]
Helemaal vergeten dat ik toegang tot Sora heb (wel de oude versie). Geen tijd/zin om te finetunen...
ONZ / Zaken gedaan met een randdebielquote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Iets met een marktplaats-handeltje
sora.chatgpt.comquote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe maak je bewegende plaatjes??
Komt wel behoorlijk in de buurt; iets minder hoofdhaar, wel wat grijze haartjes en meer een ringbaardjequote:
https://www.meta.aiquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Werkt niet bij mij, ben ik waarschijnlijk te dom voor
Maar ik fok nooit op mijn telefoonquote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:44 schreef Blues het volgende:
@ Hyaenidae
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
HOK moet FOK zijn
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben lang en heb lang blond haar en woon op de boerenbuitenIk sta wel in de zorg
Wel een leuke combiDankjewel
Lukt als image niet?.gif van maken anders?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:20 schreef Lovely het volgende:
Hoe upload je een mp4 bestand?![]()
Heb een bewegende afbeelding gemaakt, maar krijg hem hier niet geplaatst
Een 6 op de schaal van Dr_Weckpotquote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:35 schreef Flory- het volgende:
In verband met de laatste feiten nog eentje voor @:Dr_Flash
[ afbeelding ]
In een bierfles paste je nietquote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een 6 op de schaal van Dr_Weckpot
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Lukt als image niet?.gif van maken anders?
Dat is ook een beetje a thing of the past aan het worden moet ik zeggen.quote:
Ik zelfquote:
Oehquote:
Ben ik die donkere man of het blije hondje?quote:
quote:
Zat ik een beetje in de buurt?quote:
Ja zie m’n edit.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zat ik een beetje in de buurt?
Jouw foto was wel hilarisch. Enige kloppende is dat ik inderdaad in de zomer wel eens een hemdje draag maar verder zag deze guy er vooral vrij terminaal uit
Nouja zegquote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik die donkere man of het blije hondje?
Nou ik had een leuke dertiger gevraagd en kreeg deze oude manquote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zat ik een beetje in de buurt?
Jouw foto was wel hilarisch. Enige kloppende is dat ik inderdaad in de zomer wel eens een hemdje draag maar verder zag deze guy er vooral vrij terminaal uit
Oké hopelijk het hondje.quote:
Ze oogt Zuid-Europees. Beetje Katie Melua.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:Pisces29
Ik ben volledig overtuigd.
En twee glazen wijnquote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze oogt Zuid-Europees. Beetje Katie Melua.![]()
Ik heb geen zwart maar bruin haar en groene ogen.
Die rauwkost op tafel.
Aaaww.quote:
Ja AI heeft een eigen willetje.quote:
Zo goed ken ik sommige users ook niet.quote:
Of opgezette dieren.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo goed ken ik sommige users ook niet.
Ja heel goed onthouden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Pisces29
[ afbeelding ]
met een kleine verwijzing naar een vorige UI en ondertitel (tenminste in mijn herinnering)![]()
Sorry, was even je leeftijd vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |