abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219843554
...en weer open!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219843569
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 19:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik heb antwoord gehad *O*. Op een stuk van het traject zijn ze bezig met het inzetten van nieuwe treinen. Op dit moment weten ze nog niet welke trein precies wanneer ingezet wordt (nieuwe of oude) en daarom kan het reserveringssysteem nog niet worden geactiveerd. Maar wanneer dat wel duidelijk zou zijn, wisten ze nog niet. Dus elke dag proberen maar denk ik oO<.

@:exode ik weet je te vinden! Ik heb iig genoeg LEGO punten om een gratis kaartje in te zetten.
Yay, dan weet je iig waarom je niet kon boeken :)
Ik zou gewoon een paar keer per dag checken hoor! Komt vast goed ;)
If they say
pi_219843691
Echt hoor, ik ben het nieuws over die megalomane oranje idioot in de VS zo helemaal zat, dat ik vandaag gewoon heel het nieuws geskipt heb. En dan gebeurd er het nodige in Utrecht én is Jensen dood -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
pi_219844464
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 19:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Echt hoor, ik ben het nieuws over die megalomane oranje idioot in de VS zo helemaal zat, dat ik vandaag gewoon heel het nieuws geskipt heb. En dan gebeurd er het nodige in Utrecht én is Jensen dood -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn mening idd

Bluh
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  donderdag 15 januari 2026 @ 21:06:17 #5
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_219844652
Tja, dementie doet dit soort dingen met mensen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 januari 2026 @ 21:10:58 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219844698
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:06 schreef Troel het volgende:
Tja, dementie doet dit soort dingen met mensen
Ja maar echt he.
Maar dat ze er op gestemd hebben is wat mij blijft verbazen....
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 15 januari 2026 @ 21:14:40 #7
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_219844748
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ja maar echt he.
Tja, maar dat heb ik bij sommige sujetten hier in de politiek ook hoor :X
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 januari 2026 @ 21:15:52 #8
176471 oh-oh
pi_219844760
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:14 schreef Troel het volgende:

[..]
Tja, maar dat heb ik bij sommige sujetten hier in de politiek ook hoor :X
Maar die komen hier nergens want wij hebben een beter systeem... Zie Wilders 😂
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 15 januari 2026 @ 21:22:10 #9
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_219844823
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Maar die komen hier nergens want wij hebben een beter systeem... Zie Wilders 😂
Lag het probleem maar alleen bij hem :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219844831
Wilders is een eitje in vergelijking met deze engnek.

En hij doet het voor de veiligheid? Haha :') Net zoals in Venezuela. Tegen drugs, yeah right 8)7
If they say
pi_219845055
quote:

[..]
Ja maar echt he.
Die stemmers hebben vast ook allemaal dementie. :')
pi_219845449
Neh, die sporen gewoon helemaal niet :P

Ik geef het bij deze op. Geen tickets voor Bruno Mars. Deed net iets waardoor ik helemaal niet meer op de ticketmastersite kom :D
Iets met rare activiteiten? Ik bleef alleen maar op de koop-tickets-knop rammen. Op vier verschillende tabbladen :P
If they say
  donderdag 15 januari 2026 @ 22:34:29 #13
176471 oh-oh
pi_219845541
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:22 schreef Troel het volgende:

[..]
Lag het probleem maar alleen bij hem :')
Nou ja wij hebben in elk geval een beter systeem, dat was mijn punt.
( Groucho Marx )
pi_219846604
quote:

[..]
Ja maar echt he.
Ik zag gisteren een filmpje van iemand uit Amerika die vertelde dat ze keuze hebben uit 2 en dat ze de in haar ogen minst slechte optie had gekozen... Trump :{ .
Ik krijg echt de kriebels van die oranje kleuter in Amerika, wat een nare megalomane idioot.
De gedachtengang van die man is niet te begrijpen. Alles is ikke ikke ikke :r
Fake it till you make it...
pi_219846927
De keuze tussen Trump en Biden (en ineens toch Harris) was natuurlijk ook de keuze tussen een narcistische engnek en een demente, aftakelende oude man.

We hebben momenteel meerdere hele enge mannen aan de macht in grote landen, het is een wedstrijd ver plassen tussen Amerika, Rusland, Iran en China. En wij zitten er tussen. }:|

Ik ga zo naar mijn favoriete masseur, heel dubbel, ze masseerde de afgelopen 1,5 jaar niet omdat ze longkanker heeft. De medicijnen slaan goed aan waardoor ze nu, zoals ze zelf zegt, in reservetijd leeft. En ze wil heel graag weer masseren. Dus dat doet ze sinds 2 weken weer. Alleen vaste, bekende clienten vooral omdat ze natuurlijk last minute kan afzeggen.
En dan kom ik aan met mijn 'Ja, ik voel me niet zo fijn, last van mijn nek, burn out klachten etc'.

En over mezelf:
SPOILER
pi_219847319
@exode ik kan me voorstellen dat dat heel dubbel voelt. Ik heb een collega die leeft met kanker als chronische ziekte. Ik vind het zo knap hoe positief ze blijft en zich niet laat beperken door haar ziekte. Maar het voelt wel dubbel inderdaad, nog zo jong met gezin en alles ;(.

SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219847324
Had ik toch liever een demente bejaarde of Harris daar op de troon gehad in plaats van deze narcistische megalomane oranje bemoeizuchtige machtswellusteling.
Wedstrijd ver pissen komt nu te dichtbij.

Ze heeft niet voor niets haar werk weer opgepakt, @exode dus no worries. Zal ook afleiding voor haar zijn.
SPOILER
If they say
  vrijdag 16 januari 2026 @ 11:00:38 #18
176471 oh-oh
pi_219847680
Ik heb zo hard geroot voor Harris, maar ja, die rednecks stemmen niet op een vrouw en ze zijn nog boos op Obama.
Dus een kleurje was ook al niks.

@exode :*
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 januari 2026 @ 11:19:07 #19
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219847841
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Had ik toch liever een demente bejaarde of Harris daar op de troon gehad in plaats van deze narcistische megalomane oranje bemoeizuchtige machtswellusteling.

Ze heeft niet voor niets haar werk weer opgepakt, @:exode dus no worries. Zal ook afleiding voor haar zijn.
SPOILER
SPOILER
Ik heb een mama en zoon dag en we hebben net gezellig een theepartijtje gehad. Zo snoezig. Tegelijkertijd ben ik ook redelijk wanhopig. Hij is van bijna 3 tot 4e verjaardag zindelijk geweest. Ook ‘s nachts. En nu plast hij al een jaar tot wel 8 keer per dag in z’n broek. Op school gaat het inmiddels redelijk, maar op de BSO en thuis is het volslagen ruk. We hebben alles al geprobeerd: kleine beloningen, stickerkaarten, negatieve consequenties aan een natte broek benoemen en volhouden (zoals: zo lang je geen droge broek aan hebt, mag je niet op de bank zitten) enz. Volgens de orthopedagoog van z’n zus is de prikkel niet belangrijk genoeg voor ‘m. Het boeit ‘m zelf ook echt niks als hij nat is. En ik weet het niet meer… ik was me suf, raak er zelf gefrustreerd door en heb geen idee meer hoe ik dit nu moet aanpakken. Hij heeft iig een check gehad op blaasontsteking en alles lijkt fysiek in orde. Maar nu dan?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219847870
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:19 schreef Mushanga71 het volgende:

Ze heeft niet voor niets haar werk weer opgepakt, @:exode dus no worries. Zal ook afleiding voor haar zijn.
SPOILER
Zij gaf aan dat ze er goede resultaten mee heeft. En ik ben inmiddels wel zo ver, dat ze alles op me uit mogen proberen.

De massage was zoals altijd heerlijk en het was fijn haar weer te zien. Ze heeft echt wel heel wat jasjes uit gedaan, maar die handen, zo goed.
Ze had extra tijd gepland zodat we ook even konden kletsen O+ Ze kan niet meer masseren en kletsen tegelijk. En ze liet even vallen dat ik als ik ooit weer ga masseren meteen in haar praktijk mag starten. De schat.

Ze is midden 50 en net oma geworden, was bezig met boksen, praktijk uitbreiden, een nieuwe vriend. Ik ben ook zo naief dat ik longkanker altijd met roken associeer, maar ze heeft nooit gerookt. Bizar eigenlijk.
pi_219847878
@Tink89 Op deze leeftijd t/m een jaar of 7-8 zag ik een terugval in zindelijkheid omdat het op school niet lekker ging. Kan daar bij jullie ook de oorzaak liggen? Bij ons uitte het zich met name 's nachts, maar er was duidelijk een link met mentaal welzijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219847879
En niet onbelangrijk, het teefje is zwanger, het aantal pups weet ze pas als de dierenarts een foto heeft gemaakt dus dat is even afwachten nog.
Maar *O*
pi_219848094
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:24 schreef exode het volgende:
En niet onbelangrijk, het teefje is zwanger, het aantal pups weet ze pas als de dierenarts een foto heeft gemaakt dus dat is even afwachten nog.
Maar *O*
Hoera! *O*

Op welke plek staan jullie? Als in; je weet nog niet hoeveel pups er komen, heb je eerste/tweede/derde etc keus?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219848164
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:00 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hoera! *O*

Op welke plek staan jullie? Als in; je weet nog niet hoeveel pups er komen, heb je eerste/tweede/derde etc keus?
Zij werkt niet met wachtlijsten, reservelijsten etc.
Ik heb geen idee hoeveel mensen er voor dit nest zijn. Ze gaf bij het gesprek aan dat ze uitgaat van haar gemiddelde nest -1 pup. Zodat de kans groot is dat iedereen echt een pup heeft.

Het risico wat er is, is dat wij een teefje willen en wellicht er alleen reu 'over' is. Zij wijst een pup toe zeg maar na kennismaking met de pups.
Buiten het feit dat het natuurlijk goed moet gaan, gezonde pups etc. 100% zekerheid hebben we dus niet, maar ze heeft in al die jaren nog nooit iemand moeten teleurstellen vertelde ze.

En wij hebben 2 fokkers op onze reservelijst staan. :@ Die zijn wat later met loopsheid dus dat komt mooi uit in ons geval.
pi_219848275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:11 schreef exode het volgende:

[..]
Zij werkt niet met wachtlijsten, reservelijsten etc.
Ik heb geen idee hoeveel mensen er voor dit nest zijn. Ze gaf bij het gesprek aan dat ze uitgaat van haar gemiddelde nest -1 pup. Zodat de kans groot is dat iedereen echt een pup heeft.

Het risico wat er is, is dat wij een teefje willen en wellicht er alleen reu 'over' is. Zij wijst een pup toe zeg maar na kennismaking met de pups.
Buiten het feit dat het natuurlijk goed moet gaan, gezonde pups etc. 100% zekerheid hebben we dus niet, maar ze heeft in al die jaren nog nooit iemand moeten teleurstellen vertelde ze.

En wij hebben 2 fokkers op onze reservelijst staan. :@ Die zijn wat later met loopsheid dus dat komt mooi uit in ons geval.
Duidelijk, ik zal voor jullie duimen O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')