abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219828503
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:36 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Denk niet dat die 2 hebben liggen krikken, maar ze zijn zich er in de loods inmiddels van bewust dat wanneer ze het gewoon boven de dekens doen, het dan ook niet uitgezonden kan worden. Daarom zie je het al een tijdje van niemand meer.

Ik geloof dat Robert zoiets eens gezegd heeft.
Natuurlijk zegt de FEBO dit. Ze zenden het dan niet uit, maar ze hebben zelf wel fapmateriaal voor zichzelf daar. Ook weer zo'n dingetje; zet. die. streams. aan!
Allemaal cabaretteketet!
pi_219828530
13 november kwam Chess in de loods, in de afleveringen dan. Als ze al zwanger is, zal het vast gewoon van haar vriendje zijn (of nog een ander :') ).

Natte droom voor febo; schaakstukje op komst, vader buiten de loods en een kaper in de vorm van Thomas de locomotief op de kust.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219828807
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:22 schreef spapaars het volgende:
Het is wel lullig dat ze weer te weinig punten hebben om naar huis te kunnen bellen.
Als je zo dramatisch doet over even niet bellen met thuis dan heb je in zo'n programma niets te zoeken.
pi_219828939
Kan iemand mij uitleggen waarom niemand het heeft gehad over de 150 punten die De Haaien van een ander hadden mogen pikken als Roland de tweede enveloppe niet had gepakt??
Alsof dat zo sympathiek zou zijn...
pi_219829026
*Proest!* _O-

Fadi op z'n insta (niet mijn cap):
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219829027
Gegokt en verloren. Het is een spel. Daisy laat weer zien niet zo intelligent in het spel te zijn. En Roxy is inderdaad wel een tokkie.
pi_219829042
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom niemand het heeft gehad over de 150 punten die De Haaien van een ander hadden mogen pikken als Roland de tweede enveloppe niet had gepakt??
Het had geen pijn gedaan als ze het van de vossen hadden gepakt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219829081
En snapt Roxy niet dat je 'karma is a bitch' zegt nadat iemand karma heeft ontvangen? Het is nu een vage, loze kreet. Maar goed, past wel bij haar, vage, loze kreten.
pi_219829129
Wat mij opviel was dat Roland Marlijn er op wees dat ze het
teveel op haar zelf betrok en dat deed hij goed

Lisa was het met hem eens en kon ook niets met Marlijn haar emotie
om vervolgens hetzelfde te gaan doen omdat ze bang was
dat Ansje teleurgesteld in haar was brrr
Lisa wil zo graag integer over komen maar is het niet
pi_219829280
Wat is dat met die sneeuwvlokjes die aan een spel mee willen doen maar er niet tegen kunnen als het spel gespeeld wordt. :')
  dinsdag 13 januari 2026 @ 23:12:55 #86
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_219829288
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Het had geen pijn gedaan als ze het van de vossen hadden gepakt.
Maar wie zeggen dat ze dat zouden hebben gedaan? Ze willen aan het einde niet laatste staan en als ze punten hadden gepakt van de gieren was de stand 330 gieren en 326 voor de haaien, 1 opdracht winnen of verliezen van beide partijen was best belangrijk geweest en daarom was die keuze ook veel logischer geweest.
Dat Roxy nu zo reageert is puur omdat ze nu niet meer kan bellen en daarom zo boos is, maar ze zit er nog maar net en dan zo'n gedrag tonen man man kansloos, na dit gedrag mag het belletje helemaal ontzegt worden, maar ik zie hier nog wel een tegemoetkoming aankomen van de gieren zodat ze toch kan gaan bellen en dan is alles weer koek en ei zoals gewoonlijk.

En je zit erin voor het spel en eerlijk? Die brief had nog geen 1 seconden op de pilaar gelegen :D ik had die instant voor hun neus weg gepakt! Alles voor het spel en als ze boos worden lekker laten gaan ;)
pi_219829316
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:12 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Maar wie zeggen dat ze dat zouden hebben gedaan? Ze willen aan het einde niet laatste staan en als ze punten hadden gepakt van de gieren was de stand 330 gieren en 326 voor de haaien, 1 opdracht winnen of verliezen van beide partijen was best belangrijk geweest en daarom was die keuze ook veel logischer geweest.
Dat Roxy nu zo reageert is puur omdat ze nu niet meer kan bellen en daarom zo boos is, maar ze zit er nog maar net en dan zo'n gedrag tonen man man kansloos, na dit gedrag mag het belletje helemaal ontzegt worden, maar ik zie hier nog wel een tegemoetkoming aankomen van de gieren zodat ze toch kan gaan bellen en dan is alles weer koek en ei zoals gewoonlijk.

En je zit erin voor het spel en eerlijk? Die brief had nog geen 1 seconden op de pilaar gelegen :D ik had die instant voor hun neus weg gepakt! Alles voor het spel en als ze boos worden lekker laten gaan ;)
Oh ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar die 150 punten extra had ook niet veel uitgemaakt voor de rancking. (toch?) ik weet de stand niet zo goed voor en na die 150. Ze bungelde iig onderaan.
En ja dat zei ik al eerder, had die brief op de pilaar gelegd en niks zeggen of zie maar wat je er mee doet. Dan had waarschijnlijk niemand het gepakt. Anyway mooi stunt wel en herrie in het hok.
(oh ik zie nu dat je de punten erbij had vermeld, ja dat was een slimme optie geweest dan)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219829380
Heftige aflevering.

Om te beginnen: het is een spel. Wat zeikt iedereen nou? Dit zijn de regels en dat is het risico van het pakken van een envelop. Jammer maar helaas.

Is het vuil spel? Ja. Maakt dat uit? Voor het spel niet, nee, maar kennelijk wel voor de tere bondgenootjes.

Ik stoor mij vooral aan hoe een Roxy reageert. Wie de fuck denkt zij wel niet dat zij is. Ik had haar met haar grafbek keihard op dr plek gezet. Agressieve Tokkie dat zij is. Oprotten met dat wijf.

Om nog niet te spreken over de hypocrisie van haar en dr teamgenoten. Zij hebben vorige week zelf nog 100 punten afgepakt van de Gieren. Dat mocht wel toen. En glashard in hun gezicht liegen en misbruik maken van hun goedheid mag ook gewoon. Dat is ineens moreel verantwoord.
Schei toch uit.

En waar bemoeit de rest zich eigenlijk mee? Lekker stoken weer hier en daar.

Desalniettemin is Marlijn toch voor de zoveelste keer aan het liegen en bedriegen. Ik kwam eerder voor haar op, maar zij heeft gewoon twee gezichten. Jammer.

En ook Lisa is schijnheilig. Want Roland mag het allemaal doen terwijl het voor haar en Marlijns idee was. En daarna zielig in een hoekje zitten net als Marlijn.

Roland is de enige die alles op een normale manier incasseert zonder te doen alsof hij slachtoffer is.

Ach ja, wat een spelletje allemaal wel niet teweeg kan brengen. Ik zou de FEBO adviseren vaker negatieve brieven erin te gooien. We roepen het al tweeënhalf jaar en zie hier de vruchten van zo'n actie.

Wel mis ik een Robert of een Fadi of een Floris bij dit soort acties. Die hadden hem alledrie gepakt denk ik.
Hotapnyc
  dinsdag 13 januari 2026 @ 23:37:26 #89
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219829389
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:36 schreef Cirilico het volgende:
Heftige aflevering.

Om te beginnen: het is een spel. Wat zeikt iedereen nou? Dit zijn de regels en dat is het risico van het pakken van een envelop. Jammer maar helaas.

Is het vuil spel? Ja. Maakt dat uit? Voor het spel niet, nee, maar kennelijk wel voor de tere bondgenootjes.

Ik stoor mij vooral aan hoe een Roxy reageert. Wie de fuck denkt zij wel niet dat zij is. Ik haar met haar grafbek keihard op dr plek gezet. Agressieve Tokkie dat zij is. Oprotten met dat wijf.

Om nog niet te spreken over de hypocrisie van haar en dr teamgenoten. Zij hebben vorige week zelf nog 100 punten afgepakt van de Gieren. Dat mocht wel toen. En glashard in hun gezicht liegen en misbruik maken van hun goedheid mag ook gewoon. Dat is ineens moreel verantwoord.
Schei toch uit.

En waar bemoeit de rest zich eigenlijk mee? Lekker stoken weer hier en daar.

Desalniettemin is Marlijn toch voor de zoveelste keer aan het liegen en bedriegen. Ik kwam eerder voor haar op, maar zij heeft gewoon twee gezichten. Jammer.

En ook Lisa is schijnheilig. Want Roland mag het allemaal doen terwijl het voor haar en Marlijns idee was. En daarna zielig in een hoekje zitten net als Marlijn.

Roland is de enige die alles op een normale manier incasseert zonder te doen alsof hij slachtoffer is.

Ach ja, wat een spelletje allemaal wel niet teweeg kan brengen. Ik zou de FEBO adviseren vaker negatieve brieven erin te gooien. We roepen het al tweeënhalf jaar en zie hier de vruchten van zo'n actie.

Wel mis ik een Robert of een Fadi of een Floris bij dit soort acties. Die hadden hem alledrie gepakt denk ik.
Dit ja!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219829503
Tering, ik zit nog halverwege de aflevering maar wat een smerige wijven zijn Lisa en Marlijn om Roland zo te sturen dat hij de envelop moet pakken en vervolgens alle haat over zich heen krijgt. Die Marlijn is ook niet helemaal honderd om vlak daarna de vermoorde onschuld te spelen met haar toneelstukje. Hoe kun je zo iemand ooit vertrouwen in het leven? En dan Julia ook weer met haar achterlijke smoel dat de Gieren het niet overlegt hebben en Roland het helemaal alleen heeft besloten. Echt een walgelijke bende daar! Team Roland! Jammer, dat die kerel zich toch weer heeft laten leiden door die feeksen. 8)7 :r :r :r :r
All those angels with their wings glued on.
pi_219829520
Ja dat 'Karma is a bitch' is een beetje verkeerd gebruikt door Roxy Music. Ze snapt niet helemaal dat je dat gebruikt als er bij iemand anders wat ergs voorvalt nadat ze iets jouw geflikt hebben. Beetje een roeptoeter en schreeuwen om niets, de FEBO is in ieder geval weer trots op haar, ze heeft weer wat content gemaakt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219829559
Inmiddels afgekeken.
Gelukkig lijkt de meerderheid van de bewoners in te zien dat Roland voor het karretje is gespannen.
En Roxy is ook niet helemaal in orde met haar geschreeuw. Benieuwd of die het wel vol gaat houden.
pi_219829572
Ik begrijp niet waarom Roland niet terug zegt: we hebben het met z'n 3en besloten, de dames vonden dat ik de envelop moest pakken en dat heb ik gedaan, waarom schreeuw je dan alleen tegen mij?
en Lisa die er steeds om zit te lachen ineens in de slachtofferrol, Ansjjj is niet boos, hij is teleurgesteld *O* 9wat eigenlijk erger is) _O- _O- _O-
if it's meant to be, it will be
pi_219829574
Zo he, die ontploffing van Roxy zag ik ff niet aankomen....ik vond haar juist vrij rustig en stabiel ogen de eerste weken. Dit lijkt meer op een psycho, om 150 punten en een belletje dat ze toch alsnog wel krijgt.
pi_219829715
Kijk, zo kan het ook. Na een van de slechtste afleveringen ooit gisteren, was vandaag een van de betere afleveringen. Niet door de febo eigenlijk, maar meer door de manier waarop de haaien omgingen met hun opdracht en besloten open kaart te spelen. Gewoon eerlijk te zeggen wat in de brief stond. Op zich best een goede aanpak, ware het niet dat de gieren daar lak aan hadden en gewoon 150 punten besloten af te pakken van de haaien. Daardoor kwamen de haaien op 27 punten en kan Roxy opnieuw niet naar huis videobellen. En Roxy flipte totaal de pan uit, iets wat de gieren natuurlijk helemaal niet zagen aankomen. In eerste instantie kreeg Roland de volle laag, maar dat verschoof al snel naar Marlijn. Marlijn maakte de fout door haar eerste reactie. Ze reageerde verkeerd door eerst te doen alsof ze niet op de hoogte was van wat Roland ging doen, Domme fout, maar kan in een opwelling gebeuren. Ze werd daar helemaal voor afgemaakt tot op het punt dat ze volgens mij bijna de loods wilde gaan verlaten. Gelukkig maakte het gesprek met Roland later het een beetje goed. Iedereen kan in een opwelling even verkeerd regeren. Ondanks dat het een spel is, waren de gieren wel heel fout natuurlijk. Je stort een bondje niet opzettelijk bijna in de min als je ook nog weet dat ze willen videobellen. Maar Roxy reageert wel een beetje alsof haar leven er vanaf hing. Hoe dan ook, dit zijn echt fantastische kijkjes in hoe het menselijk brein soms werkt.
pi_219829729
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:23 schreef freaky40 het volgende:
En Roxy moest wat TV maken van de FEBO want dat deed ze nog niet echt, en zo geschieden on steroids!
Mensen die dat serieus denken LOL. Daar moet ik altijd keihard om lachen. :D
pi_219829731
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die hebben dan nog gewoon te eten en kunnen nog gewoon videobellen he !
pi_219830466
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 02:39 schreef Ilja2001 het volgende:

[..]
Mensen die dat serieus denken LOL. Daar moet ik altijd keihard om lachen. :D
Ik moet altijd lachen om mensen die zo naïef zijn om te denken dat alles gaat zoals het gaat op TV en dat er geen sturing is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219830485
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 3,6 Marktaandeel: 11,4 Kijkcijfer: 598.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18

Oei oei, dat gaat niet helemaal lekker met de kijkcijfers, als de kijkcijfers net als de lineaire cijfers nu nog steeds onder de 600.000 grens komen en het marktaandeel ook drastisch zakt gaat er toch niet iets lekker. Nog meer aan de knoppen draaien dus.... :Y
529.000 kijkers keken gisteren naar ultra meltdown van Roxy Music en het viezelevozen van Thomas en Chess, ook dat is wel eens wat hoger geweest....Ehmm, ik bedoel niet de handen van Thomas maar de kijkcijfers...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219830489
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 02:28 schreef Ilja2001 het volgende:
Marlijn maakte de fout door haar eerste reactie. Ze reageerde verkeerd door eerst te doen alsof ze niet op de hoogte was van wat Roland ging doen, Domme fout, maar kan in een opwelling gebeuren.
Bij Marlijn is het geen opwelling. Zij heeft dit gedrag vaker vertoond.

Als bellen voor Roxy overigens een eerste levensbehoefte is dan kunnen de Haaien altijd nog punten lenen van andere bondjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door MacDeMarco op 14-01-2026 11:49:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')