quote:Op dinsdag 28 april 2026 03:19 schreef Inbox het volgende:
[..]
Hemelsbreed ligt er hier ook eennazc op nog geen km. vandaan. Maar 45 graden? Nope. Wel gaat het er soms flink verhit aan toe, incl. steekpartijtjes.
Hier 17 in de ochtend. Dan moet ik toch nog even stoken.quote:Op maandag 27 april 2026 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Woonkamer: 19.9
Slaapkamer: 18.8
Droogkamer: 19.4
Zolder: 20.7
Het stookseizoen is definitief voorbij.
Ik 1km er vanaf dus.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik woon echt aan de Afrikaanse grens.
Dat heb je al zeker 63 keer gemeld.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik woon echt aan de Afrikaanse grens.
20 is toch niet zo warm?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:
20. Eerste nacht dat doorluchten echt geen flikker heeft geholpen.
Nee, maar die 18 die ik de afgelopen week iedere nacht heb bereikt was toch wel heel erg lekkerquote:
Je hebt toch gvd een airco !!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:
20. Eerste nacht dat doorluchten echt geen flikker heeft geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |