Split 2 begint nu binnen te komen bij mijquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:11 schreef Faraday01 het volgende:
De overige tussenpunten komen bij mij nog niet door, bij jullie?
Maar na de top 3 lijkt het te stoppen, bij jou niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Split 2 begint nu binnen te komen bij mij
inmiddels 7 tijden bij TP2quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar na de top 3 lijkt het te stoppen, bij jou niet?
Dus ca 3:20 bij de finish als dat zich zo doorzet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:19 schreef Faraday01 het volgende:
van 1:01.7 naar 2:09.5 dus er zit ook nog licht verval op het verlies lijkt het
Dat zou dan hoogstens volgens de info van @heywoodu een kleine verbetering zijn maar het is natuurlijk afhankelijk van de onnavolgbare puntentelling over de top 5 en de achterstand dus we moeten wachten tot de uitslag of bericht van heywooduquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus ca 3:20 bij de finish als dat zich zo doorzet.
I know! Ik ging gewoon uit van een lineair verval. Hoop uiteraard dat het meer is.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou dan hoogstens volgens de info van @:heywoodu een kleine verbetering zijn maar het is natuurlijk afhankelijk van de onnavolgbare puntentelling over de top 5 en de achterstand dus we moeten wachten tot de uitslag of bericht van heywoodu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |