quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valentijn was vorig jaar wel echt ontzettend matig. Filosoof lijkt mij een betere keus.
No emotions. Just business.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We sluiten niets uit. Wim heeft een bepaald aantal stokpaardjes.
Ja na de Tour had ie gelukkig een geweldige herfst.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
Was ook een rommeltje bij Groupama vorig jaar.
Over stokpaardjes gesproken, hebben jullie ook renners die al jaren in jullie team zitten?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We sluiten niets uit. Wim heeft een bepaald aantal stokpaardjes.
Ik proef enig sarcasme hier.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja na de Tour had ie gelukkig een geweldige herfst.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ie schroeien. Is een beetje een gokje
quote:Geen enkele klassieker meer voor Victor Campenaerts, die wel Giro én Tour rijdt: “Ik heb nog weinig eigen ambitie”
Ik had ook wel meer op Alvarez verwacht. Had er zelf eerst ook exact 800.000 op, net als @Mani89quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar 1 bieding op Donati verbaast me
Ik weet wel iemand die het aandurfde met Intxausti.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adrien Costa @:DecoAoreste
Was er niet ook op een andere oude renner geboden die het jaar ervoor al met pensioen was in het eerste jaar?
Rui Oliveira schraapt altijd punten voor me. Jorgensen en Kuss heb ik lang gehad maar nu niet op geboden. Vingegaard lang als kopman gehad maar nu dik overbodenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over stokpaardjes gesproken, hebben jullie ook renners die al jaren in jullie team zitten?
Nee. Maar wel renners die op lijstje staan en daardoor meerdere keren in mijn team zaten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over stokpaardjes gesproken, hebben jullie ook renners die al jaren in jullie team zitten?
Mollema is er nog!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:13 schreef heywoodu het volgende:
Er is gewoon niks meer over, en dan moet je er nog 7
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fiorelli natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/profiel.php?renner=natnael-tesfatsionquote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog nooit voor iemand anders gereden denk ik
Tot dit seizoen heb ik altijd een Izagirre in het team gehadquote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Check, zat er in 2021 al in inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/profiel.php?renner=natnael-tesfatsion
Vanaf Renners op de naam klikken
Oliver Naesen is inmiddels gedegradeerd toch wegkapitein/cultuurbewaarder/mascotte maar hij zit er toch maar weer bij.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel mee eensquote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:43 schreef maxi-mus het volgende:
Name droppen terwijl je zelf al klaar bent vind ik Not Dunne.
Anyway, nog twee kneusjes en kijkende naar wat er nog is:
Bekijk deze YouTube-video
Heeft iemand het nog geprobeerd met König?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die het aandurfde met Intxausti.
Barguil, Izagirre, Molano al voor de miljoenste keer.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wist wel dat ie het voorjaar niet reed, maar bij de woorden “weinig ambitie” word ik dan weer minder vrolijk. Al denk ik niet dat een van de overgebleven renners van mij een veel betere keus was geweest. Politt, Pacher en Ferron verwacht ik ook geen wonderen van.quote:
Volgens mij had ik die in 2017 maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft iemand het nog geprobeerd met König?
Genoeg gasten nog beschikbaar die in wat meer rondjes kleine punten halen, of wat renners met wat meer potentie.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist wel dat ie het voorjaar niet reed, maar bij de woorden “weinig ambitie” word ik dan weer minder vrolijk. Al denk ik niet dat een van de overgebleven renners van mij een veel betere keus was geweest. Politt, Pacher en Ferron verwacht ik ook geen wonderen van.
Ja, maar ik had er ook echt maar een fooitje op gezet natuurlijk. Die paar prima renners die nu nog beschikbaar zijn had ik niet verwacht met 114 binnen te halenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Genoeg gasten nog beschikbaar die in wat meer rondjes kleine punten halen, of wat renners met wat meer potentie.
Dit dusquote:Op zaterdag 17 januari 2026 08:43 schreef maxi-mus het volgende:
Name droppen terwijl je zelf al klaar bent vind ik Not Dunne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |