Teveel sneeuw?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:22 schreef mario390 het volgende:
flughafen klagenfurt was somige uren gesperrt en ook andere flughafen in oostenrijk
Geen zin in Nederlandse toeristen.quote:
Ja altijd dat gezeur dat we de enige in de wereld zijn die dit niet kunnen handelen allemaalquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
Chaos dus, dat hebben we hier echt nooit.
Niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
Naarmate ik ouder wordt lijkt mijn hoofd steeds meer helder marc.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet?
Wel eens in je hoofd gekeken? Of is dat bij jou wel opgeruimd?
maar misschien ben ik dom maar ik vraag me waarom wegen ijs flieger niiet kannquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
@maily gaat je slaanquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naarmate ik ouder wordt lijkt mijn hoofd steeds meer helder marc.
Die linker staat stiekem te pissen, ik zou dat water niet ingaanquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:34 schreef mario390 het volgende:
hier hebben ze paradies en hier bij onz is koud![]()
[ afbeelding ]
Dan werkt de de upforce van de vleugels niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar misschien ben ik dom maar ik vraag me waarom wegen ijs flieger niiet kann
Goed voor de weerstand?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Die linker staat stiekem te pissen, ik zou dat water niet ingaan
Ja je kan moeilijker vliegen meteen zooi ijs op de vleugel en de motor kan bevriezenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar misschien ben ik dom maar ik vraag me waarom wegen ijs flieger niiet kann
Hij piest maar in zijn eigen badquote:
Alsof er in niet elk water gepist wordt jij laat je team daar ook in roeien.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan raak je het mooi niet aan, dat is het handige van een bootquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof er in niet elk water gepist wordt jij laat je team daar ook in roeien.
Hoe vaak kiepen ze eigenlijk om? Of zijn ze daar te goed voor?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan raak je het mooi niet aan, dat is het handige van een boot
I am Groot!quote:
dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |