zwakjes hoorquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een artiest verklapt nooit zijn geheimen
Poe, weet niet meer precies wat voor prompt ik had gegeven. Was iets met een naakte vrouw met in haar handen een bord met daarop de tekst FOK!. De flirt heeft hij er zelf bij bedacht.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Haha nu ben ik wel benieuwd wat heb je ingevoerd om tot deze afbeelding te komen.
Geen idee trouwens of het een beetje klopt maar het leek wel een flirt.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:16 schreef VanKuikeren het volgende:
@:michaelmoore
[ afbeelding ]
Prompt:leuk gevonden , klopt ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
Godverquote:
quote:
Wie is dit?quote:
Welke site/app gebruik je? Met zoveel goeie kleine detailsquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"Zou je misschien ook een afbeelding kunnen genereren van een incel die eigenlijk alleen maar op vrouwen zit te haten op een internetforum. Gewoon zo iemand die de hele dag achter zijn computer hangt en boze reacties tikt. En misschien een overvolle prullenbak naast het bureau met allemaal propjes zakdoekjes erin. En misschien ook overal door de kamer sokken die duidelijk al heel vaak gebruikt zijn en helemaal hard en goor zijn geworden."
Bij deze:
[..]
ChatGPTquote:Op woensdag 14 januari 2026 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke site/app gebruik je? Met zoveel goeie kleine details
Hef? Moet ik wel erg met de ogen knijpen.quote:
Lol. De eerste versie was ook echt een persoon van kleurquote:
quote:
"Die buste stelt geen specifieke historische persoon voor. Het is zo’n generieke “klassieke denker” die je vaak ziet in beelden om intellectuele autoriteit te suggereren. Denk aan marmeren krullen, strenge blik, tijdloze ernst. Het is decor met pretentie."quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie is die kop daarachter? Socrates?
quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:21 schreef mschol het volgende:
ik ben wel benieuwd: welke prompts zitten achter de plaatjes?
Voor het plaatje wat ik maakte van Maily.quote:Maily is vrouw, werkt bij Ikea, is spellchecker, houd van snoepen en heeft onlangs een halve doos after eight opgegeten. Kun je een foto van haar maken?
[...]
Ja, kun je een reclamebord maken voor after eight met een spelfout waar ze dan boos naar kijkt? En zonder dat bordje spellchecker op haar blouse.
[...]
Kun je het bordje spellchecker nog weghalen. En het bovenste knoopje van haar blouse open.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"Die buste stelt geen specifieke historische persoon voor. Het is zo’n generieke “klassieke denker” die je vaak ziet in beelden om intellectuele autoriteit te suggereren. Denk aan marmeren krullen, strenge blik, tijdloze ernst. Het is decor met pretentie."
Ja. Want die heeft het gemaakt toch? Ik heb gewoon gevraagd wat dat voor beeldje is die hij er neer heeft gezet.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zelfs dat moet je opzoeken met artificiele intelligentie.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Want die heeft het gemaakt toch? Ik heb gewoon gevraagd wat dat voor beeldje is die hij er neer heeft gezet.
Wat?quote:
AI..quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat?Ik kan wel gaan gokken maar vragen aan de maker is toch nuttiger
Artificial Impairedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |