Nederland vangt enkele tienduizenden Syriërs op. Turkije 3 miljoen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:06 schreef Bill_Hillie het volgende:
En verder snap ik nooit zo goed waarom een klein landje als Nederland zich perse geroepen voelt om zoveel asielzoekers uit een ver land als Syrië op te vangen. Dat kan niet daar wat meer in de buurt of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asiel aangevraagd en zich vervolgens veelvuldig op het criminele pad begeven.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:19 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En dan? Ze kunnen niets en hebben niets en hebben hier nu eenmaal asiel aangevraagd. Toekomstige asielzoekers wel sneller terugsturen natuurlijk. Maar ja, dan moet je meer geld uitgeven voor snelle afhandelingen. En dat wil rechts niet echt, want dat zou zomaar het probleem enigszins kunnen oplossen.
Nee, juist niet. Dat zegt hij toch ook?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:05 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Pappen en nathouden werkt beter inderdaad.
Daarmee kan ik concluderen dat het daar ook in de buurt kanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:18 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nederland vangt enkele tienduizenden Syriërs op. Turkije 3 miljoen.
Denk je dat snellere integratie en betere begeleiding gaat werken om overlast te beperken?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Dat zegt hij toch ook?
En terecht, de twee grootste partijen in Arnhem zijn D66 en Groenlinks; de mensen stemmen voor dit soort problemen en zijn daar blij mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:00 schreef Fok-it het volgende:
"Geen reactie van de minister
Tijdens haar bezoek aan Arnhem heeft Marcouch minister Mona Keijzer van Asiel en Migratie net als haar voorganger Marjolein Faber gewezen op de problemen, waarmee gemeenten kampen. Ze is er niet op teruggekomen."
Haha. Aldus de capabele rechtse politiek die er 'ten minste wat aan wilt doen '
De Turkse mensen die ik gesproken heb zijn, net zoals hier, allerminst blij met de gang zaken betreft de opvang van Syriers.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Daarmee kan ik concluderen dat het daar ook in de buurt kan
Dus een minister die verantwoordelijk is voor landelijk beleid kan prima selectief zijn in bepaalde gemeentes waar de stemmen haar niet bevallen. Lekkere politiek gaat dat wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En terecht, de twee grootste partijen in Arnhem zijn D66 en Groenlinks; de mensen stemmen voor dit soort problemen en zijn daar blij mee.
Het artikel in de OP gelezen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dat vul jij allemaal maar in. Ik baseer me liever op feiten.
Daar ga ik wel van uit ja. Aan de voorkant de migratie indammen en aan de achterkant de al aanwezige migranten beter begeleiden.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:04 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Denk je dat snellere integratie en betere begeleiding gaat werken om overlast te beperken?
Sinds wanneer bepaalt de gemeenteraad of er asielzoekers in Nederland zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En terecht, de twee grootste partijen in Arnhem zijn D66 en Groenlinks; de mensen stemmen voor dit soort problemen en zijn daar blij mee.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En wat we nu hebben zou het grote antiasielzoekers-kabinet moeten zijn. Wat een lacher.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:11 schreef Buitendam het volgende:
Keihard beleid van de PVV werpt heel duidelijk de vruchten af!
Het is opmerkelijk om te zien dat vanuit de te verwachte hoek men niet de overlastgevers bekritiseerd (waarschijnlijk zal daar nog wel empathie voor zijn ook), maar dat men deze kwestie als een kans ziet om even een gram te halen jegens de politieke tegenstanders.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha PVV en beleid dat vruchten afwerpt.![]()
Die kunnen helemaal niks joh.
Ah alweer aan het ageren tegen "kringen" van niet bestaande mensen om je falende politieke helden uit de wind te houden.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is opmerkelijk om te zien dat vanuit de te verwachte hoek men niet de overlastgevers bekritiseerd (waarschijnlijk zal daar nog wel empathie voor zijn ook), maar dat men deze kwestie als een kans ziet om even een gram te halen jegens de politieke tegenstanders.
Nu was dit nog te begrijpen geweest als de partijen die men zelf omarmd een goede oplossing zouden hebben voor dit soort problemen, maar dat is niet het geval. Dat zijn de kringen waar men rept over het bijbouwen van honderden AZCs, wat ervoor zou zorgen dat er nog veel meer van dit soort Syrische jongeren zouden komen.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat men daar ook de cultuur en de religie van zulke jongeren viert en een plek wil geven in de publieke ruimte en bij zulk wangedrag als eerste naar externe factoren kijkt, niet naar zelfverantwoordelijkheid voor het vertoonde gedrag en harde straffen.
Kun je ook onderbouwen wie mijn politieke helden zouden zijn volgens jou en hoe deze gefaald hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah alweer aan het ageren tegen "kringen" van niet bestaande mensen om je falende politieke helden uit de wind te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |