Wat zijn dit voor idiote clichés zegquote:Op dinsdag 15 september 2026 08:49 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een slechte AI-gegenereerde stukjes tekst en plaatjes.Doet niet onder voor mijn eigen B&A AI-slop.
Ik neem dit terugquote:Op zaterdag 12 september 2026 17:37 schreef Ceviche het volgende:
Zou het zoiets zijn als K3 deed? Een show voor de fans van toen met de liedjes van toen, soort nostalgie feest?
Ik zou gaan
Het concert duurt 2 tot 2,5 uur.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:39 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor idiote clichés zeg![]()
Het is allemaal wel heel erg matig qua inhoud. Een avondvullende show? Vooral met veel pauze momenten zeker om de tijd te vullen
Dan moet ik op eens aan deze video denken:quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:30 schreef Japepk het volgende:
En ik neem aan dat ze Bas helemaal uit beeld laten. Ook aan het eind het podium op rollen zou me al zeer pijnlijk lijken.
2,5 uur avondvullend noemen kan écht nietquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het concert duurt 2 tot 2,5 uur.
Avondvullend wordt wel heel breed uitgerekt.
Of het verschil in enthousiasme tussen deze Frequently Asked Questions:
'Hoe lang duurt de show?
Het is een avondvullende show van +/- 2 a 2,5 uur'
'Is er merchandise te koop?
Ja! De officiële Bassie & Adriaan merchandise is verkrijgbaar.'
Gelukkig maar want ik word niet goed van alle niet-officiele merchandise.
2.5 uur is avondvullendquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:16 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
2,5 uur avondvullend noemen kan écht niet
Ik denk eigenlijk artiesten van een wat lager allooi, Acda en de Munnik zijn Aad te duur. Eerder Gebroeders Ko ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:46 schreef NailQueen het volgende:
En nu lees ik ook dat bepaalde artiesten komen zingen. Dan denk ik gelijk aan een schabbelcircuit zoals een Maan of Acda en de Munnick. Alsjeblieft niet zeg.
Of de Josti Band. Krijg je Paul de Leeuw er vermoedelijk gratis bij.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk artiesten van een wat lager allooi, Acda en de Munnik zijn Aad te duur. Eerder Gebroeders Ko ofzo.
Ben Cramer - De Clownquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:06 schreef Japepk het volgende:
Zijn er nog artiesten die een bepaalde link met Bassie en Adriaan hebben? Mart Hoogkamer ligt voor de hand en die zou prima zijn. Anders kom ik al bij Keet en Koen uit, maar dat zijn beide acteurs die ik dit niet zie doen
Er zijn genoeg artiesten die zogenaamd opgegroeid zijn met Bassie en Adriaan en graag hun gezicht willen laten zien.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:06 schreef Japepk het volgende:
Zijn er nog artiesten die een bepaalde link met Bassie en Adriaan hebben? Mart Hoogkamer ligt voor de hand en die zou prima zijn. Anders kom ik al bij Keet en Koen uit, maar dat zijn beide acteurs die ik dit niet zie doen
Hans Kazan kan Abacadabra brengenquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:06 schreef Japepk het volgende:
Is ook wel een puntjequote:Dus we moeten overmorgen kaarten gaan kopen voor dat Bassie en Adriaan concert, terwijl we niet weten welke artiesten er komen?
Het zullen (neem ik aan) niet (alleen) Rutger Vinks of Enzo Knollen zijn, want het is voor een oudere generatie (ook). Maar wat als je kaarten koopt, en het is Johan Vlemmix, Rutger van Barneveld, Country Wilma en Vanessa. Zit je mooi.
Oh ja, net als in die '35 jaar B&A'-serie op YouTube waar de bn'ers die zogenaamd enorm fan waren niet eens wisten dat Bas Vlugge Japie en Aad de Baron hadden gespeeld, en dachten dat B&A zo'n beetje al hun series hebben gefilmd op Mykonos.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er zijn genoeg artiesten die zogenaamd opgegroeid zijn met Bassie en Adriaan en graag hun gezicht willen laten zien.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:46 schreef NailQueen het volgende: Ik vraag me ook af of hij hier wel zin in heeft en of dat het gewoon een plan van Aad is.
Ik vind het vreemd verwoord maar wellicht ligt dat aan mij.quote:Is het een officieel Bassie & Adriaan concert?
Ja, het is het officiële concert. Bas en Aad van Toor staan er helemaal achter en kijken uit naar het unieke concert!
Ik weet het niet. De massa weet ook wel dat Bas en Aad dit zelf niet meer kunnen en dat dit dus een soort tribute-concert wordt. Zolang niet bekend is wíe er op het podium komen, verwacht ik niet dat het stijf uitverkoopt binnen een dag. Er is ook totaal geen hype in medialand verder.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:18 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik denk dat er toch wel veel belangstelling voor is. Dit "fan" topic is niet representatief, wij zure fokkers zullen niet heen gaan. Toch denk dat er een grote groep belangstelling heeft om er een leuke avond van te maken, daarnaast zullen de sociale werkplaatsen ook massaal heen gaan, denk ik.
Leuk idee maar veel te laat inderdaad. Daarnaast wil ik ook weten wie er gaan optreden voordat ik erover na ga denken om kaarten te kopen tegen deze prijs. Gok dat dit veel meer mensen gaat tegenhouden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |