Koudquote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe is het in het AFAS-stadion?
De Goeij?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:11 schreef Zorro het volgende:
Geel maar geen overtreding ?? Want geen strafschop??
Raar
Gvd, ga ik voor niks naar het stadion.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vanavond kunnen we wel overslaan denk ik qua spanning.
Oh ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gvd, ga ik voor niks naar het stadion.
Wat een leuk ideequote:Op woensdag 4 februari 2026 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie gezellig met elkaar praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
PSV Feyenoord was inderdaad leuker geweestquote:Op woensdag 4 februari 2026 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het blijft een kutloting en zodoende een matig programma.
Verre van.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
PSV Feyenoord was inderdaad leuker geweest
Omdat het tegen Volendam isquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Hoe kan een clubje als NEC nou met een half B team spelen in de beker.
Je moet volgende week ook nog doordeweeks ballen, dit hoor je gewoon te winnn met een b teamquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:08 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Alsof het B team van NEC zo geweldig is. Arrogant gedrag.
NEC wordt helemaal weggespeeld. Het boeit mij verder geen klote wie er wint hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:09 schreef jigggy het volgende:
[..]
Je moet volgende week ook nog doordeweeks ballen, dit hoor je gewoon te winnn met een b team
Valt sinds de rust reuze meequote:Op woensdag 4 februari 2026 19:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
NEC wordt helemaal weggespeeld. Het boeit mij verder geen klote wie er wint hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |