Ja! Tevreden mee maar klantenservice slecht (insta dm). Had een vraag over levering en ze berichtten niet grammaticaal netjes.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:03 schreef slowie het volgende:
Iemand ooit besteld bij Manzilon, dat bedrijf wat hele tijd reclame maakt bij Juicechannnel? 🤣
De tweelingzus van overleden man had destijds op openbare insta gedeeld dat de pijn en het verdriet er vooral inzaten dat zijzelf en haar familie in het ziekenhuis in de allerlaatste fase geen afscheid hebben mogen nemen en daar niet welkom waren.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het gegaan is , maar de streng christelijke , vinden het fijn dat zon persoon dan naar de hemel gaat omdat het dan gods wil is, daar zou ik dan ook niet tegen kunnen denk ik als netmijn zoon en man zijn doodgegaan .
Ik ken het verhaal niet zo goed, maar als ze het niet gedeeld heeft hoe weet jij dan hoe het gegaan is?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:52 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Hoezo schijnheilig en misgunnen?
Ik gun haar alles, een nieuwe liefde, een vader (zoals t ventje hem zelf noemt) voor haar zoon.
Maar de manier hoe t gegaan is, dat ze dat niet deelt en dat ze blijkbaar van dr geloofsopvattingen is gevallen, daar vindt ik als gggggristen wel wat van.
Is dat schijnheilig?
Ik dacht ¤375.000 uiteindelijkquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:46 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Om er voor te zorgen dat ze voorlopig geen geldzorgen zou hebben.
230 duizend euro is er in ieder geval opgehaald.
Ja..... het is allemaal van horen zeggen..... daarnaast.... valt iedereen over haar heen terwijl hij *als de roddels kloppen* een gezin heeft achter gelaten.... zij was gewoon vrij.....quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:52 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Hoezo schijnheilig en misgunnen?
Ik gun haar alles, een nieuwe liefde, een vader (zoals t ventje hem zelf noemt) voor haar zoon.
Maar de manier hoe t gegaan is, dat ze dat niet deelt en dat ze blijkbaar van dr geloofsopvattingen is gevallen, daar vindt ik als gggggristen wel wat van.
Is dat schijnheilig?
Ook hier waren wij allemaal helemaal niet bij.... wie weet is M wel de nette in het verhaal die haar mond houdt....quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:57 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
De tweelingzus van overleden man had destijds op openbare insta gedeeld dat de pijn en het verdriet er vooral inzaten dat zijzelf en haar familie in het ziekenhuis in de allerlaatste fase geen afscheid hebben mogen nemen en daar niet welkom waren.
Meerdere dagen niet welkom niet alleen het laatste half uur zeg maar. Dat is natuurlijk heel bijzonder. Ik zit ook niet op mijn schoonfamilie te wachten in mijn verdriet maar dit is gewoon iets wat met fatsoen te maken heeft.
Ik zou mijn eigen broer ook graag nog willen zien in zo'n situatie.
Mensen uit mijn directe omgeving (familie) kennen haar. (Families die aan elkaar gelinkt zijn)quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet zo goed, maar als ze het niet gedeeld heeft hoe weet jij dan hoe het gegaan is?
Dan zal t wel liggen aan je ggggristelijke allergie.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:02 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Ja..... het is allemaal van horen zeggen..... daarnaast.... valt iedereen over haar heen terwijl hij *als de roddels kloppen* een gezin heeft achter gelaten.... zij was gewoon vrij.....
Ik heb een enorme allergie tegen de ggggggristelijke mantel der liefde waar van alles onder geveegd wordt....dat zal niet helpen......
Die man werd verliefd op een ander en dat kan gebeuren.... dan ga je niet ordinair zijn nieuwe partner aanvallen
Gelukkig delen we hier alleen op info die de influencers zelf laten zien, daarom snap ik niet zo goed waarom ze zo afgefikt wordt. Ga er maar aan staan aan zoveel ellende.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:05 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Mensen uit mijn directe omgeving (familie) kennen haar. (Families die aan elkaar gelinkt zijn)
Daardoor weet ik hoe het gegaan is.
Ik heb ook met haar contact gehad toen haar oudste zoontje nog leefde.
Zij is wel zo slim genoeg om t niet te delen. Is verder ook haar goed recht overigens.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig delen we hier alleen op info die de influencers zelf laten zien, daarom snap ik niet zo goed waarom ze zo afgefikt wordt. Ga er maar aan staan aan zoveel ellende.
Ik vind het bijzonder, dat ze over de fan, die een ballon bij hun thuis liet bezorgen, praat alsof het een halve psychopaat is maar over bijvoorbeeld eventuele misbruik van beeldmateriaal van haar 5 en 7 jarige dochtertjes zegt ze "nou, dat zien we dan wel weer". Die vrouw is compleet verslaafd aan niet alleen het geld en aandacht, maar ook aan haar eigen maximale overtuiging dat ze iedereen te slim af is en overal mee wegkomt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:32 schreef Magnolya het volgende:
AM over dat ze merkt dat mensen anders naar haar content kijken als ze haar boek hebben gelezen…
Hoe anders dan? Dat ze het weloverwogen doet omdat ze er een boek over heeft geschreven? Zien die mensen ineens niet meer dat haar kinderen filmen een verdienmodel is zonder gevaar omdat al die gevaren voor haar gezin niet gelden?
En die haatberichten komen heel dichtbij omdat ze die naast het bed van L leest?
Wat denkt zij nou?
Ik heb dit net gekeken en besloten dat ik echt te oud ben om naar dit soort dingen te kijken. Wat die meid ook wel of niet gedaan heeft, die meid die het filmpje uit je link presenteert is ook een valse dame.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:42 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Check deze video, dan wordt het duidelijk. Het lijkt een doorgedraaide fan te zijn die influencer is.
Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik wil ook niet weten waar ie 's nachts wakker van ligt; wat een puinhoop kan je leven worden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag Koen net in de pannen roeren, en vind hem er er zo'n stuk ouder uitzien.
Ik weet ook niet goed of dit filmpje wel in dit topic hoort, behalve dat het grietje een nare stem heeft is zij geen influencer volgens mij.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:12 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Ik heb dit net gekeken en besloten dat ik echt te oud ben om naar dit soort dingen te kijken. Wat die meid ook wel of niet gedaan heeft, die meid die het filmpje uit je link presenteert is ook een valse dame.
Ik vind heel veel van jouw reactie. Maar blijkbaar ken jij andere christenen dan ik en scheer je mensen helemaal niet over één kam.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:47 schreef Barbamamaatje het volgende:
Die reacties op Mathilde vind ik echt heel sneu.... typisch zo'n ggggggggristelijk gebeuren waar we van schijnheiligheid en misgunnen aan elkaar hangen......
De meid mag blij zijnd at ze daar uit is
Een stuk magerder ook en ik vind Sjaak er een beetje onverzorgd uitzien, een grote zichtbare waslabel in haar truitje, slechtzittende bh.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:14 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik wil ook niet weten waar ie 's nachts wakker van ligt; wat een puinhoop kan je leven worden.
Hoeft ie niet. Natuurtalent!quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Heeft B al eens skiles gehad, of zou hij het daar leren? Ben het vergeten. 😊
Ja? Je kent alle mensen die reageren of zie je aan hun hoofd dat ze ggggggggggristelijk zijn?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:47 schreef Barbamamaatje het volgende:
Die reacties op Mathilde vind ik echt heel sneu.... typisch zo'n ggggggggristelijk gebeuren waar we van schijnheiligheid en misgunnen aan elkaar hangen......
De meid mag blij zijnd at ze daar uit is
Denk dat dat vooral door de lichtinval en de foto komt, want je ziet weinig van zijn gezichtquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag Koen net in de pannen roeren, en vind hem er er zo'n stuk ouder uitzien.
Ik zie zijn gezicht gewoon hoor, het viel mij in ieder geval op.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral door de lichtinval en de foto komt, want je ziet weinig van zijn gezicht
Nou ja, dit dus ook! Hij met z'n ingevallen wangen en zij ziet eruit als een verzopen kat alsof ze heen en weer door de mangel is gehaald. Michelle lijkt me ook nog steeds té stil op haar Instagram. Wellicht zijn er "scheidingsdingen" in gang gezet, die de situatie serieuzer maken en er geen weg meer terug is (die was er al niet, maar probeer je zo lang mogelijk je kop in het zand te steken). Sneu voor alledrie (kinderen ook natuurlijk) want het zal ook financieel moeilijk kunnen zijn/worden (gezien de zakelijke wirwar).quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stuk magerder ook en ik vind Sjaak er een beetje onverzorgd uitzien, een grote zichtbare waslabel in haar truitje, slechtzittende bh.
Ik sprak vanmiddag een collega en per toeval kwam het op de poly, haar theorie waarom Mies stil is en met weinig info over de breuk komt is omdat er misschien wel een rechtszaak loopt en ze zich daarom zo stil houdt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou ja, dit dus ook! Hij met z'n ingevallen wangen en zij ziet eruit als een verzopen kat alsof ze heen en weer door de mangel is gehaald. Michelle lijkt me ook nog steeds té stil op haar Instagram. Wellicht zijn er "scheidingsdingen" in gang gezet, die de situatie serieuzer maken en er geen weg meer terug is (die was er al niet, maar probeer je zo lang mogelijk je kop in het zand te steken). Sneu voor alledrie (kinderen ook natuurlijk) want het zal ook financieel moeilijk kunnen zijn/worden (gezien de zakelijke wirwar).
Ik heb erom gevraagd, want ik wilde er meer over weten, omdat ze steeds werd genoemd, maar ik ben niet verder gekomen dan 1 minuut en 32 seconden. Het infantiele gewauwel heeft niet mijn interesse, zeg maar.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet ook niet goed of dit filmpje wel in dit topic hoort, behalve dat het grietje een nare stem heeft is zij geen influencer volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |