Snap ook niet dat je dus bij diverse winkels gaat kijken wat je fijn vind en er uiteindelijk 1 kiest maar hem online koopt zodat je hem sneller binnen hebt ... en dan heb je hem en kom je er achter dat er een bestekla in zit die je dus niet fijn vind... 🤷🤔 ze had toch gekeken in de winkel???quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt. Maar Judith heeft al besloten dat ze dat niks vind en dus heeft ze de korf van de oude vaatwasser bewaard. Vraag me trouwens ook af wasrom zij er vijf pannen in moet hebben. Ze zijn met z’n tweeën.
Ik kook wel vaker met 5 pannen ookal zijn we maar met zijn 2-en. Maar ik kook graag en uitgebreid dus die 5 pannen vind ik niet perse raar.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt. Maar Judith heeft al besloten dat ze dat niks vind en dus heeft ze de korf van de oude vaatwasser bewaard. Vraag me trouwens ook af wasrom zij er vijf pannen in moet hebben. Ze zijn met z’n tweeën.
Ze wilde weer eens voor een dubbeltje op de eerste rang denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je dus bij diverse winkels gaat kijken wat je fijn vind en er uiteindelijk 1 kiest maar hem online koopt zodat je hem sneller binnen hebt ... en dan heb je hem en kom je er achter dat er een bestekla in zit die je dus niet fijn vind... 🤷🤔 ze had toch gekeken in de winkel???
Ik vind het ook niet per se raar maar in haar geval wel. De keren dat ik haar eten heb gezien zag het er niet uit alsof koken haar hobby is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:20 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Ik kook wel vaker met 5 pannen ookal zijn we maar met zijn 2-en. Maar ik kook graag en uitgebreid dus die 5 pannen vind ik niet perse raar.
Was al te voorspellen. Ze was in de middag thuis van 11:30 tot 14:30 maar dan wilquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:31 schreef Sushirijst het volgende:
Ligt die arme Louay weer op een of andere harde poef te slapen. Een kind van 1,5 hoort toch gewoon in de middag lekker in zijn eigen bedje te liggen voor een slaapje. Dat arme kind…
Ja, ze had ook 2 weken kunnen wachten voor die paar pannen en bordjes op een dag. Maar ik gok dat ze anders toch ook wel op internet was gaan struinen, want daar zijn veel apparaten vaak goedkoper te vinden. Maar ze heeft duidelijk niet gekeken wat ze heeft gekocht en dan moet ze nu gewoon niet zeuren.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Die konden pas 2 weken later installeren. Zei ze.
En waarschijnlijk kon ze daar niet met haar ruilhandelgedoecadeaukaartenkortingsdingen betalen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:47 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, ze had ook 2 weken kunnen wachten voor die paar pannen en bordjes op een dag. Maar ik gok dat ze anders toch ook wel op internet was gaan struinen, want daar zijn veel apparaten vaak goedkoper te vinden. Maar ze heeft duidelijk niet gekeken wat ze heeft gekocht en dan moet ze nu gewoon niet zeuren.
Volgens mij gaat ze naar Winterberg in de voorjaarsvakantie.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:58 schreef JaNeeDan het volgende:
Wel gaaf dat Judith gaat skiën! Ik neem tenminste aan dat ze die bril niet alleen heeft gekocht omdat de prijs haar aansprak.
Leuk!quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze naar Winterberg in de voorjaarsvakantie.
Heeft B al eens skiles gehad, of zou hij het daar leren? Ben het vergeten. 😊quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze had daar een bruiloft of feestje? Dacht ikquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat zei die vrouw van de fotograaf dan? Ik heb dat net gemist ..quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:07 schreef ElizaR het volgende:
Ik ken de situatie van Mathilde persoonlijk. Het klopt inderdaad wat er gezegd werd onder die facebook post.
Ik snap niet dat ze overal een podium zoekt/krijgt voor dr verhaal. Snap ook t nut er van niet.
Ze verteld maar de helft.
Ik vind die reactie van die vrouw van de fotograaf echt triest. Hou zijn familie er buiten. Die hebben al genoeg ellende dat ze hun kleinzoon niet meer mogen zien.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Heeft B al eens skiles gehad, of zou hij het daar leren? Ben het vergeten. 😊
Dat sowiesoquote:Op donderdag 15 januari 2026 16:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze wilde weer eens voor een dubbeltje op de eerste rang denk ik.
Was dat niet ergens anders? Waar ze met het vliegtuig heen ging, alleen?quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:24 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze had daar een bruiloft of feestje? Dacht ik
Het ging over de schoonfamilie. Helemaal exact weet ik t niet meer. Maar de strekking was dat die mensen fout waren en ook streng christelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:24 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Wat zei die vrouw van de fotograaf dan? Ik heb dat net gemist ..
Ik denk dat B verborgen ski talent heeft. Die hoeft niet op les.🤣quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Heeft B al eens skiles gehad, of zou hij het daar leren? Ben het vergeten. 😊
Het kwam er op neer dat de ouders van Mathildes overleden man hele nare mensen zijn maar wel heel christelijk en daarom is het dan blijkbaar dubbel erg en eigen schuld dat ze hun klejnzoon niet zien en dat zijn tweelingzus geen afscheid mocht nemen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:24 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Wat zei die vrouw van de fotograaf dan? Ik heb dat net gemist ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |