Ondertussen is Sanness al 20 seconden sneller halverwege dan Bergane.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
3:27 op Bergane bij de finish
Heeft weinig zin, want je moet de rest afwachtenquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:23 schreef Faraday01 het volgende:
Roken er al ergens servers om de punten uit te rekenen?
F5 F5 F5quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We wachten met spanning op de berekeningen van heywoodu.
Ik heb 10 tabbladen open gehad, één per split, om per split te kijken hoe het ging. Was lichtelijk chaotisch het afgelopen uur met een hevig bibberende en bijna hyperventilerende Bruna naast mequote:Op donderdag 15 januari 2026 11:23 schreef Faraday01 het volgende:
Roken er al ergens servers om de punten uit te rekenen?
ik las bankrekeningenquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We wachten met spanning op de berekeningen van heywoodu.
Dat is de Ingrid Paul methode.quote:
Wat zou ik in Zwitserland graag licht verrassende uitslagen zien (onder de Zwitsers) waardoor de penalty al naar de 135+ gaat (dus wat de winnaar krijgt)quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dus dit weekend 134,23 over 1 wedstrijd nodig of gemiddeld 149.44 over 2 wedstrijden. Dat zijn beide scores die ze al heel lang niet meer behaald heeft.
edit: spuitelf.
Maaruh, het voor haar verborgen houden deze dagen is dus niet gelukt?quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb 10 tabbladen open gehad, één per split, om per split te kijken hoe het ging. Was lichtelijk chaotisch het afgelopen uur met een hevig bibberende en bijna hyperventilerende Bruna naast me(en daardoor ook niet kunnen posten hier want het was om de drie seconden heen en weer klikken tussen splits en wie wel of niet in de top-5 moest eindigen, etc
)
Leek even heel krap te worden, ik kom nu uit op 164,61 punten, waarmee ze iets dichter bij het A-criterium komt (maar er nog niet is). Not great, not terrible.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |