Denk dat dat bij de meeste mensen wel zo is. Dood gaan zonder doodstrijd komt niet zo vaak voor hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2026 01:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hopelijk nog een pijnlijk einde voor hem.
Double tap vanochtend op Mykolaiv maar de russen willen vreden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:11 schreef Momo het volgende:
[ x ]
De Tena Lady van Trump zit weer eens verkeerd en Rusland blijft maar burgers en infrastructuur bombarderen...
Trump wil Zelensky op de knieën.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:11 schreef Momo het volgende:
[ x ]
De Tena Lady van Trump zit weer eens verkeerd en Rusland blijft maar burgers en infrastructuur bombarderen...
“Changed sides”. Gelul. Allemaal wensdenken. Trump is gewoon op de hand van Rusland. Erken dat nou eens. Europa moet het zelf gaan doen. Van de VS hoeven we de komende 3 jaar niks te verwachten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:11 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Omdat die makkelijker op de knieën is te krijgen dan Poetin. En dan kan Trump alle credits krijgen.quote:
Voor Poetin is het alles of niks.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:36 schreef Momo het volgende:
Heeft Rusland echt nog zoveel zin om deze oorlog nog jaren te laten duren?
Dat is gevaarlijk. Beter geef je hem een acceptabele uitwegquote:Op donderdag 15 januari 2026 10:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor Poetin is het alles of niks.
Geeft men hem den vinger, dan neemt hij de geheele hand.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk. Beter geef je hem een acceptabele uitweg
Hey, de Gouden Brug.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het alles of niks voor hem is. Ik hoop het niet. Als zijn instelling is "als ik verlies, dan trek ik alles met me mee" Zeg maar een school shooter op staatsniveau met nukes.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Echt treurig dat zoveel jaar na dato dit argument nog gebezigd wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:45 schreef Perrin het volgende:
Geeft men hem den vinger, dan neemt hij de geheele hand.
Dan zorgen wat oligarchjes die hun kinderen in londen en parijs hebben geparkeerd dat hij per ongeluk uit het raam valt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het alles of niks voor hem is. Ik hoop het niet. Als zijn instelling is "als ik verlies, dan trek ik alles met me mee" Zeg maar een school shooter op staatsniveau met nukes.
Dat is heel wat anders. Je begint zelf over alles of niets. Dat is ook voor ons het slechtste scenario, dat je dus wil voorkomenquote:Op donderdag 15 januari 2026 10:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geeft men hem den vinger, dan neemt hij de geheele hand.
Afschrikking, defensie en de wil om te vechten moeten geloofwaardig zijn ingericht, zodat imperialisten geen ruimte zien voor avonturisme. Poetin en Trump herkennen zwakte onmiddellijk.
Alleen hoe dat nou precies te doen, zonder imperialistische expansiedrift te belonen, heb jij natuurlijk ook geen antwoord op.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:17 schreef LXIV het volgende:
Dat is ook voor ons het slechtste scenario, dat je dus wil voorkomen
We zijn nu al te laat om het avontuur te voorkomen idd. Poetin heeft onze bluf doorzien en correct beoordeeld dat we Oekraïne niet zodanig durven helpen dat ze Rusland kunnen terugdringen. Nu rest ons te leven met de consequenties van onze keuzes in het verleden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Je begint zelf over alles of niets. Dat is ook voor ons het slechtste scenario, dat je dus wil voorkomen
Het oorspronkelijke 28-puntenplan van de VS, wat min of meer overeen kwam met de Russische eisen, heeft hij afgewezen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
DOE DAN WAT TUSK!! Jezus wat vermoeiend om dit steeds weer te herhalen op X en niks willen doen, althans Polen wilde geen troepen sturen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:11 schreef Perrin het volgende:
Luistert er nog iemand naar Tusk?
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |