Zou kunnen, maar het geeft wel een (misschien te positieve) indruk.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem al die Youth watsertjes echt nooit serieus. Bij Ajax komen die voorspellingen ook vrijwel nooit uit. Die lui vergeten vaak het verschil tussen jeugd- en profvoetbal.
Ik laat me liever verrassen áls ze al het 1e halen.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het geeft wel een (misschien te positieve) indruk.
Timbertje moet lekker naar ONS PSV komen, hier wordt ie weer helemaal de oudequote:Op zondag 11 januari 2026 12:37 schreef Slobeend het volgende:
Timber al een paar keer debiel balverlies.
Goal Sauer.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:33 schreef ISVV het volgende:
Ik vind die Sauer echt ranzig slecht.
Nu gebeurt het wel eens dat ik een speler bekritiseer en hij daarna goed gaat spelen, dus alsjeblieft Feyenoordtokkies
Ach.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Heerenveen hoeft hier niet te verliezen vandaag, maar het speelt zelf ook matig.
Graag gedaanquote:Op zondag 11 januari 2026 12:33 schreef ISVV het volgende:
Ik vind die Sauer echt ranzig slecht.
Nu gebeurt het wel eens dat ik een speler bekritiseer en hij daarna goed gaat spelen, dus alsjeblieft Feyenoordtokkies
Kap hier onmiddellijk meequote:Op zondag 11 januari 2026 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat ene persbureau, heette dat nou niet of Wel Reuters?
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat ene persbureau, heette dat nou niet of Wel Reuters?
Zou je dit vanmiddag bij Godts willen doen?quote:Op zondag 11 januari 2026 12:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik had dit dus ook met Driouech bij Liverpool - PSV. Altijd wat op dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |