Dat is ook een beetje a thing of the past aan het worden moet ik zeggen.quote:
Ik zelfquote:
Oehquote:
Ben ik die donkere man of het blije hondje?quote:
quote:
Zat ik een beetje in de buurt?quote:
Ja zie m’n edit.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zat ik een beetje in de buurt?
Jouw foto was wel hilarisch. Enige kloppende is dat ik inderdaad in de zomer wel eens een hemdje draag maar verder zag deze guy er vooral vrij terminaal uit
Nouja zegquote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik die donkere man of het blije hondje?
Nou ik had een leuke dertiger gevraagd en kreeg deze oude manquote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zat ik een beetje in de buurt?
Jouw foto was wel hilarisch. Enige kloppende is dat ik inderdaad in de zomer wel eens een hemdje draag maar verder zag deze guy er vooral vrij terminaal uit
Oké hopelijk het hondje.quote:
Ze oogt Zuid-Europees. Beetje Katie Melua.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:Pisces29
Ik ben volledig overtuigd.
En twee glazen wijnquote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze oogt Zuid-Europees. Beetje Katie Melua.![]()
Ik heb geen zwart maar bruin haar en groene ogen.
Die rauwkost op tafel.
Aaaww.quote:
Ja AI heeft een eigen willetje.quote:
Zo goed ken ik sommige users ook niet.quote:
Of opgezette dieren.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo goed ken ik sommige users ook niet.
Ja heel goed onthouden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Pisces29
[ afbeelding ]
met een kleine verwijzing naar een vorige UI en ondertitel (tenminste in mijn herinnering)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |