abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221795029
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 08:49 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een slechte AI-gegenereerde stukjes tekst en plaatjes. :+ Doet niet onder voor mijn eigen B&A AI-slop.
Wat zijn dit voor idiote clichés zeg :')

"vol ludieke momenten" Wat is er ludiek aan liedjes die gezongen worden? Of gaat Aad een paar onverstaanbare grapjes maken? Ik lig nu alvast op de grond van het lachen.

"beleef de vorige eeuw opnieuw" Ook zo'n inhoudsloze kreet.

"geniet van de woorden van Robot Robin" Oh ja heerlijk genieten zeg , de woorden van Robin :')

Het is allemaal wel heel erg matig qua inhoud. Een avondvullende show? Vooral met veel pauze momenten zeker om de tijd te vullen :+

Ik ga de videoband wel kijken van het concert :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Dutch_view op 15-09-2026 10:49:53 ]
  dinsdag 15 september 2026 @ 10:57:21 #177
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_221795098
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 17:37 schreef Ceviche het volgende:
Zou het zoiets zijn als K3 deed? Een show voor de fans van toen met de liedjes van toen, soort nostalgie feest?

Ik zou gaan :@
Ik neem dit terug :@
Liedjes, ahoy, leuk!
Dingen die me juist wegjagen:
- Robin de Robot
- 'En of de avond helemaal volgens plan verloopt? Dat moeten we nog maar zien…' is dit nu Bassie en Adriaan in concert of is dit een herhaling van 25 jaar theater?
- wie is überhaupt de doelgroep?
- de quotes op de site voorspellen niks goeds qua nostalgie of creativiteit. Is er iemand die warm wordt van "Allememaggies, dat ga ik alvast aan de binnenkant van mijn ogen bekijken!" of "Ik ben natuurlijk ook van de partij! Zie ik jullie in de Ahoy Arena? Ha-ha-ha". Het voelt alsof het is opgeschreven door een zakenman van 56 die niet verder kwam dan deze nietszeggende clichés
- een live band, ook zo'n vage term. Wat moet ik me daarbij voorstellen? En waarom zou ik dat willen ten opzichte van niet-live muziek? :@ het maakt nogal uit waar we het over hebben, denk ik.
- de aggenebbisj plaaggeest
- minimaal 58 euro

Ik vind het veelzeggend dat het van vantevoren al voelt als een overpriced sporthal event waar alles zo goedkoop mogelijk moet en zelfs zoiets als sfeer of herkenning in de promo al niet te vinden is.
Jammer -O-
  dinsdag 15 september 2026 @ 10:58:32 #178
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_221795100
Gaat Robin weer van die flauwe grapjes maken, zoals aan het eind In De Huilende Professor, eindigend met zijn klassieke "Ha-ha-ha" :')

Die grap was echt om te huilen. .. :')

Over AI gesproken: 'The AI-shit hits the fan' met deze video van..... Bèssie en Adriaan.
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 1% gewijzigd door Claude_Viole op 15-09-2026 11:10:15 ]
  dinsdag 15 september 2026 @ 11:02:55 #179
346653 Ceviche
pi_221795130
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 10:39 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Wat zijn dit voor idiote clichés zeg :')

Het is allemaal wel heel erg matig qua inhoud. Een avondvullende show? Vooral met veel pauze momenten zeker om de tijd te vullen :+
Het concert duurt 2 tot 2,5 uur.
Avondvullend wordt wel heel breed uitgerekt.

Of het verschil in enthousiasme tussen deze Frequently Asked Questions:

'Hoe lang duurt de show?
Het is een avondvullende show van +/- 2 a 2,5 uur'

'Is er merchandise te koop?
Ja! De officiële Bassie & Adriaan merchandise is verkrijgbaar.'

Gelukkig maar want ik word niet goed van alle niet-officiele merchandise.
pi_221795148
Ik ben eens bij een show geweest van Bassie en Adriaan in de lokale sporthal, volgens mij kostte een kaartje 10 gulden ofzo. Had je de echte B&A voor!
  dinsdag 15 september 2026 @ 11:16:40 #181
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_221795203
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 09:30 schreef Japepk het volgende:

En ik neem aan dat ze Bas helemaal uit beeld laten. Ook aan het eind het podium op rollen zou me al zeer pijnlijk lijken.
Dan moet ik op eens aan deze video denken:
https://www.dumpert.nl/item/100011775_899d10eb

De reacties zeggen dat het onrespectvol is, maar zo is de situatie nu wel in de realiteit. Hij heeft wel in 2018 besloten om 'zijn pruik, neus en flapschoenen voor eens en altijd op te bergen op zolder'.
Bassie is qua karakter eigenlijk dood! Bas leeft gelukkig nog en maakt nog grapjes.

Ik hoop dat hij, als hij het nog kan opbrengen, dat hij aan de zijkant op een VIP-plek ongestoord mee kan genieten, of anders van een video bij hem thuis met Coby.

https://www.rtl.nl/rubrie(...)t-rode-clownsneus-op
pi_221795206
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 11:02 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Het concert duurt 2 tot 2,5 uur.
Avondvullend wordt wel heel breed uitgerekt.

Of het verschil in enthousiasme tussen deze Frequently Asked Questions:

'Hoe lang duurt de show?
Het is een avondvullende show van +/- 2 a 2,5 uur'

'Is er merchandise te koop?
Ja! De officiële Bassie & Adriaan merchandise is verkrijgbaar.'

Gelukkig maar want ik word niet goed van alle niet-officiele merchandise.
2,5 uur avondvullend noemen kan écht niet :')
pi_221795811
Het is wel duidelijk dat ze geïnspireerd zijn op de K3 Originals en de Studio 100 sing-a-long. Maar zoals hier al eerder werd gezegd, dit zijn concerten met de originele leden die in de tussentijds iets anders zijn gedoen en voor eenmalig bij elkaar komen.
Hier zijn bijna alle boeven al overleden en, heel eerlijk, denk ik zelfs dat Bassie dit concert niet eens gaat halen :@. Ik vraag me ook af of hij hier wel zin in heeft en of dat het gewoon een plan van Aad is.

En nu lees ik ook dat bepaalde artiesten komen zingen. Dan denk ik gelijk aan een schabbelcircuit zoals een Maan of Acda en de Munnick. Alsjeblieft niet zeg.

Dit hadden ze inderdaad 20 jaar geleden moeten doen. Nu is het gebruik maken van de Reünie concerten hype.

[ Bericht 4% gewijzigd door NailQueen op 15-09-2026 14:02:15 ]
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 15 september 2026 @ 13:23:05 #184
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221796391
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 11:16 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
2,5 uur avondvullend noemen kan écht niet :')
2.5 uur is avondvullend
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221797125
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 12:46 schreef NailQueen het volgende:
En nu lees ik ook dat bepaalde artiesten komen zingen. Dan denk ik gelijk aan een schabbelcircuit zoals een Maan of Acda en de Munnick. Alsjeblieft niet zeg.
Ik denk eigenlijk artiesten van een wat lager allooi, Acda en de Munnik zijn Aad te duur. Eerder Gebroeders Ko ofzo.
  dinsdag 15 september 2026 @ 15:05:09 #186
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221797134
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 15:03 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik denk eigenlijk artiesten van een wat lager allooi, Acda en de Munnik zijn Aad te duur. Eerder Gebroeders Ko ofzo.
Of de Josti Band. Krijg je Paul de Leeuw er vermoedelijk gratis bij.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221797144
Zijn er nog artiesten die een bepaalde link met Bassie en Adriaan hebben? Mart Hoogkamer ligt voor de hand en die zou prima zijn. Anders kom ik al bij Keet en Koen uit, maar dat zijn beide acteurs die ik dit niet zie doen
't Echte en 't ware!
pi_221797156
Misschien Russo

Bekijk deze YouTube-video
pi_221797352
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 15:06 schreef Japepk het volgende:
Zijn er nog artiesten die een bepaalde link met Bassie en Adriaan hebben? Mart Hoogkamer ligt voor de hand en die zou prima zijn. Anders kom ik al bij Keet en Koen uit, maar dat zijn beide acteurs die ik dit niet zie doen
Ben Cramer - De Clown
Circus Custers (maar gebrouilleerd, net zoals Bas en Aad met de rest van de acteurs)
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221797378
quote:
Er zijn genoeg artiesten die zogenaamd opgegroeid zijn met Bassie en Adriaan en graag hun gezicht willen laten zien.
pi_221797548
quote:
Hans Kazan kan Abacadabra brengen :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 15 september 2026 @ 20:42:13 #192
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_221799155
Een vriend van me op app:

quote:
Dus we moeten overmorgen kaarten gaan kopen voor dat Bassie en Adriaan concert, terwijl we niet weten welke artiesten er komen?

Het zullen (neem ik aan) niet (alleen) Rutger Vinks of Enzo Knollen zijn, want het is voor een oudere generatie (ook). Maar wat als je kaarten koopt, en het is Johan Vlemmix, Rutger van Barneveld, Country Wilma en Vanessa. Zit je mooi.
Is ook wel een puntje :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_221799261
Ik verwacht ook wel een type John de Bever en Orgel Joke :')
  dinsdag 15 september 2026 @ 21:27:40 #194
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_221799393
Aad gaat de presentatie doen door middel van filmpjes zittend in een stoel in een leeg Ahoy.

https://www.instagram.com(...)tkn=MjFsbTlqZjE3MXl4
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_221799447
Misschien willen de Ferry's ook wel meedoen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 15 september 2026 @ 23:07:59 #196
346653 Ceviche
pi_221799887
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 15:40 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Er zijn genoeg artiesten die zogenaamd opgegroeid zijn met Bassie en Adriaan en graag hun gezicht willen laten zien.
Oh ja, net als in die '35 jaar B&A'-serie op YouTube waar de bn'ers die zogenaamd enorm fan waren niet eens wisten dat Bas Vlugge Japie en Aad de Baron hadden gespeeld, en dachten dat B&A zo'n beetje al hun series hebben gefilmd op Mykonos.
Die Keet kon amper benoemen wie Bassie en wie Adriaan was.
  dinsdag 15 september 2026 @ 23:12:24 #197
346653 Ceviche
pi_221799899
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 12:46 schreef NailQueen het volgende: Ik vraag me ook af of hij hier wel zin in heeft en of dat het gewoon een plan van Aad is.
quote:
Is het een officieel Bassie & Adriaan concert?
Ja, het is het officiële concert. Bas en Aad van Toor staan er helemaal achter en kijken uit naar het unieke concert!
Ik vind het vreemd verwoord maar wellicht ligt dat aan mij.
pi_221799904
Feit dat zelfs in dit fantopic niemand enthousiast wordt zegt al genoeg.

Dat wordt vakantieveilingen.nl om al die stoeltjes te vullen a 4 euro per ticket.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221800599
Ik denk dat er toch wel veel belangstelling voor is. Dit "fan" topic is niet representatief, wij zure fokkers zullen niet heen gaan. Toch denk dat er een grote groep belangstelling heeft om er een leuke avond van te maken, daarnaast zullen de sociale werkplaatsen ook massaal heen gaan, denk ik.

Leuk idee maar veel te laat inderdaad. Daarnaast wil ik ook weten wie er gaan optreden voordat ik erover na ga denken om kaarten te kopen tegen deze prijs. Gok dat dit veel meer mensen gaat tegenhouden.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_221801403
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 09:18 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik denk dat er toch wel veel belangstelling voor is. Dit "fan" topic is niet representatief, wij zure fokkers zullen niet heen gaan. Toch denk dat er een grote groep belangstelling heeft om er een leuke avond van te maken, daarnaast zullen de sociale werkplaatsen ook massaal heen gaan, denk ik.

Leuk idee maar veel te laat inderdaad. Daarnaast wil ik ook weten wie er gaan optreden voordat ik erover na ga denken om kaarten te kopen tegen deze prijs. Gok dat dit veel meer mensen gaat tegenhouden.
Ik weet het niet. De massa weet ook wel dat Bas en Aad dit zelf niet meer kunnen en dat dit dus een soort tribute-concert wordt. Zolang niet bekend is wíe er op het podium komen, verwacht ik niet dat het stijf uitverkoopt binnen een dag. Er is ook totaal geen hype in medialand verder.
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')