Jemig wat een lappen tekst schreef ik toenquote:Op woensdag 14 januari 2026 18:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier moet ik te hard om lachen sorry
quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Geen idee trouwens of het een beetje klopt maar het leek wel een flirt.
Haha, vooral de disgenoten die een pizza prefereren boven mijn heerlijk vers gekokkerelde schotelsquote:
quote:
Ik bungel daar wel heel typisch aan je pinkquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Why thanks, hoe lief![]()
Ik weet niet of @:clubsoda zich comfy voelt in mijn handpalm![]()
Flirt of dat het plaatje wel gelijkend is?quote:
Het eerstequote:Op woensdag 14 januari 2026 18:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Flirt of dat het plaatje wel gelijkend is?
Een schande was datquote:Op woensdag 14 januari 2026 18:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mis nog @:SHE
Op die foto's wachten FOK!kers al 17 jaar!
@VEM2012 is toch geen alu-hoedje type?quote:
Wat is dat witte spul op de wang?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door VanKuikeren op 14-01-2026 19:24:19 ]
Sly Foxquote:
Een artiest verklapt nooit zijn geheimenquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:21 schreef mschol het volgende:
ik ben wel benieuwd: welke prompts zitten achter de plaatjes?
"Zou je misschien ook een afbeelding kunnen genereren van een incel die eigenlijk alleen maar op vrouwen zit te haten op een internetforum. Gewoon zo iemand die de hele dag achter zijn computer hangt en boze reacties tikt. En misschien een overvolle prullenbak naast het bureau met allemaal propjes zakdoekjes erin. En misschien ook overal door de kamer sokken die duidelijk al heel vaak gebruikt zijn en helemaal hard en goor zijn geworden."quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:21 schreef mschol het volgende:
ik ben wel benieuwd: welke prompts zitten achter de plaatjes?
quote:
zwakjes hoorquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een artiest verklapt nooit zijn geheimen
Poe, weet niet meer precies wat voor prompt ik had gegeven. Was iets met een naakte vrouw met in haar handen een bord met daarop de tekst FOK!. De flirt heeft hij er zelf bij bedacht.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Haha nu ben ik wel benieuwd wat heb je ingevoerd om tot deze afbeelding te komen.
Geen idee trouwens of het een beetje klopt maar het leek wel een flirt.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:16 schreef VanKuikeren het volgende:
@:michaelmoore
[ afbeelding ]
Prompt:leuk gevonden , klopt ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
Godverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |