quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet dus, enne is best jammer want wil ik al het goede.
het is daar een kleuterspeelzaal geworden.
zou het anders zeggen, maarja. iddquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
zou het anders zeggen, maarja. idd
erger is dat we het loophondje van USA worden als EU. maar dat is mijn idee ff
daar heeft mijn gif niks mee te makenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
zou het anders zeggen, maarja. idd
erger is dat we het loophondje van USA worden als EU. maar dat is mijn idee ff
dat is precies hoe wereldlijders over ons denkwen idd als gewone voetvolk.quote:
wereldlijders ja?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
dat is precies hoe wereldlijders over ons denkwen idd als gewone voetvolk.
fuck me als het niet waar is
Ja! Ik blijf hem leuk vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is wel een echte KiWi gif
maakt toch niks meer uit als we straks in communisme worden enzo onder leiding van putin met steun van de Usa.quote:
ga je weer aan de muziek vannacht?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:28 schreef kree het volgende:
gaan we spelling nazi zijn ninja ?
* kree not care.
na weet niet heb wel altijd wat dingetjes die ik jullie opdring hier dan om te luisterenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ga je weer aan de muziek vannacht?
wir tun uns bestquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
na weet niet heb wel altijd wat dingetjes die ik jullie opdring hier dan om te luisteren
nee hoor, je post het gewoon en wij springen eroverheenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
na weet niet heb wel altijd wat dingetjes die ik jullie opdring hier dan om te luisteren
nah ik heb afgelopen nacht wel wat geluisterdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
nee hoor, je post het gewoon en wij springen eroverheen
jij wel, maar niet iedereen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
nee hoor, je post het gewoon en wij springen eroverheen
Jawoh! Das war ein spelfaut, AUFMACHEN@quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:28 schreef kree het volgende:
gaan we spelling nazi zijn ninja ?
* kree not care.
Mario vindt dit niet leukquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawoh! Das war ein spelfaut, AUFMACHEN@
Al die fucking kolonisten, dat zouden "wij" nooit doen. Kijk maar naar deze domme amerikaanse nederlandse soldaten in groenland indonesiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
maakt toch niks meer uit als we straks in communisme worden enzo onder leiding van putin met steun van de Usa.
want USA denkt alleen aan zich zelf, fucking kolonisten zijn ze daar. naja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |