Yay, dan weet je iig waarom je niet kon boekenquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb antwoord gehad. Op een stuk van het traject zijn ze bezig met het inzetten van nieuwe treinen. Op dit moment weten ze nog niet welke trein precies wanneer ingezet wordt (nieuwe of oude) en daarom kan het reserveringssysteem nog niet worden geactiveerd. Maar wanneer dat wel duidelijk zou zijn, wisten ze nog niet. Dus elke dag proberen maar denk ik
.
@:exode ik weet je te vinden! Ik heb iig genoeg LEGO punten om een gratis kaartje in te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Echt hoor, ik ben het nieuws over die megalomane oranje idioot in de VS zo helemaal zat, dat ik vandaag gewoon heel het nieuws geskipt heb. En dan gebeurd er het nodige in Utrecht én is Jensen dood
Mijn mening iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BluhWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Ja maar echt he.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:06 schreef Troel het volgende:
Tja, dementie doet dit soort dingen met mensen
Tja, maar dat heb ik bij sommige sujetten hier in de politiek ook hoorquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar echt he.
Maar dat ze er op gestemd hebben is wat mij blijft verbazen....
Maar die komen hier nergens want wij hebben een beter systeem... Zie Wilders 😂quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, maar dat heb ik bij sommige sujetten hier in de politiek ook hoor
Lag het probleem maar alleen bij hemquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar die komen hier nergens want wij hebben een beter systeem... Zie Wilders 😂
Die stemmers hebben vast ook allemaal dementie.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar echt he.
Nou ja wij hebben in elk geval een beter systeem, dat was mijn punt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Lag het probleem maar alleen bij hem
Ik zag gisteren een filmpje van iemand uit Amerika die vertelde dat ze keuze hebben uit 2 en dat ze de in haar ogen minst slechte optie had gekozen... Trumpquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar echt he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Had ik toch liever een demente bejaarde of Harris daar op de troon gehad in plaats van deze narcistische megalomane oranje bemoeizuchtige machtswellusteling.
Wedstrijd ver pissen komt nu te dichtbij.
Ze heeft niet voor niets haar werk weer opgepakt, @:exode dus no worries. Zal ook afleiding voor haar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een mama en zoon dag en we hebben net gezellig een theepartijtje gehad. Zo snoezig. Tegelijkertijd ben ik ook redelijk wanhopig. Hij is van bijna 3 tot 4e verjaardag zindelijk geweest. Ook ‘s nachts. En nu plast hij al een jaar tot wel 8 keer per dag in z’n broek. Op school gaat het inmiddels redelijk, maar op de BSO en thuis is het volslagen ruk. We hebben alles al geprobeerd: kleine beloningen, stickerkaarten, negatieve consequenties aan een natte broek benoemen en volhouden (zoals: zo lang je geen droge broek aan hebt, mag je niet op de bank zitten) enz. Volgens de orthopedagoog van z’n zus is de prikkel niet belangrijk genoeg voor ‘m. Het boeit ‘m zelf ook echt niks als hij nat is. En ik weet het niet meer… ik was me suf, raak er zelf gefrustreerd door en heb geen idee meer hoe ik dit nu moet aanpakken. Hij heeft iig een check gehad op blaasontsteking en alles lijkt fysiek in orde. Maar nu dan?K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Had ik toch liever een demente bejaarde of Harris daar op de troon gehad in plaats van deze narcistische megalomane oranje bemoeizuchtige machtswellusteling.
Wedstrijd ver pissen komt nu te dichtbij.
Ze heeft niet voor niets haar werk weer opgepakt, @:exode dus no worries. Zal ook afleiding voor haar zijn.Zij gaf aan dat ze er goede resultaten mee heeft. En ik ben inmiddels wel zo ver, dat ze alles op me uit mogen proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De massage was zoals altijd heerlijk en het was fijn haar weer te zien. Ze heeft echt wel heel wat jasjes uit gedaan, maar die handen, zo goed.
Ze had extra tijd gepland zodat we ook even konden kletsenZe kan niet meer masseren en kletsen tegelijk. En ze liet even vallen dat ik als ik ooit weer ga masseren meteen in haar praktijk mag starten. De schat.
Ze is midden 50 en net oma geworden, was bezig met boksen, praktijk uitbreiden, een nieuwe vriend. Ik ben ook zo naief dat ik longkanker altijd met roken associeer, maar ze heeft nooit gerookt. Bizar eigenlijk.
Hoera!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:24 schreef exode het volgende:
En niet onbelangrijk, het teefje is zwanger, het aantal pups weet ze pas als de dierenarts een foto heeft gemaakt dus dat is even afwachten nog.
Maar
Zij werkt niet met wachtlijsten, reservelijsten etc.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:00 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Hoera!
Op welke plek staan jullie? Als in; je weet nog niet hoeveel pups er komen, heb je eerste/tweede/derde etc keus?
Duidelijk, ik zal voor jullie duimenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:11 schreef exode het volgende:
[..]
Zij werkt niet met wachtlijsten, reservelijsten etc.
Ik heb geen idee hoeveel mensen er voor dit nest zijn. Ze gaf bij het gesprek aan dat ze uitgaat van haar gemiddelde nest -1 pup. Zodat de kans groot is dat iedereen echt een pup heeft.
Het risico wat er is, is dat wij een teefje willen en wellicht er alleen reu 'over' is. Zij wijst een pup toe zeg maar na kennismaking met de pups.
Buiten het feit dat het natuurlijk goed moet gaan, gezonde pups etc. 100% zekerheid hebben we dus niet, maar ze heeft in al die jaren nog nooit iemand moeten teleurstellen vertelde ze.
En wij hebben 2 fokkers op onze reservelijst staan.Die zijn wat later met loopsheid dus dat komt mooi uit in ons geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |