Voor de micrometer buitenspelquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat was toch gewoon rood op Saibari? Wat een flauwekul is dit zeg. Waarom heb je dan nog een VAR.
Die tweede was nog wel prima afgerond, die eerste maakt iedereen die niet Lex Immers heetquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die Barjrketovervci weet de intikkers wel te maken vandaag.
En Rene van Rijswijk?quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die tweede was nog wel prima afgerond, die eerste maakt iedereen die niet Lex Immers heet
Lekker bonden met zijn/haar moeder en jij naar Dortmund-uit.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:44 schreef Teerzii het volgende:
[..]
Of ik alles ga bijwonen wordt lastig, vooral uit met een baby😆
Haha, ik ben de moeder 😆 dus baby zal dan mee moeten en mn vriend dan ook 😆quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Lekker bonden met zijn/haar moeder en jij naar Dortmund-uit.
Je moet er wel net maar staan! Is ook een kwaliteit.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die tweede was nog wel prima afgerond, die eerste maakt iedereen die niet Lex Immers heet
Excusesquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:52 schreef Teerzii het volgende:
[..]
Haha, ik ben de moeder 😆 dus baby zal dan mee moeten en mn vriend dan ook 😆
Feyenoord verloor dan ook thuis van Heerenveenquote:Op woensdag 4 februari 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zondag ging het sneller.
Ohja, die wedstrijd had ik alweer weggestopt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord verloor dan ook thuis van Heerenveen
quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ohja, die wedstrijd had ik alweer weggestopt.
Hoe kan Robin er nog zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |