Bob is natuurlijk een pro! Die heeft vandaag ook geschaakt tegen een meisje van groep 8. Een multitalent!quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Heeft B al eens skiles gehad, of zou hij het daar leren? Ben het vergeten. 😊
Kan, maar een aantal maanden geleden riep ze regelmatig “m’n fiets is te klein”. Dus neem aan dat ze zelf ook graag een grotere wildequote:Op donderdag 15 januari 2026 16:12 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Misschien wil ze zelf nog niet?
Ja tijd terug heeft hij een stuk of 4 lesjes gehad bij zo'n borstelbaan en toen was hij een natuur talent enzo... toen had Judith ook een paar lesjes omdat dat fijn ging met haar hart.. voor bob waren het van die proeflessen en daarna vond ze het te duur om voort te zetten 🤷quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Heeft B al eens skiles gehad, of zou hij het daar leren? Ben het vergeten. 😊
Op haar geld-pagina schrijft Judith onder de vaatwasafwasmachine post (selfie met duim omlaag) "dat ze via de insta community bij een exclusieve pagina terechtkwam, waar ze dit exemplaar met veel korting kon kopen; ze zegt daarbij dat ze helaas niet kan delen wat deze exclusieve pagina is". Ik doe even een aanname, dat ie naast inderdaad online is gekocht, ook dat ie op z'n minst tweedehands is. Ik denk ook dat ze naar de Expert winkel is gegaan om zich daar op technisch gebied te laten informeren en vervolgens met die info, online is gaan zoeken. Als je 1x per 2 dagen afwast (🤮 omdat ze niet van vuile vaat op het aanrecht houdt, maar wel in de machine), dan kun je ook wel 2 weken wachten "om een lokale indernemer te steunen" (haar woorden). Hoe dan ook, Judith is voor de zoveelste keer aan het tutten, terwijl ze zichzelf zó slim vindt en alles tot op de puntjes uitzoekt en voorbereidt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:47 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, ze had ook 2 weken kunnen wachten voor die paar pannen en bordjes op een dag. Maar ik gok dat ze anders toch ook wel op internet was gaan struinen, want daar zijn veel apparaten vaak goedkoper te vinden. Maar ze heeft duidelijk niet gekeken wat ze heeft gekocht en dan moet ze nu gewoon niet zeuren.
Maar mathilde was eerst ook streng christelijk , met rok aan, wat er ook gebeurd is , het is wel sneu voor die ouders, maar ik kan mij wel voorstellen dat die ouders doordat ze zo streng christelijk zijn het veroordeeld hebben dat ze is gaan samenwonen en dat ze uit het geloof is gestapt .quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:40 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Het ging over de schoonfamilie. Helemaal exact weet ik t niet meer. Maar de strekking was dat die mensen fout waren en ook streng christelijk.
t Kwam ,o over dat ze t daardoor verdiend hadden dat er geen contact meer is met hun kleinzoon/neefje.
Ik denk niet dat ze volledig uit het geloof is gestapt, maar dat ze misschien bij een minder soort zwaardere kerk of iets zit misschien nu… laatst plaatste ze namelijk wel iets wbt geloof op instaquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar mathilde was eerst ook streng christelijk , met rok aan, wat er ook gebeurd is , het is wel sneu voor die ouders, maar ik kan mij wel voorstellen dat die ouders doordat ze zo streng christelijk zijn het veroordeeld hebben dat ze is gaan samenwonen en dat ze uit het geloof is gestapt .
Er was gelijk na overlijden van haar 1e man geen contact meer. Dat heeft Mathilde zelf allemaal stopgezet. Tweelingzus van haar eerste man heeft dat gedeeld.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar mathilde was eerst ook streng christelijk , met rok aan, wat er ook gebeurd is , het is wel sneu voor die ouders, maar ik kan mij wel voorstellen dat die ouders doordat ze zo streng christelijk zijn het veroordeeld hebben dat ze is gaan samenwonen en dat ze uit het geloof is gestapt .
Ik heb God of geloof geen rol meer zien spelen op Instagram.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:10 schreef Lolaliedje30 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze volledig uit het geloof is gestapt, maar dat ze misschien bij een minder soort zwaardere kerk of iets zit misschien nu… laatst plaatste ze namelijk wel iets wbt geloof op insta
Zou ook kunnen, ik weet het niet meer 🤷♀quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Was dat niet ergens anders? Waar ze met het vliegtuig heen ging, alleen?
Die God was snel verdwenen toen ze andermans huwelijk (die van haar vriendin nota bene) bewust naar de knoppen bracht.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:15 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Ik heb God of geloof geen rol meer zien spelen op Instagram.
Op donderdag 15 januari 2026 18:12 schreef ElizaR het volgende:Van die zelfde christenen die ze nu afkeurt heeft ze wel even een hoop centjes gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:29 schreef Paardrijden123 het volgende:
Mathilde was inderdaad wel heel zwaar qua geloof. Zwarte kousen. Bij de begrafenissen was ze ook compleet met zwarte hoeden etc.
In ieder geval opmerkelijk dat ze opeens 360 graden gedraaid is sinds haar nieuwe relatie.
En terwijl hij de dingetjes eruit haalt zit hij ook te swipen op het scherm.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:27 schreef Henrike het volgende:
Ook triest om Zayn te filmen als hij" gek wordt"
Tijdens het eten van de pasta.
Gek hè, het kind eet altijd droge pasta, is autistisch en je denkt dat hij dan zo ineens een variant op zijn vertrouwde pasta zonder tegenstribbelen naar binnen werkt?
En haal die tablet weg denk ik dan, maak het gezellig en aantrekkelijk om te eten
Maar als Judith niet te hard rijdt dan valt ze in slaap, want kennelijk slaapt het heel fijn op 100km/uur... #risicovolleven.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik loop achter hoor, dus even een recap:
* Judith: Voor iemand die zo met geld bezig is en goed kijkt wat een goede investering/uitgave is, vind ik dat ze bizar veel boetes krijgt. Als ik iets zonde van het geld vind, dan zijn het wel boetes voor te hard rijden.
* Judith: Vaatwasser: ze zeurt echt enorm. In welk universum met 1 volwassene en 1 kind heb je een vaatwasser nodig waar 5 pannen in passen.
* vaatwasser algemeen: #teambestekla en ik heb geen probleem met 1x per 2 dagen ddraaien van dat ding.
* AM: dat geneuzel over het brood heb ik nu wel gehad. En ook het idee dat ze overal een expert in is. Dankzij haar kan straks iedereen een zuurdesembroodbakken, dankzij haar weten startende vlogouders waar ze rekening mee moeten houden, dankzij haar weten we nu hoe we het beste Kerst kunnen vieren, dankzij haar huishoudschema en haar visie op het huishouden, kunnen alle vrouwen ineens het huishouden met gemak doen.
* Mathilde: geen idee wie het is, maar niet de moeite waard om op te zoeken.
Ieder verhaal heeft 3 kanten. Het verhaal van de ene kant, het verhaal van de andere kant en de waarheid. 😉quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:12 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Er was gelijk na overlijden van haar 1e man geen contact meer. Dat heeft Mathilde zelf allemaal stopgezet. Tweelingzus van haar eerste man heeft dat gedeeld.
Toen ging het dus nog niet over de relatie met haar huidige man.
Volgens mij was er al gedoe op het sterfbed wat ik toen las bij die tweelingzusquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:12 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Er was gelijk na overlijden van haar 1e man geen contact meer. Dat heeft Mathilde zelf allemaal stopgezet. Tweelingzus van haar eerste man heeft dat gedeeld.
Wat is dan de helft die ze niet vertelt ?quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:07 schreef ElizaR het volgende:
Ik ken de situatie van Mathilde persoonlijk. Het klopt inderdaad wat er gezegd werd onder die facebook post.
Ik snap niet dat ze overal een podium zoekt/krijgt voor dr verhaal. Snap ook t nut er van niet.
Ze verteld maar de helft.
Ik vind die reactie van die vrouw van de fotograaf echt triest. Hou zijn familie er buiten. Die hebben al genoeg ellende dat ze hun kleinzoon niet meer mogen zien.
Ik hoop dat ze verstandig omgaan met dat skiën. Overschatting is niet alleen een risico voor de skiër zelf, maar vaak vooral ook voor de skiërs eromheen. Je moet er niet aan denken dat je iemand anders aan barrels skiet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar als Judith niet te hard rijdt dan valt ze in slaap, want kennelijk slaapt het heel fijn op 100km/uur... #risicovolleven.
En geen reactie op jou, maar ik ga er vanuit dat Bob meteen van de zwarte (da's de moeilijkste toch? Ben geen wintersporter) of van een schans af kan volgens Judith met zijn ski talent.
Ze vertelt nergens dat haar huidige man nog getrouwd was en een baby had.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:10 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Wat is dan de helft die ze niet vertelt ?
Dat ging over de manier waarop ze met zijn ziekte en sterven omgingen. En over de rol van zijn familie in dat proces.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:06 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Volgens mij was er al gedoe op het sterfbed wat ik toen las bij die tweelingzus
Nou echt..kon ze dat huis van een miljoen van kopen. En helemaal verbouwen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Van die zelfde christenen die ze nu afkeurt heeft ze wel even een hoop centjes gehad.
De verstandhouding was lang daarvoor al slecht, al voor het overlijden van haar 1e man.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Volgens mij keurt zij ze niet af hoor. De vrouw van haar bruidsfotograaf Peter Gertenbach ( die leeft van fotoshoots in zwarte kousenkringen) deed enorm lelijk daarover. Die hoort erg graag de negatieve praatjes over de schoonfamilie van Mathilde, maar de waarheid over Mathilde zet ze weg als roddels.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Van die zelfde christenen die ze nu afkeurt heeft ze wel even een hoop centjes gehad.
Dat klopt, en dat is best heel naar. Zal ongetwijfeld van 2 kanten komen hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:28 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De verstandhouding was lang daarvoor al slecht, al voor het overlijden van haar 1e man.
Oh ik volgde haar in het begin met haar 1ste man en na het overlijden , ik dacht dat ze toen nog wel bij haar schoonouders kwam, maar dat kan ik ook wel mishebben .quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:12 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Precies en ze zal toch echt aan moeten blijven bieden als ze wil dat de kinderen ooit wel gaan eten wat de pot schaft( in de meeste gevallen werkt dat)quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:38 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En terwijl hij de dingetjes eruit haalt zit hij ook te swipen op het scherm.
En droge pasta met spinazie paprika en ui ga ik ook over lopen zeuren😅. Maak een sausje ervan of erbij. Dit zijn vrij sterke smaken als je het niet gewend bent.
De waarheid zit vaak in het middenquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:02 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ieder verhaal heeft 3 kanten. Het verhaal van de ene kant, het verhaal van de andere kant en de waarheid. 😉
Ik weet niet precies hoe het gegaan is , maar de streng christelijke , vinden het fijn dat zon persoon dan naar de hemel gaat omdat het dan gods wil is, daar zou ik dan ook niet tegen kunnen denk ik als netmijn zoon en man zijn doodgegaan .quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:17 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Dat ging over de manier waarop ze met zijn ziekte en sterven omgingen. En over de rol van zijn familie in dat proces.
Volgens mij is het justmadeleine ofwel Micha.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:09 schreef poohenzo het volgende:
[..]
die JustMadelaine mankeert toch wel iets, mentaal/geestelijk of is dat een andere weirdo?
Zo zag zij het toen ook nog. Daar deelde ze ook veel over.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het gegaan is , maar de streng christelijke , vinden het fijn dat zon persoon dan naar de hemel gaat omdat het dan gods wil is, daar zou ik dan ook niet tegen kunnen denk ik als netmijn zoon en man zijn doodgegaan .
Is dat het meubelbedrijf? Gordon had laatst nog een samenwerking met ze voor het nieuwe huis van Patricia Paay. Ik vond het er wel leuk uitzien. Is er wat met het bedrijf?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:03 schreef slowie het volgende:
Iemand ooit besteld bij Manzilon, dat bedrijf wat hele tijd reclame maakt bij Juicechannnel? 🤣
Kan iemand vertellen wat hiermee precies is? Ik zie haar naam hier steeds genoemd worden, maar het is me niet duidelijk waarom. Ik weet niets over haar, heb snel gekeken en zag dat ze 20 jaar is (wellicht nog wat onvolwassen in haar doen en laten?).quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:07 schreef Snaky het volgende:
[..]
Volgens mij is het justmadeleine ofwel Micha.
Dat is wel bizar hoor
Ik begrijp nog steeds niet waarom er toen geld werd ingezameld. Waren ze niet verzekerd voor zoiets?quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:18 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Nou echt..kon ze dat huis van een miljoen van kopen. En helemaal verbouwen.
Eens! Zet een monkey platter op tafel en varieer met hetgeen je ze aanbiedt. Ik zeg niet dat dit de ultieme oplossing is; moeilijke eters hebben kan een hardnekkig probleem zijn, maar HvK kan op z'n minst proberen (en volhouden) om 1 of meerdere kinderen van de witte pasta af te krijgen. Maar ik betwijfel het of het haar überhaupt iets kan schelen en wellicht weet ze ook niet beter (mentale armoede).quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies en ze zal toch echt aan moeten blijven bieden als ze wil dat de kinderen ooit wel gaan eten wat de pot schaft( in de meeste gevallen werkt dat)
Dat dacht ze zelf ook, dus daar zal het niet aan gelegen hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het gegaan is , maar de streng christelijke , vinden het fijn dat zon persoon dan naar de hemel gaat omdat het dan gods wil is, daar zou ik dan ook niet tegen kunnen denk ik als netmijn zoon en man zijn doodgegaan .
En zit ze nu bij een andere kerk ?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:13 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Zo zag zij het toen ook nog. Daar deelde ze ook veel over.
Totdat de buurman op haar pad kwam. Toen stopte ze met delen over God en geloof.
In een interview op AD heeft ze ook gezegd dat ze weg is bij de kerk waar ze toen lid was.
Ik heb van de week een andere inzameling gezien (niet gerelateerd) voor een gezin, die (wat ik kan beoordelen) dit prima zelf zouden moeten kunnen sparen of al hebben (gezien de goede banen, diverse vakanties, vaak uit eten, fatbikes etc.). Binnen no-time was het *vele duizenden Euro's* bedrag bij elkaar. Een zielige gebeurtenis blijft een reden om voor mensen geld te doneren, gezien de hoeveelheid go-fund-me (die ook door anderen voor jou gemaakt kunnen worden).quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:29 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom er toen geld werd ingezameld. Waren ze niet verzekerd voor zoiets?
Check deze video, dan wordt het duidelijk. Het lijkt een doorgedraaide fan te zijn die influencer is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:20 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Kan iemand vertellen wat hiermee precies is? Ik zie haar naam hier steeds genoemd worden, maar het is me niet duidelijk waarom. Ik weet niets over haar, heb snel gekeken en zag dat ze 20 jaar is (wellicht nog wat onvolwassen in haar doen en laten?).
Mensen gunden haar de tijd om te rouwen, en wilden voor haar en Benjamin een buffer verzamelen zodat ze niet direct aan t werk hoefde.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:29 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom er toen geld werd ingezameld. Waren ze niet verzekerd voor zoiets?
Om er voor te zorgen dat ze voorlopig geen geldzorgen zou hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:29 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zegt in hetzelfde interview dat ze nog wel gelovig is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:36 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
En zit ze nu bij een andere kerk ?
Hoezo schijnheilig en misgunnen?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:47 schreef Barbamamaatje het volgende:
Die reacties op Mathilde vind ik echt heel sneu.... typisch zo'n ggggggggristelijk gebeuren waar we van schijnheiligheid en misgunnen aan elkaar hangen......
De meid mag blij zijnd at ze daar uit is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |