Natuurlijk zegt de FEBO dit. Ze zenden het dan niet uit, maar ze hebben zelf wel fapmateriaal voor zichzelf daar. Ook weer zo'n dingetje; zet. die. streams. aan!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk niet dat die 2 hebben liggen krikken, maar ze zijn zich er in de loods inmiddels van bewust dat wanneer ze het gewoon boven de dekens doen, het dan ook niet uitgezonden kan worden. Daarom zie je het al een tijdje van niemand meer.
Ik geloof dat Robert zoiets eens gezegd heeft.
Als je zo dramatisch doet over even niet bellen met thuis dan heb je in zo'n programma niets te zoeken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:22 schreef spapaars het volgende:
Het is wel lullig dat ze weer te weinig punten hebben om naar huis te kunnen bellen.
Het had geen pijn gedaan als ze het van de vossen hadden gepakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom niemand het heeft gehad over de 150 punten die De Haaien van een ander hadden mogen pikken als Roland de tweede enveloppe niet had gepakt??
Alsof dat zo sympathiek zou zijn...
Maar wie zeggen dat ze dat zouden hebben gedaan? Ze willen aan het einde niet laatste staan en als ze punten hadden gepakt van de gieren was de stand 330 gieren en 326 voor de haaien, 1 opdracht winnen of verliezen van beide partijen was best belangrijk geweest en daarom was die keuze ook veel logischer geweest.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het had geen pijn gedaan als ze het van de vossen hadden gepakt.
Oh ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar die 150 punten extra had ook niet veel uitgemaakt voor de rancking. (toch?) ik weet de stand niet zo goed voor en na die 150. Ze bungelde iig onderaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar wie zeggen dat ze dat zouden hebben gedaan? Ze willen aan het einde niet laatste staan en als ze punten hadden gepakt van de gieren was de stand 330 gieren en 326 voor de haaien, 1 opdracht winnen of verliezen van beide partijen was best belangrijk geweest en daarom was die keuze ook veel logischer geweest.
Dat Roxy nu zo reageert is puur omdat ze nu niet meer kan bellen en daarom zo boos is, maar ze zit er nog maar net en dan zo'n gedrag tonen man man kansloos, na dit gedrag mag het belletje helemaal ontzegt worden, maar ik zie hier nog wel een tegemoetkoming aankomen van de gieren zodat ze toch kan gaan bellen en dan is alles weer koek en ei zoals gewoonlijk.
En je zit erin voor het spel en eerlijk? Die brief had nog geen 1 seconden op de pilaar gelegenik had die instant voor hun neus weg gepakt! Alles voor het spel en als ze boos worden lekker laten gaan
Dit ja!!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:36 schreef Cirilico het volgende:
Heftige aflevering.
Om te beginnen: het is een spel. Wat zeikt iedereen nou? Dit zijn de regels en dat is het risico van het pakken van een envelop. Jammer maar helaas.
Is het vuil spel? Ja. Maakt dat uit? Voor het spel niet, nee, maar kennelijk wel voor de tere bondgenootjes.
Ik stoor mij vooral aan hoe een Roxy reageert. Wie de fuck denkt zij wel niet dat zij is. Ik haar met haar grafbek keihard op dr plek gezet. Agressieve Tokkie dat zij is. Oprotten met dat wijf.
Om nog niet te spreken over de hypocrisie van haar en dr teamgenoten. Zij hebben vorige week zelf nog 100 punten afgepakt van de Gieren. Dat mocht wel toen. En glashard in hun gezicht liegen en misbruik maken van hun goedheid mag ook gewoon. Dat is ineens moreel verantwoord.
Schei toch uit.
En waar bemoeit de rest zich eigenlijk mee? Lekker stoken weer hier en daar.
Desalniettemin is Marlijn toch voor de zoveelste keer aan het liegen en bedriegen. Ik kwam eerder voor haar op, maar zij heeft gewoon twee gezichten. Jammer.
En ook Lisa is schijnheilig. Want Roland mag het allemaal doen terwijl het voor haar en Marlijns idee was. En daarna zielig in een hoekje zitten net als Marlijn.
Roland is de enige die alles op een normale manier incasseert zonder te doen alsof hij slachtoffer is.
Ach ja, wat een spelletje allemaal wel niet teweeg kan brengen. Ik zou de FEBO adviseren vaker negatieve brieven erin te gooien. We roepen het al tweeënhalf jaar en zie hier de vruchten van zo'n actie.
Wel mis ik een Robert of een Fadi of een Floris bij dit soort acties. Die hadden hem alledrie gepakt denk ik.
Mensen die dat serieus denken LOL. Daar moet ik altijd keihard om lachen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:23 schreef freaky40 het volgende:
En Roxy moest wat TV maken van de FEBO want dat deed ze nog niet echt, en zo geschieden on steroids!
Die hebben dan nog gewoon te eten en kunnen nog gewoon videobellen he !quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom niemand het heeft gehad over de 150 punten die De Haaien van een ander hadden mogen pikken als Roland de tweede enveloppe niet had gepakt??
Alsof dat zo sympathiek zou zijn...
Ik moet altijd lachen om mensen die zo naïef zijn om te denken dat alles gaat zoals het gaat op TV en dat er geen sturing is.quote:Op woensdag 14 januari 2026 02:39 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Mensen die dat serieus denken LOL. Daar moet ik altijd keihard om lachen.
Bij Marlijn is het geen opwelling. Zij heeft dit gedrag vaker vertoond.quote:Op woensdag 14 januari 2026 02:28 schreef Ilja2001 het volgende:
Marlijn maakte de fout door haar eerste reactie. Ze reageerde verkeerd door eerst te doen alsof ze niet op de hoogte was van wat Roland ging doen, Domme fout, maar kan in een opwelling gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |