Volgens mij heeft hij zelfs 3 boeken geschreven over bijna hetzelfde onderwerp, heb ze alle drie gelezen 30 jaar geleden ofzo. Vond ze geweldig om te lezen.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh is hij dat! Ja. Dat boek heb ik ooit gelezen. Vond het machtig interessant toen ik nog een jonge capricia was
Ik zeg dat de schrijver dit beoogt. ik hecht er totaal geen waarde aan!? behalve dat het inderdaad amusant was om te lezen. Vraag is of ik nu 30 jaar later nog steeds leuk zou vinden.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En wat is je definitie van theorie?
Het is duidelijk gewoon Fantastische onzin.
Ik snap niet zo goed waarom je probeert er enige waarde aan te hangen. En ja, het is amusant om te lezen.
Waarom kom je dan met “hypothese” en “theorie”quote:Op maandag 12 januari 2026 17:32 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik zeg dat de schrijver dit beoogt. ik hecht er totaal geen waarde aan!? behalve dat het inderdaad amusant was om te lezen.
Geen idee, heb geen History Channel.... Maar iedereen waarschijnlijk dit bekijkt als entertainment en er totaal geen waarde aangehecht wordt. Juist iedereen gewoon zijn wenkbrauw ophaalt..... En iedereen die wel ufo's begint te zien, vaak naar de ggz gaat voor behandeling of zelfstandig stopt met blowen en of lsd.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is al 15 jaar ongestoord op de "History Channel", dat zit dan gewoon in kabelpakketten en niemand trekt er een wenkbrauw over op. Ik vind dat een opvallend contrast met reacties op andere onzin die publiek gemaakt wordt. Dat is eigenlijk alles.
misschien hecht jij meer waarde aan de term theorie of hypothese. Die kun je gewoon maken, hoe achterlijk ze ook zijn..... Niks mee lijkt me.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met “hypothese” en “theorie”
Meer dan 30 waarvan er een stuk of 16 in het Nederlands vertaald zijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:20 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zelfs 3 boeken geschreven over bijna hetzelfde onderwerp, heb ze alle drie gelezen 30 jaar geleden ofzo. Vond ze geweldig om te lezen.
Het einde was ook spannend. De Atlantiers zitten nog, op verschillende plekken op aarde, in de zeebodem, en kunnen elk moment weer omhoog komen.
Ik wacht al 30 jaar hierop.
Ja en Harry Potter is een autobiografie en close encounters een documentaire zeker.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:39 schreef Korenfok het volgende:
[..]
misschien hecht jij meer waarde aan de term theorie of hypothese. Die kun je gewoon maken, hoe achterlijk ze ook zijn..... Niks mee lijkt me.
Geen idee, wat je probeert duidelijk te maken.....quote:Op maandag 12 januari 2026 17:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja en Harry Potter is een autobiografie
Dat zou je niet zeggen als je iets deed in Geschiedenis of Archeologie. De stomme vragen die je dan soms krijgt...quote:Op maandag 12 januari 2026 17:47 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Geen idee, wat je probeert duidelijk te maken.....
Maar goed, we zijn het eens dat het een vermakelijk idee is wat hij heeft opgeschreven.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |