Ja het is niet anders Sode het was of dood of ditquote:Op zondag 11 januari 2026 09:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is balen inderdaad. Chemo sloopt heel veel, dat zie ik ook aan een vriend van me.
Hopelijk gaat het toch een keer lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Thanksquote:Op zondag 11 januari 2026 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Je positieve houding, je realistische blik, het blijft me verbazen.![]()
Dank jequote:Op zondag 11 januari 2026 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Je positieve houding, je realistische blik, het blijft me verbazen.![]()
Lekker he, warme broodjes in de ochtend.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:25 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Zo eveneen lekker tussendoortje in de airfryer gedaan, een saucijzenbroodje
Jet ruikt alleen al lekker in huis.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker he, warme broodjes in de ochtend.
Ja was voorspeldquote:Op zondag 11 januari 2026 09:31 schreef ToT het volgende:
Tsss Mini-ToT z'n slee komt morgen binnen en mijn auto krijgt all-season banden, gaat het enorm dooien!
Nee, ik smeer 's ochtends brood voor hem en neem zelf een bak koffie terwijl ik zijn rugzakje voor school vol stop.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:32 schreef Dotteke het volgende:
Doe jij nooit ontbijten met die kleine man?
Ik was er net een voor je aan het inschenkenquote:Op zondag 11 januari 2026 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit nog te genieten van de lekkere kopjes koffie van Dotteke. Straks zelf koffie zetten, en wat broodjes in de oven gooien.
O....... ja zo doet iedereen het andersquote:Op zondag 11 januari 2026 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ik smeer 's ochtends brood voor hem en neem zelf een bak koffie terwijl ik zijn rugzakje voor school vol stop.
Samen eten doen we wel 's avonds.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O....... ja zo doet iedereen het anders
Persoonlijk vond ik dat altijd de fijne momenten van de dag, samen eten. Tijd voor elkaarnemen.
Was er altijd voor de kinderen uit, tafel dekken en de schoolbakjes klaar maken.
Dan de kinderen wakker maken, douchen en aankleden en dan samen ontbijten.
Wat een verwennerij...quote:Op zondag 11 januari 2026 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er net een voor je aan het inschenken
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Bij mij thuis was het drie keer per dag samen etenquote:
Mini-ToT heeft hier een oud mobieltje die hij gelukkig nagenoeg nooit aanraakt. De tv staat wel regelmatig aan, maar met etenstijd staat hij meestal wel uit. (Niet altijd, maar hij kijkt ook niet echt veel als we aan tafel zitten.)quote:Op zondag 11 januari 2026 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij thuis was het drie keer per dag samen eten
Toen kwamen de kinderen nog tussen de middag thuis
En dan stond ook dd tafel gedekt klaar
Als je tegenwoordig bij mensen met kinderen bent zitten de kids voor de tv te eten of de ouders zitten met hun neus in de mobiel.
Er zuller er vast veel zijn die dat niet doen maar denk het merendeel wel
Is ook mooi als in rond etenstijd buiten bent en naar binnen kijkt bij de mensen
Jammer dat het allemaal niet echt is he.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een verwennerij...![]()
![]()
* gebrokenglas begint helemaal te glunderen....
quote:Op zondag 11 januari 2026 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders Sode het was of dood of dit
Ik heb geluk gehad dat ik nog kan mopperen over het dik zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Wat GG ook al zegt, echt respect voor hoe je in je leven staat altijd positief en realistisch. Niet klagen maar dragen. Neem ik echt mijn pet voor je af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet nu als ik alleen ben wel met de tv aan. als er bezoek is of de kleinkinderen zijn hier gaat hij uit.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft hier een oud mobieltje die hij gelukkig nagenoeg nooit aanraakt. De tv staat wel regelmatig aan, maar met etenstijd staat hij meestal wel uit. (Niet altijd, maar hij kijkt ook niet echt veel als we aan tafel zitten.)
Ik wil er wel een gewoonte van maken dat hij echt uit gaat.
Dat is waar. Ik ben dik genoeg.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat het allemaal niet echt is he.
Een voordeel heeft het wel, je wordt er niet dikker van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |