Ja prachtige statements maken dat kunnen ze wel hè?quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
DOE DAN WAT TUSK!! Jezus wat vermoeiend om dit steeds weer te herhalen op X en niks willen doen, althans Polen wilde geen troepen sturen.
Maar wat Groenland betreft is Rusland wel opeens de vijand en dreiging voor de VS. Rusland gaat Groenland innemen en zo extra hun buurman worden, ze gaan de VS aanvallen via Groenland etc. Maar Rusland via Oekraine kopje onder duwen, dat wil Donald dan weer niet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
“Changed sides”. Gelul. Allemaal wensdenken. Trump is gewoon op de hand van Rusland. Erken dat nou eens. Europa moet het zelf gaan doen. Van de VS hoeven we de komende 3 jaar niks te verwachten.
Maar wij plannen nog wel een vergadering. En een veroordeling. Thoughts and prayers.
Wat allemaal dikke onzin is omdat de VS een verdrag heeft waarin staat dat ze vrijwel onbeperkt militaire activiteiten mogen ontplooien op Groenland.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar wat Groenland betreft is Rusland wel opeens de vijand en dreiging voor de VS. Rusland gaat Groenland innemen en zo extra hun buurman worden, ze gaan de VS aanvallen via Groenland etc. Maar Rusland via Oekraine kopje onder duwen, dat wil Donald dan weer niet.
De logische conclusie is dus dat die praatjes onzin zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat allemaal dikke onzin is omdat de VS een verdrag heeft waarin staat dat ze vrijwel onbeperkt militaire activiteiten mogen ontplooien op Groenland.
En de VS heeft die activiteiten juist afgebouwd door onder andere bases te sluiten.
Dus blijkbaar voelde de VS geen militaire dreiging van Rusland.
Iets wat de rest van de wereld ook acceptabel vind. .quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk. Beter geef je hem een acceptabele uitweg
hij kan maar weinig aangezien navrotski als president alles dan vetoot wat Tusk voorsteltquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
DOE DAN WAT TUSK!! Jezus wat vermoeiend om dit steeds weer te herhalen op X en niks willen doen, althans Polen wilde geen troepen sturen.
Het gaat Trump gewoon om die grondstoffen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat allemaal dikke onzin is omdat de VS een verdrag heeft waarin staat dat ze vrijwel onbeperkt militaire activiteiten mogen ontplooien op Groenland.
En de VS heeft die activiteiten juist afgebouwd door onder andere bases te sluiten.
Dus blijkbaar voelde de VS geen militaire dreiging van Rusland.
Ja, en dan het "concept" van ze bezitten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het gaat Trump gewoon om die grondstoffen.
Wordt het niet eens tijd dat Macron eens wat meer gaat doen? Die man praat mooi, maar levert weinig.quote:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-na-vijf-jaar-dalingquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:36 schreef ExTec het volgende:
Maar hoe kan dat nou?
Wordt me steeds verteld dat ruskies het prima doen. PPP fabels enzo.
Voor de gemiddelde Rus wordt het leven onbetaalbaar. ‘Mensen staan uren in de rij voor gratis snoep’
Wat heeft dat met rus te maken?quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-na-vijf-jaar-daling
Elk land kent armoede.quote:
Nee, ik heb het over een delta.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Elk land kent armoede.
En jij pikt er één voorbeeld uit om daarmee een brder beeld neer te zetten, dacht laat ik dat ook maar eens doen.
We hebben al de Coalition of the Meeting, die vergadert er op los. Niemand kan vergaderen als wij.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat Macron eens wat meer gaat doen? Die man praat mooi, maar levert weinig.
Ik ben serieus:quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
We hebben al de Coalition of the Meeting, die vergadert er op los. Niemand kan vergaderen als wij.
Yup. Veel Europese landen excelleren in niks of veel te weinig doen voor Oekraïne.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben serieus:
Het is atlijd wel goed om dat even grafisch weer te geven. Maar ik ben nu al zo´n 5 minuten aan het zoeken, maar veel tabellen en bronnen spreken elkaar tegen. Dus het is niet goed betrouwbaar. Maar het is wel richtinggevend.
[ afbeelding ]
Bron https://en.bbn.gov.pl/en/news/891,Poland039s-aid-to-Ukraine.html
kan gekleurd zijn
[ afbeelding ]
Verwijt vooral een gebrek aan inzicht.De Russen op die knieen krijgen gaat niet gebeuren, als je dat had willen proberen dan had je dat in 03/2022 kunnen doen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Veel Europese landen excelleren in niks of veel te weinig doen voor Oekraïne.
Ja, rus wordt elke dag sterker.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
en is het scenario dat Rusland langzaam aan sterker
Maar wel eisen dat er vooral Franse wapens gekocht worden ipv Amerikaansequote:Op donderdag 15 januari 2026 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben serieus:
Het is atlijd wel goed om dat even grafisch weer te geven. Maar ik ben nu al zo´n 5 minuten aan het zoeken, maar veel tabellen en bronnen spreken elkaar tegen. Dus het is niet goed betrouwbaar. Maar het is wel richtinggevend.
[ afbeelding ]
Bron https://en.bbn.gov.pl/en/news/891,Poland039s-aid-to-Ukraine.html
kan gekleurd zijn
[ afbeelding ]
Die irritante Fransman staat altijd met zijn bek vooraan bij fotomomenten en persconferenties, maar betalen ho maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |