Die krijgen nu vast een déjà vuquote:
Weet ik niet eerlijk gezegd, volgens mij waren dat meer constante waves van Israelische jets.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel vliegtuigen waren er bij de vorige aanval eigenlijk ingezet?
ja dat gaat gebeuren , als er maar niet met kernbommen gegooid gaat wordenquote:Op woensdag 14 januari 2026 23:35 schreef Digi2 het volgende:
Steve is live![]()
![]()
![]()
Iran Protests - Will US Attack?
Zou toch wat zijn ze em wel blijken te hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2026 00:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dat gaat gebeuren , als er maar niet met kernbommen gegooid gaat worden
Wie zou er dan met noeks moeten gaan gooien?quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dat gaat gebeuren , als er maar niet met kernbommen gegooid gaat worden
quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn ze em wel blijken te hebben
Eigenlijk moet je gewoon gaan maffen en het morgenochtend eens gaan bezien, dit wordt een hele nacht met nep, oud, ai meuk. Internet ligt nog steeds plat dus beelden uit Iran zelf zal ook nihil zijn. Dus hopelijk is er dan wat gefilterd qua wel/niet waar.quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:13 schreef skysherrif het volgende:
Nu toch weer veel rapporten dat er niets aan de hand is, luchtverkeer komt ook weer terug naar Iran. Heel vreemd allemaal.
Als het een donderdag/vrijdag/zaterdag was bleef ik op idd, maar nu staat het wekkertje vroeg en neem ik het risico niet nee.quote:Op donderdag 15 januari 2026 00:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je gewoon gaan maffen en het morgenochtend eens gaan bezien, dit wordt een hele nacht met nep, oud, ai meuk. Internet ligt nog steeds plat dus beelden uit Iran zelf zal ook nihil zijn. Dus hopelijk is er dan wat gefilterd qua wel/niet waar.
Horen we straks dat er weer bommetjes zijn gedropt op ISIS of zoquote:Op donderdag 15 januari 2026 00:13 schreef skysherrif het volgende:
Nu toch weer veel rapporten dat er niets aan de hand is, luchtverkeer komt ook weer terug naar Iran. Heel vreemd allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |