abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219841902
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 15:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt. Maar Judith heeft al besloten dat ze dat niks vind en dus heeft ze de korf van de oude vaatwasser bewaard. Vraag me trouwens ook af wasrom zij er vijf pannen in moet hebben. Ze zijn met z’n tweeën.
Snap ook niet dat je dus bij diverse winkels gaat kijken wat je fijn vind en er uiteindelijk 1 kiest maar hem online koopt zodat je hem sneller binnen hebt ... en dan heb je hem en kom je er achter dat er een bestekla in zit die je dus niet fijn vind... 🤷🤔 ze had toch gekeken in de winkel???
pi_219841904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 15:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt. Maar Judith heeft al besloten dat ze dat niks vind en dus heeft ze de korf van de oude vaatwasser bewaard. Vraag me trouwens ook af wasrom zij er vijf pannen in moet hebben. Ze zijn met z’n tweeën.
Ik kook wel vaker met 5 pannen ookal zijn we maar met zijn 2-en. Maar ik kook graag en uitgebreid dus die 5 pannen vind ik niet perse raar.
pi_219841926
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Snap ook niet dat je dus bij diverse winkels gaat kijken wat je fijn vind en er uiteindelijk 1 kiest maar hem online koopt zodat je hem sneller binnen hebt ... en dan heb je hem en kom je er achter dat er een bestekla in zit die je dus niet fijn vind... 🤷🤔 ze had toch gekeken in de winkel???
Ze wilde weer eens voor een dubbeltje op de eerste rang denk ik.
pi_219841935
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:20 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ik kook wel vaker met 5 pannen ookal zijn we maar met zijn 2-en. Maar ik kook graag en uitgebreid dus die 5 pannen vind ik niet perse raar.
Ik vind het ook niet per se raar maar in haar geval wel. De keren dat ik haar eten heb gezien zag het er niet uit alsof koken haar hobby is.
pi_219841982
Ligt die arme Louay weer op een of andere harde poef te slapen. Een kind van 1,5 hoort toch gewoon in de middag lekker in zijn eigen bedje te liggen voor een slaapje. Dat arme kind…
pi_219842051
Tatjana drieling moeder heeft nu weer uitverkoop truien. Heeft ze dat shake gedoe nog?
Meerdere keren wat opgezet maar nooit echt wat geworden. Ze promootte het een week en klaar. 🤪
pi_219842076
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:31 schreef Sushirijst het volgende:
Ligt die arme Louay weer op een of andere harde poef te slapen. Een kind van 1,5 hoort toch gewoon in de middag lekker in zijn eigen bedje te liggen voor een slaapje. Dat arme kind…
Was al te voorspellen. Ze was in de middag thuis van 11:30 tot 14:30 maar dan wil
Hij blijkbaar niet slapen.
Maar dit ziet er gezond uit, op een harde poef dubbel gevouwen en in een klere herrie.
pi_219842104
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die konden pas 2 weken later installeren. Zei ze.
Ja, ze had ook 2 weken kunnen wachten voor die paar pannen en bordjes op een dag. Maar ik gok dat ze anders toch ook wel op internet was gaan struinen, want daar zijn veel apparaten vaak goedkoper te vinden. Maar ze heeft duidelijk niet gekeken wat ze heeft gekocht en dan moet ze nu gewoon niet zeuren.
pi_219842169
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:47 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, ze had ook 2 weken kunnen wachten voor die paar pannen en bordjes op een dag. Maar ik gok dat ze anders toch ook wel op internet was gaan struinen, want daar zijn veel apparaten vaak goedkoper te vinden. Maar ze heeft duidelijk niet gekeken wat ze heeft gekocht en dan moet ze nu gewoon niet zeuren.
En waarschijnlijk kon ze daar niet met haar ruilhandelgedoecadeaukaartenkortingsdingen betalen.

Tja.
pi_219842180
Wel gaaf dat Judith gaat skiën! Ik neem tenminste aan dat ze die bril niet alleen heeft gekocht omdat de prijs haar aansprak.
  donderdag 15 januari 2026 @ 17:15:29 #136
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219842293
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:58 schreef JaNeeDan het volgende:
Wel gaaf dat Judith gaat skiën! Ik neem tenminste aan dat ze die bril niet alleen heeft gekocht omdat de prijs haar aansprak.
Volgens mij gaat ze naar Winterberg in de voorjaarsvakantie.
pi_219842308
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 17:15 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Leuk!
pi_219842331
quote:

[..]
Heeft B al eens skiles gehad, of zou hij het daar leren? Ben het vergeten. 😊
pi_219842334
quote:

[..]
Ze had daar een bruiloft of feestje? Dacht ik
pi_219842335
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:07 schreef ElizaR het volgende:
Ik ken de situatie van Mathilde persoonlijk. Het klopt inderdaad wat er gezegd werd onder die facebook post.
Ik snap niet dat ze overal een podium zoekt/krijgt voor dr verhaal. Snap ook t nut er van niet.
Ze verteld maar de helft.
Ik vind die reactie van die vrouw van de fotograaf echt triest. Hou zijn familie er buiten. Die hebben al genoeg ellende dat ze hun kleinzoon niet meer mogen zien.
Wat zei die vrouw van de fotograaf dan? Ik heb dat net gemist ..
  donderdag 15 januari 2026 @ 17:25:37 #141
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219842348
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 17:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat weet ik niet :+.
pi_219842364
Ook triest om Zayn te filmen als hij" gek wordt"
Tijdens het eten van de pasta.
Gek hè, het kind eet altijd droge pasta, is autistisch en je denkt dat hij dan zo ineens een variant op zijn vertrouwde pasta zonder tegenstribbelen naar binnen werkt?
En haal die tablet weg denk ik dan, maak het gezellig en aantrekkelijk om te eten
pi_219842386
Ik snap ook niet dat Mathilde maar de media op blijft zoeken, ze blijft haar verhaal op die manier maar uitmelken
pi_219842388
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 16:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze wilde weer eens voor een dubbeltje op de eerste rang denk ik.
Dat sowieso
pi_219842431
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 17:24 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze had daar een bruiloft of feestje? Dacht ik
Was dat niet ergens anders? Waar ze met het vliegtuig heen ging, alleen?
pi_219842432
Lekker hoor die kaassoufles in een koekenpan droog bakken bij HVK. Lijkt geen olie of boter of iets in de pan te zitten 🤢
pi_219842461
Ik volg sinds kort een heel leuk Instagram account en valt dus in de categorie influencers maar niet wat normaal hier besproken wordt. Het is officialdogpack (een soort van podcast met en over honden, allemaal korte filmpjes). Afijn, wellicht een leuke afwisseling van zuurdesemstarters en vaatwasafwasmachines 🫠.
pi_219842488
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 17:24 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Het ging over de schoonfamilie. Helemaal exact weet ik t niet meer. Maar de strekking was dat die mensen fout waren en ook streng christelijk.
t Kwam ,o over dat ze t daardoor verdiend hadden dat er geen contact meer is met hun kleinzoon/neefje.
pi_219842505
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 17:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk dat B verborgen ski talent heeft. Die hoeft niet op les.🤣
pi_219842527
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 17:24 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Het kwam er op neer dat de ouders van Mathildes overleden man hele nare mensen zijn maar wel heel christelijk en daarom is het dan blijkbaar dubbel erg en eigen schuld dat ze hun klejnzoon niet zien en dat zijn tweelingzus geen afscheid mocht nemen.
Heel christelijke Mathilde mag dan wel weer met haar getrouwde buurman het bed in, en wanneer daar iets van gevonden wordt dan is opeens niets wat het lijkt en zijn die christenen ook allemaal alleen maar aan het roddelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')