Teveel sneeuw?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:22 schreef mario390 het volgende:
flughafen klagenfurt was somige uren gesperrt en ook andere flughafen in oostenrijk
Geen zin in Nederlandse toeristen.quote:
Ja altijd dat gezeur dat we de enige in de wereld zijn die dit niet kunnen handelen allemaalquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
Chaos dus, dat hebben we hier echt nooit.
Niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
Naarmate ik ouder wordt lijkt mijn hoofd steeds meer helder marc.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet?
Wel eens in je hoofd gekeken? Of is dat bij jou wel opgeruimd?
maar misschien ben ik dom maar ik vraag me waarom wegen ijs flieger niiet kannquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
@maily gaat je slaanquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naarmate ik ouder wordt lijkt mijn hoofd steeds meer helder marc.
Die linker staat stiekem te pissen, ik zou dat water niet ingaanquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:34 schreef mario390 het volgende:
hier hebben ze paradies en hier bij onz is koud![]()
[ afbeelding ]
Dan werkt de de upforce van de vleugels niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar misschien ben ik dom maar ik vraag me waarom wegen ijs flieger niiet kann
Goed voor de weerstand?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Die linker staat stiekem te pissen, ik zou dat water niet ingaan
Ja je kan moeilijker vliegen meteen zooi ijs op de vleugel en de motor kan bevriezenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar misschien ben ik dom maar ik vraag me waarom wegen ijs flieger niiet kann
Hij piest maar in zijn eigen badquote:
Alsof er in niet elk water gepist wordt jij laat je team daar ook in roeien.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan raak je het mooi niet aan, dat is het handige van een bootquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof er in niet elk water gepist wordt jij laat je team daar ook in roeien.
Hoe vaak kiepen ze eigenlijk om? Of zijn ze daar te goed voor?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan raak je het mooi niet aan, dat is het handige van een boot
I am Groot!quote:
dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
En een schommel blijkbaarquote:
Nee gebeurt iedereen wel eens. Af en toe pik je met je blad op een stuk hout of iets dergelijks en ben je je riem kwijten dan is er geen houden meer aan vaaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vaak kiepen ze eigenlijk om? Of zijn ze daar te goed voor?
quote:
Nog steeds in Kerstsfeer ?quote:
okequote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja je kan moeilijker vliegen meteen zooi ijs op de vleugel en de motor kan bevriezen
Ja Prish, die muts mag wel afquote:
Was mijn antwoord niet goed ?quote:
Ja ik krijg het niet aangepast. Ik verander het in het profiel maar hij neemt de wijziging niet over.quote:
Jajaquote:
Moet je maar niet van die moeilijke woorden gebruikenquote:
Muts werkt niet meequote:
Ik kan het welquote:
Geef Tutu terugquote:
Still going strongquote:
Waarop?quote:
Oh die UI ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:53 schreef pullup het volgende:
Dan heb je mijn Mao en Sitting Bull nog niet eens gezien
Aanpassen van UI’s naar iets totaal andersquote:
Kan jij toch ook?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Aanpassen van UI’s naar iets totaal anders
Nee…maar nog niet op de laptop geprobeerd. Straks effe kijken of dat wel lukt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:53 schreef Lovely het volgende:
Oh het is nog steeds niet gelukt Prish ?
Nog simpeler, klik op je UI, en kies degene die je hebben wil, Heb je je instellingen niet eens voor nodig.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Prisha
Je kan toch gewoon bij instellingen je UI aanpassen ?
Dat heb ik geprobeerd. En selecteer dan mijn gewone maar hij neemt de wijziging niet over.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Prisha
Je kan toch gewoon bij instellingen je UI aanpassen ?
Dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee…maar nog niet op de laptop geprobeerd. Straks effe kijken of dat wel lukt.
Gedaan gedaan. En ziehier het resultaat. Grrr.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog simpeler, klik op je UI, en kies degene die je hebben wil, Heb je je instellingen niet eens voor nodig.
Echt raarquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd. En selecteer dan mijn gewone maar hij neemt de wijziging niet over.
Weet niet of het ook via mobiel werkt. Dan zijn er hier soms dingen onverklaarbaar anders.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gedaan gedaan. En ziehier het resultaat. Grrr.
En ik werk in de IT
Denk dat het daaraan ligt idd. Elk jaar hetzelfde. Terwijl het wijzigen naar de kerstmuts wel in één keer goed gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:56 schreef Lovely het volgende:
Mobiel een UI veranderen is idd wat irritanter, omdat je dan desktopversie aan moet zetten
Hoeveel Ui heb je ?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gedaan gedaan. En ziehier het resultaat. Grrr.
En ik werk in de IT
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of het ook via mobiel werkt. Dan zijn er hier soms dingen onverklaarbaar anders.
En jij als IT'ster moet weten dat lang niet altijd alles logisch is
Drie.quote:
Nja op zich moet dat ook gewoon lukken, heb dat ook vaak van UI gewisseld..quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Denk dat het daaraan ligt idd. Elk jaar hetzelfde. Terwijl het wijzigen naar de kerstmuts wel in één keer goed gaat.
Maar dat deed ik idd op m’n laptop. Denk ik.
Jij wisselt elk uurquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja op zich moet dat ook gewoon lukken, heb dat ook vaak van UI gewisseld..
Welke Mario ?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:59 schreef mario390 het volgende:
ik heb ui barbara maar dat is 5 jaren geleden en ik volg haar niet de ui wat ik will de kann ik selfs niet klein maken
Dacht dat het Naomi wasquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:59 schreef mario390 het volgende:
ik heb ui barbara maar dat is 5 jaren geleden en ik volg haar niet de ui wat ik will de kann ik selfs niet klein maken
Nou nee, maar ik was wel van het UI wisselenquote:
Je zomer Ui vind ik mooi.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik was wel van het UI wisselen
Heb die niet meer denk ikquote:
Ik ook hoorquote:
Schnell geh dahinquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:34 schreef mario390 het volgende:
hier hebben ze paradies en hier bij onz is koud![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |