SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
Zal je net zienquote:Op zondag 11 januari 2026 11:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal je zien dat die flow waar Heerenveen voor de kerst inzat helemaal weg is en dat ze er vandaag weer helemaal niks van bakken.
Derde keeper ja.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:28 schreef mitt het volgende:
Is Noppert nou derde keeper van Heerenveen? Of afwezig.
Misschien heeft Trump ook belangstelling voor Friesland?quote:Op zondag 11 januari 2026 12:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met andere woorden bommen op Heerenveen.
Zo zeg dat.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Derde keeper ja.
Die heeft vast spijt dat hij geen heet transferpannetje heeft aangepakt na zijn WK.
We kunnen de naam misschien veranderen in Groenland.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien heeft Trump ook belangstelling voor Friesland?
Ja Bakker deed de beker ook al.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:28 schreef mitt het volgende:
Is Noppert nou derde keeper van Heerenveen? Of afwezig.
Die Rivera is zo'n blinde.quote:
Ja sorry voor mijn toon maar ik word een beetje chagrijnig van dat soort simpele posts, die jongen kijkt alles qua jeugdwedstrijden dus ik neem hem enigszins serieus. Die vergelijkingen met bijv. Kokcu neem ik wel met een korrel zout.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
De grond wordt me te heet onder de voeten in het Feyenoord-topic, dus ik kom hier even meeposten.
Ik neem al die Youth watsertjes echt nooit serieus. Bij Ajax komen die voorspellingen ook vrijwel nooit uit. Die lui vergeten vaak het verschil tussen jeugd- en profvoetbal.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja sorry voor mijn toon maar ik word een beetje chagrijnig van dat soort simpele posts, die jongen kijkt alles qua jeugdwedstrijden dus ik neem hem enigszins serieus. Die vergelijkingen met bijv. Kokcu neem ik wel met een korrel zout.
Bij NAC wel een leuk spelertje.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:33 schreef ISVV het volgende:
Ik vind die Sauer echt ranzig slecht.
Nu gebeurt het wel eens dat ik een speler bekritiseer en hij daarna goed gaat spelen, dus alsjeblieft Feyenoordtokkies
Gestopt met lezen na 'Ajax'quote:Op zondag 11 januari 2026 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem al die Youth watsertjes echt nooit serieus. Bij Ajax komen die voorspellingen ook vrijwel nooit uit. Die lui vergeten vaak het verschil tussen jeugd- en profvoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |