Het feest kan beginnen!quote:
Gelukkig heb ik het andere (juiste) topic voor vandaag ook gevondenquote:
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:35 schreef golfer het volgende:
Een uur voorbeschouwend gebabbel met Ireen en Irene.
Je hoeft niet te antwoorden.quote:
Mag die wel. Net zoals dat jij mag klagen.quote:
Afwachten wie er voor- of nadeel krijgen van de loting. Vooral met starten in binnen- of buitenbaan.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
1000m loting laat op zich wachten
Het topic ook.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
1 I VIGL Maybritt ITAquote:Op zondag 8 februari 2026 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Idem bij Kok vs Bowe.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:13 schreef Marcoss het volgende:
Takagi binnen eindigen tegen Leerdam is voor haar wel de ideale loting. Te hopen dat de voorsprong na 600 meter net ver genoeg voor ligt dat Takagi er weinig aan heeft op de kruising
en dan op de 10km ook maar 1 na 3 ritten.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:16 schreef Redefine het volgende:
En ook bij de 1000 meter dus zelfs een dweilpauze.
Je kunt Jorien ook moeilijk twee keer inzetten.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dan op de 10km ook maar 1 na 3 ritten.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Kok niet bijna 1 seconde voor ligt op Bowe na 600m is ze sowieso kansloos voor goud.
Ik denk dat het heel erg uitmaakt hoe de wedstrijd verloopt. Als het spannend is kunnen die lange pauzes de spanning juist groter maken. De anticipatie richting de volgende rit groeit dan met de seconde. Als de spanning eruit is wordt dat alleen maar meer benadrukt door die pauzes.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:17 schreef Slobeend het volgende:
Na twee afstanden kan ik al wel concluderen dat ik meer zin heb in het WK allround dan de rest van het OWS toernooi. Het gebrek aan tempo.
Zo goed is Bowe niet meer op de 1000m.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Kok niet bijna 1 seconde voor ligt op Bowe na 600m is ze sowieso kansloos voor goud.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo goed is Bowe niet meer op de 1000m.
Heel flauwquote:Stolz gaat niet voor record Heiden en rijdt 'slechts' vier afstanden
Jordan Stolz zal op het olympische schaatstoernooi niet in actie komen op de ploegenachtervolging. Dat bevestigt zijn coach Bob Corby. Daardoor zal Stolz niet aan het iconische record van zijn landgenoot Eric Heiden komen. Heiden won in 1980 vijf gouden medailles.
Morgen is Stolz topfavoriet op de 1.000 meter, zijn eerste afstand in Milaan. Ook op de 500 en 1.500 meter hoort hij bij de favorieten voor de titel. Daarnaast rijdt Stolz de massastart.
Tot nu toe liet Stolz in het midden of hij ook mee zou doen aan de ploegenachtervolging, een afstand die hij internationaal nog nooit heeft gereden. Aan de halve finales en finale zou hij sowieso niet meedoen, omdat die slechts twee dagen voor de 1.500 meter op het programma staan, maar Stolz hield de deur open voor de kwalificatieronde van komende zaterdag.
Daarmee zou hij ook een medaille krijgen als de VS, de regerend wereldkampioen en wereldrecordhouder, op het podium eindigt.
Maar Stolz doet definitief niet mee aan het onderdeel, zegt Corby na de middagtraining. "Jordan voelt zich goed, elke dag beter zelfs. Maar de achtervolging gaat hij niet rijden. Die keuze hebben we een tijdje geleden al gemaakt."
Heb die vergelijking altijd zo ergerlijk gevonden. Heiden die alle 5 de afstanden wint is toch een hele andere prestatie dan Stolz die 3 vrij dicht bij elkaar liggende afstanden en 2 aparte onderdelen(waarvan 1 ook nog met wat kunst- en vliegwerk) wint?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |