Jaquote:
ja watquote:
Ja @sp3cquote:
Maar es kijken danquote:Op donderdag 5 februari 2026 07:52 schreef sp3c het volgende:
kreeg laatst deze van canal+
Bekijk deze YouTube-video
topshow, ik zou de wereld wel doorkomen zonder Netflix gok ik
geheel in tegenstelling top @:starhopper
ja wat sp3c?quote:
Duitse politieseries waren ook altijd cool. Tatort, Rex, Der Alte. En natuurlijk Flikken Gent die in Nderland naar de tyfus is geholpenquote:Op donderdag 5 februari 2026 08:01 schreef sp3c het volgende:
sws kijk ik tegenwoordig meer Europese dingen op netflix atm, niet omdat boycot want orange man bad maar het heeft meer pit, meer karakter ofzo, niet zoveel geld maar meer memorabel
Sailfishquote:Op maandag 12 januari 2026 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Android kan ook niet meer, zit je dan![]()
Linux is een optie, opzich, maar de meesten weten niet eens wat dat is.
Nou ja, ik denk dat Fok ook wel gebruikt van Cisco routers en Cloudflare.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Straks roepen ze nog op tot het stoppen met Fok!
Ik zeg toch dat ik ga kijkenquote:Op donderdag 5 februari 2026 08:21 schreef sp3c het volgende:
nu is het idd een domme vraag
je stelt een vraag, bent niet geinteresseert in het antwoord, blijf dan gewoon netflixen joh, boycot hoeft wmb toch niet en ik doe er ook niet aan maar als je een vraag stelt kun je minimaal doen alsof je geinteresseert bent in het antwoord
nee je blijft gewoon netflixen, je hebt gedaan alsof je wilt boycotten en hebt geen alternatif gevondenquote:
Nee ik zeg toch dat ik die serie ga kijken.quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je blijft gewoon netflixen, je hebt gedaan alsof je wilt boycotten en hebt geen alternatif gevonden
want
want flophopper doetals hij antwoord krijgt op zijn domme kut vragen
maar graag gedaan
Jawel. Ik zeg toch dat ik het ga kijken. Hoevaak moet ik dat herhalen?quote:
dit gaat wel een ding worden denkquote:Op donderdag 5 februari 2026 08:45 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me af wat de eerste pensioenfondsen worden die uit Amerikaanse fondsen stappen
JE GAAT HET TOTAAL NIET KIJKENquote:Op donderdag 5 februari 2026 08:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jawel. Ik zeg toch dat ik het ga kijken. Hoevaak moet ik dat herhalen?
Waarom denk je dat?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |