volgens de wet zijn alle illegalen crimineel, ze overtreden de wet immers.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nu die je net alsof ICE alleen criminelen op pakt...
Terwijl je weet dat dat niet zo is.
Bovendien heb jij het over verdachten oppakken, terwijl je citaat gaat over veroordeelde criminelen.
Nee.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
volgens de wet zijn alle illegalen crimineel, ze overtreden de wet immers.
Een blauwe plek is officieel ook een internal bleeding. Zegt zonder verdere specificering dus niet zoveel.quote:
Ja idd, ze weten wel dat er met ICE niet te spotten valt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:49 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat die ander doodgeschoten werd, maar dit geval moet inderdaad niet zeuren dat ze wordt opgepakt.
Weigert verder te rijden, rijd dan onder hoge druk halve meter verder voor ze weer stil gaat staan en provoceren tot 2 keer toe.
Het is duidelijk dat iedereen onder hoge druk staat daar, wil je niet gearresteerd worden dan doe je wat een agent zegt, zeker als ze het naar je schreeuwen met 4 man.
zoals ik al eerder en meerdere malen al eens aangaf ...quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nu die je net alsof ICE alleen criminelen op pakt...
Terwijl je weet dat dat niet zo is.
Bovendien heb jij het over verdachten oppakken, terwijl je citaat gaat over veroordeelde criminelen.
Omdat dat niet het geval is.quote:
Persoonlijk vind ik de VS een compleet pannenkoeken land er werd mij laatst gvraagd door een Nederlander die in New York woont of ik hem niet wou opzoeken!quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net een redditpost van twee dagen geleden gelezen... Een 17 jarige medewerker van de Target met een kleurtje is uit zijn werkplek gesleurd, in elkaar geslagen en verderop gedumpt door mensen van ICE. Enge toestanden daar hoor.
Een democratie die tot de bodem gesloopt is en in zo'n rap tempo ook. Hou mijn hart vast voor de toekomst.
Het oppakken van een illegale migrant is niet te vergelijken met het oppakken van een moordverdachte.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
zoals ik al eerder en meerdere malen al eens aangaf ...
Ze Pakken ILLEGALE migranten op, ik heb je ook meerdere keren gevraagd naar de aantallen Legale migranten die ze het land uit hebben gezet.
tot dusver heb ik geen aantallen voorbij zien komen.
De nummers die ik je net liet zien was nog maar van begin vorig jaar, moet je na gaan hoeveel tuig ze verder naar hun huisland hebben terug gestuurd.
852 moord verdachten in een paar maanden tijd.
Sorry maar ik heb liever een moord verdachte niet naast me wonen maar veel liever in zijn eigen land van herkomst!
Ik geloof dat het in jou oren ook geen slecht idee is of wel!
dat was niet mijn deel van een discussie. Ik gaf aan dat illegalen in de vs automatisch de wet overtreden wat een feit is en jij zei nee...quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat dat niet het geval is.
Er is geen sprake van poging tot moord.
Lees dit maar eens.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
zoals ik al eerder en meerdere malen al eens aangaf ...
Ze Pakken ILLEGALE migranten op, ik heb je ook meerdere keren gevraagd naar de aantallen Legale migranten die ze het land uit hebben gezet.
tot dusver heb ik geen aantallen voorbij zien komen.
De nummers die ik je net liet zien was nog maar van begin vorig jaar, moet je na gaan hoeveel tuig ze verder naar hun huisland hebben terug gestuurd.
852 moord verdachten in een paar maanden tijd.
Sorry maar ik heb liever een moord verdachte niet naast me wonen maar veel liever in zijn eigen land van herkomst!
Ik geloof dat het in jou oren ook geen slecht idee is of wel!
Oh, ik ben in de war met een andere reactie.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat was niet mijn deel van een discussie. Ik gaf aan dat illegalen in de vs automatisch de wet overtreden wat een feit is en jij zei nee...
En als die vrouw bewust op de agent inreed was er wel degelijk sprake van moord, maargoed dat is verder irrelevant
men overtreed de wet, men mag daardoor worden opgepakt en het land uit wordem gezet. Zo simpel is het. Dat is verder hun goed recht.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, ik ben in de war met een andere reactie.
Er is een verschil tussen een overtreding en een misdrijf.
Bij een misdrijf ben je een crimineel.
Bij een overtreding niet.
Op dit moment is het illegaal verblijven in de VS een overtreding en geen misdrijf.
Ah de radicaliserende site Reddit weer in actie.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net een redditpost van twee dagen geleden gelezen... Een 17 jarige medewerker van de Target met een kleurtje is uit zijn werkplek gesleurd, in elkaar geslagen en verderop gedumpt door mensen van ICE. Enge toestanden daar hoor.
Een democratie die tot de bodem gesloopt is en in zo'n rap tempo ook. Hou mijn hart vast voor de toekomst.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah de radicaliserende site Reddit weer in actie.
Vrouwen zijn er vaak vatbaar voor zoals je ziet.
dit waren 852 van moord verdachte illegalen die in de eerste maanden er uit werden getyft.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het oppakken van een illegale migrant is niet te vergelijken met het oppakken van een moordverdachte.
Bovendien heeft je citaat het niet over moordverdachten.
Being in the U.S. without authorization isn't always a crime, but specific actions like unauthorized entry/re-entry are federal offenses, typically a misdemeanor for a first offense (improper entry) and a felony for repeat entries or re-entries after deportation, with potential for jail time and fines, while other violations like overstaying visas are usually civil matters, though they still lead to removal.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
men overtreed de wet, men mag daardoor worden opgepakt en het land uit wordem gezet. Zo simpel is het. Dat is verder hun goed recht.
Yep, en dan twittert de overheid nog even dat ICE-agenten volledige immuniteit hebben, dus men heeft het maar te slikken.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie geen bewijs van mishandeling.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Je ziet duidelijk bewijs. Droom lekker verder zou ik zeggen
Nee is heel normaal joh, moet gewoon kunnenquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Yep, en dan twittert de overheid nog even dat ICE-agenten volledige immuniteit hebben, dus men heeft het maar te slikken.
200.000 uitgezet, waarvan 852 veroordeeld voor moord?quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
dit waren 852 van moord verdachte illegalen die in de eerste maanden er uit werden getyft.
Overige cijfers heb ik nog niet kunnen vinden.
Maar nogmaals mijn vraag, stel je komt thuis ice ramt naast je de deur in, je kent de bewoner niet maar je weet wel dat er iemand woont, het is ICE en die sleurt een man naar buiten flikkert deze in de auto en rijd weg.
Jij bekijkt de FBI most wanted lijst en ziet dat deze man die naast jou woonde ergens bovenaan in het lijste most wanted stond.
Nou maken we de situatie even een klein beetje anders!
Ice is onderweg naar het huis nast je maar word tegen gehouden door een stel Karins die hun levens werk heeft gemaakt om ICE dwars te zitten, ze gaan de weg blokkeren en met fluitjes en opzettelijk blokkeren van de weg, blijkt de verdachte te ontkomen je ziet nog niet zijn gezicht voor jou room omdat hij daar dan toevallig langs vlucht. Je besluit weer op de FBI most wanted lijst te kijken en ziet dat die zelfde gast dus verdacht werd van moord.
Ik schets nu maar gewoon een situatie...
Maar niet geheel een vreemde situatie zoals met deze man die in de drugs handel zat en reed onder invloed!
ice was onderweg om hem voor de derde keer het land uit te tyfen maar een of andere Karin Judge heeft hem laten ontsnappen!
Bekijk deze YouTube-video
fun fact Undocumented migrant geen Illegale migrant klein detail
en nogmaals Hoeveel Amerikanen heeft Ice ondertussen uit hun eigen land gezet?
tot dusver hebben ze meer dan 200.000 mensen gedeporteerd.
Binnenkort worden de spoorlijnen afgestoft in de VSquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Ach er zijn hier zelfs discutabele lieden die ICE uitstekend werk vinden leveren. En waarschijnlijk zulke acties in Nederland ook zouden kunnen waarderen. Zulke taferelen in Nederland zou je toch wel erg depressief van worden
Het zijn dezelfde engnekken die altijd voor Trump en lieden in de bres springen, hoe toevallig.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Ach er zijn hier zelfs discutabele lieden die ICE uitstekend werk vinden leveren. En waarschijnlijk zulke acties in Nederland ook zouden kunnen waarderen. Zulke taferelen in Nederland zou je toch wel erg depressief van worden
Klopt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
men overtreed de wet, men mag daardoor worden opgepakt en het land uit wordem gezet. Zo simpel is het. Dat is verder hun goed recht.
Absoluut.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
"Illegaal" betekent in strijd met de wet, onwettig, of ongeoorloofd.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het ging om wie crimineel is.
Een illegale migrant is niet automatisch een crimineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |