quote:Op zondag 11 januari 2026 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Ja neem je tijd maar. En hou beide handen lekker om het k offie om de warmte door je handen je lijf in te laten stromen
Zo jammer weer ditquote:
Hoezo? Ik vond het een mooie beschrijving.quote:
Jammer dat je het niet doetquote:Op zondag 11 januari 2026 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vond het een mooie beschrijving.
Ahhh.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet doet![]()
Als je namelijk beide handen om het kopje houdt kan je ook niet bolkuhhhhh
Doe dat maarquote:Op zondag 11 januari 2026 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahhh.
Ja ik ga even genieten van de koffie. Moment.
Nou ja, vannacht dus een redelijk goede nacht gehad. De laatste jaren is dat wel eens anders geweestquote:Op zondag 11 januari 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Maar Goedemorgen DJMOhoe is het nu met je?
Ach ja ik moet toch wat doen om GG tevreden te houdenquote:
Is alleen maar fijn. Hopelijk zet dit zich voortquote:Op zondag 11 januari 2026 08:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, vannacht dus een redelijk goede nacht gehad. De laatste jaren is dat wel eens anders geweest
Hey Sode, dat is een mooi gewichtquote:Op zondag 11 januari 2026 08:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Streefgewicht gehaald! Van 84 naar 72 kilo!
Is dat niet een beetje weinig voor een man?quote:Op zondag 11 januari 2026 08:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Streefgewicht gehaald! Van 84 naar 72 kilo!
Weekje of 6. Met gezond eten, calorieën tellen en veel sport. En stoppen met alcohol en snaaienquote:Op zondag 11 januari 2026 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sode, dat is een mooi gewicht![]()
Wat heb je er voor gedaan en hoelang?
Knap gedaan hoorquote:Op zondag 11 januari 2026 08:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weekje of 6. Met gezond eten, calorieën tellen en veel sport. En stoppen met alcohol en snaaien
Ik zit op de 75-76 en vind het wel best zo.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje weinig voor een man?
Ik vrees dat ik juist meer op m'n voeding moet gaan letten en meer moet gaan doen dan wandelen alleen
Ik heb altijd rond de 65 gewogen, maar gisteren stond ik op de weegschaal, en die schoot ineens richting de 70
Hoelang ben jij ?quote:Op zondag 11 januari 2026 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit op de 75-76 en vind het wel best zo.
Thanks. Alcohol ben ik nu ruim een jaar mee gestopt. Bevalt me prima, wil ook niet meer terug wat dat betreft.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap gedaan hoorrespect
Helemaal dat stoppen met alcohol. Is toch vaak een dingetje.
Hier het nadeel dat ik weinig kan bewegen en iedere poging die ik doe, ook met oefentherapie bij de fysio wordt ik afgestraft helaas.
Hopelijk hou je je gewicht nu op peil
O had je langer ingeschat.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was 1.79, maar de krimp is inmiddels een beetje ingezet, ik denk dat ik nu 1,77 of zo ben.
Bakje geluk op facebook? wat is dat?quote:Op zondag 11 januari 2026 08:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks. Alcohol ben ik nu ruim een jaar mee gestopt. Bevalt me prima, wil ook niet meer terug wat dat betreft.
Sporten blijf ik doen en ondanks dat het eten vooral op de calorietjes letten is, is het toch ook heel lekker allemaal. Dus op gewicht blijven gaat me wel lukken.
Als je niet goed kan bewegen is dat balen. Dat helpt namelijk enorm en is ook gewoon fijn. Misschien kun je eens kijken op Bakje geluk op Facebook en heb je daar wat aan? Heeft Notteke en mij heel goed geholpen
Bakje geluk is een initiatief van een dame die zelf ook enorm is afgevallen door puur naar de voeding te kijken. Ze werkt nu samen met diëtisten. Goed opletten wat er door het mondje gaat helpt al enorm. Zijn genoeg mensen die daardoor afvallen zonder sport.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bakje geluk op facebook? wat is dat?
Bij mij is de stofwisseling kapot gegaan door de chemo, en toen in een maand 30 kilo aangekomen.
Oeh, nog een lekker bakkie. Wat heb ik een geluk vandaag.quote:
Oke, dat gaat voor mij niet werken helaasquote:Op zondag 11 januari 2026 08:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bakje geluk is een initiatief van een dame die zelf ook enorm is afgevallen door puur naar de voeding te kijken. Ze werkt nu samen met diëtisten. Goed opletten wat er door het mondje gaat helpt al enorm. Zijn genoeg mensen die daardoor afvallen zonder sport.
Dit heb je goed.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja ik moet toch wat doen om GG tevreden te houden
Het is of punten of koffie, ik heb voor koffie gekozenquote:Op zondag 11 januari 2026 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, nog een lekker bakkie. Wat heb ik een geluk vandaag.![]()
quote:
nananananananaaaaaquote:Op zondag 11 januari 2026 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas probeert, naast de lekkere koffie, ook wat punten te pakken.
bolk!
Gister was gister, vandaag is vandaag.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nananananananaaaaa
Gisteren heb ik minder gebolkt en je hebt niet eens veel punten gepakt
Dus ik ga meer bolken dan ben je alerte en pak je meer puntenis mijn conclusie I
ALs je geen sociaal netwerk hebt wel.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:07 schreef ToT het volgende:
De zieke buurman was overigens voordat ik de politie belde over zijn verdwijning al weer ontslagen uit het ziekenhuis.
Men kan niet zeggen of hij doorgestuurd is naar een ander ziekenhuis of dat hij voldoende opgeknapt was.
Ik ga er van uit dat hij met familie is meegegaan om daar verder op te knappen. Het blijft gevaarlijk om op wat hogere leeftijd helemaal alleen te wonen als je ziek/zwak bent.
Dat is balen inderdaad. Chemo sloopt heel veel, dat zie ik ook aan een vriend van me.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dat gaat voor mij niet werken helaas
Ben bij een dieetiste en al geweest, maar als je stofwisselijk kaduk is doe je er niet veel meer aan helaas
Ja het is niet anders Sode het was of dood of ditquote:Op zondag 11 januari 2026 09:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is balen inderdaad. Chemo sloopt heel veel, dat zie ik ook aan een vriend van me.
Hopelijk gaat het toch een keer lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Thanksquote:Op zondag 11 januari 2026 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Je positieve houding, je realistische blik, het blijft me verbazen.![]()
Dank jequote:Op zondag 11 januari 2026 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Je positieve houding, je realistische blik, het blijft me verbazen.![]()
Lekker he, warme broodjes in de ochtend.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:25 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Zo eveneen lekker tussendoortje in de airfryer gedaan, een saucijzenbroodje
Jet ruikt alleen al lekker in huis.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker he, warme broodjes in de ochtend.
Ja was voorspeldquote:Op zondag 11 januari 2026 09:31 schreef ToT het volgende:
Tsss Mini-ToT z'n slee komt morgen binnen en mijn auto krijgt all-season banden, gaat het enorm dooien!
Nee, ik smeer 's ochtends brood voor hem en neem zelf een bak koffie terwijl ik zijn rugzakje voor school vol stop.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:32 schreef Dotteke het volgende:
Doe jij nooit ontbijten met die kleine man?
Ik was er net een voor je aan het inschenkenquote:Op zondag 11 januari 2026 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit nog te genieten van de lekkere kopjes koffie van Dotteke. Straks zelf koffie zetten, en wat broodjes in de oven gooien.
O....... ja zo doet iedereen het andersquote:Op zondag 11 januari 2026 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ik smeer 's ochtends brood voor hem en neem zelf een bak koffie terwijl ik zijn rugzakje voor school vol stop.
Samen eten doen we wel 's avonds.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O....... ja zo doet iedereen het anders
Persoonlijk vond ik dat altijd de fijne momenten van de dag, samen eten. Tijd voor elkaarnemen.
Was er altijd voor de kinderen uit, tafel dekken en de schoolbakjes klaar maken.
Dan de kinderen wakker maken, douchen en aankleden en dan samen ontbijten.
Wat een verwennerij...quote:Op zondag 11 januari 2026 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er net een voor je aan het inschenken
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Bij mij thuis was het drie keer per dag samen etenquote:
Mini-ToT heeft hier een oud mobieltje die hij gelukkig nagenoeg nooit aanraakt. De tv staat wel regelmatig aan, maar met etenstijd staat hij meestal wel uit. (Niet altijd, maar hij kijkt ook niet echt veel als we aan tafel zitten.)quote:Op zondag 11 januari 2026 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij thuis was het drie keer per dag samen eten
Toen kwamen de kinderen nog tussen de middag thuis
En dan stond ook dd tafel gedekt klaar
Als je tegenwoordig bij mensen met kinderen bent zitten de kids voor de tv te eten of de ouders zitten met hun neus in de mobiel.
Er zuller er vast veel zijn die dat niet doen maar denk het merendeel wel
Is ook mooi als in rond etenstijd buiten bent en naar binnen kijkt bij de mensen
Jammer dat het allemaal niet echt is he.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een verwennerij...![]()
![]()
* gebrokenglas begint helemaal te glunderen....
quote:Op zondag 11 januari 2026 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders Sode het was of dood of dit
Ik heb geluk gehad dat ik nog kan mopperen over het dik zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Wat GG ook al zegt, echt respect voor hoe je in je leven staat altijd positief en realistisch. Niet klagen maar dragen. Neem ik echt mijn pet voor je af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet nu als ik alleen ben wel met de tv aan. als er bezoek is of de kleinkinderen zijn hier gaat hij uit.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft hier een oud mobieltje die hij gelukkig nagenoeg nooit aanraakt. De tv staat wel regelmatig aan, maar met etenstijd staat hij meestal wel uit. (Niet altijd, maar hij kijkt ook niet echt veel als we aan tafel zitten.)
Ik wil er wel een gewoonte van maken dat hij echt uit gaat.
Dat is waar. Ik ben dik genoeg.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat het allemaal niet echt is he.
Een voordeel heeft het wel, je wordt er niet dikker van
Ik geef Mini heel veel tijd, liefde en aandacht. De pc staat in de woonkamer en als hij lekker zijn eigen ding aan het doen is kan ik ondertussen bolken wie eine muttibumser. Maar tussendoor klets ik wel veel met hem en doe ook van alles met hem.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet nu als ik alleen ben wel met de tv aan. als er bezoek is of de kleinkinderen zijn hier gaat hij uit.
Max weet ook al dat hij zijn mobiel ook uit moeten zetten en op de kast neer moet leggen.
Rustig de tijd nemen om te eten.
Maar misschien ben ik er ook wel ouderwets in.
Ik snap soewieso niet dat ouders met kinderen veel op internet kunnen zitten.
Maar goed dat is mijn boomer mening
Wordt er verlegen van, dank je wel Sodequote:Op zondag 11 januari 2026 09:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat GG ook al zegt, echt respect voor hoe je in je leven staat altijd positief en realistisch. Niet klagen maar dragen. Neem ik echt mijn pet voor je af.
quote:Op zondag 11 januari 2026 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben dik genoeg.
Het gaat ook niet over jou he, ik heb het over het algemeen.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik geef Mini heel veel tijd, liefde en aandacht. De pc staat in de woonkamer en als hij lekker zijn eigen ding aan het doen is kan ik ondertussen bolken wie eine muttibumser. Maar tussendoor klets ik wel veel met hem en doe ook van alles met hem.
Wat is dik hequote:Op zondag 11 januari 2026 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben dik genoeg.
Misschien doet ze dat wel ja.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]Ja ik zat er aan te denken iets te posten van: "Suggereer je nou dat hij dik is?
"
Kan ik niet want ik heb hem nooit gezien geen idee of hij lang, kort, dik of dun is. Blond, donker of kaalquote:Op zondag 11 januari 2026 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]Ja ik zat er aan te denken iets te posten van: "Suggereer je nou dat hij dik is?
"
Boeit mij ook niet zo. Je bent gewoon zover ik hier meemaak een vriendelijke manquote:Op zondag 11 januari 2026 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien doet ze dat wel ja.. Ze weet gelukkig niet hoe dik ik ben...
Gelukkig.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boeit mij ook niet zo. Je bent gewoon zover ik hier meemaak een vriendelijke man
En of je nu een 10 tonner bent of een veertje maakt mij niets uit
Een paar van deze dingen kloppen!quote:Op zondag 11 januari 2026 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik niet want ik heb hem nooit gezien geen idee of hij lang, kort, dik of dun is. Blond, donker of kaal
Met of zonder bril, snor of baard, stoppels of glad geschoren
Ik weet alleen dat je van een saucijzenbroodje zo in DTS niet dikker wordt
Hoe dikker je bent hoe meer mensen hebben om van te houden moet je maar denkenquote:
Je ligt niet boven op mij dus hoef je gewicht niet te dragenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2026 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ligt niet boven op mij dus hoef je gewicht niet te dragen
Sow, ik had ooit een vriendin van 100 kilo.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ligt niet boven op mij dus hoef je gewicht niet te dragen
Het kwam zomaar uit mijn vingers. Ik heb ze al toegesproken dat ze beter op moeten letten welke toesten ze aanrakenquote:
Oh, die onthoud ikquote:Op zondag 11 januari 2026 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kwam zomaar uit mijn vingers. Ik heb ze al toegesproken dat ze beter op moeten letten welke toesten ze aanraken
Ja Hou hem in de gaten de ToT bolk is weer opgestaanquote:
Het is ook lekker rustig vanmorgenquote:Op zondag 11 januari 2026 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat keihard tegenbolken.
Ik heb toch alweer wat puntjes vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |