maakt toch niks meer uit als we straks in communisme worden enzo onder leiding van putin met steun van de Usa.quote:
ga je weer aan de muziek vannacht?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:28 schreef kree het volgende:
gaan we spelling nazi zijn ninja ?
* kree not care.
na weet niet heb wel altijd wat dingetjes die ik jullie opdring hier dan om te luisterenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ga je weer aan de muziek vannacht?
wir tun uns bestquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
na weet niet heb wel altijd wat dingetjes die ik jullie opdring hier dan om te luisteren
nee hoor, je post het gewoon en wij springen eroverheenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
na weet niet heb wel altijd wat dingetjes die ik jullie opdring hier dan om te luisteren
nah ik heb afgelopen nacht wel wat geluisterdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
nee hoor, je post het gewoon en wij springen eroverheen
jij wel, maar niet iedereen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
nee hoor, je post het gewoon en wij springen eroverheen
Jawoh! Das war ein spelfaut, AUFMACHEN@quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:28 schreef kree het volgende:
gaan we spelling nazi zijn ninja ?
* kree not care.
Mario vindt dit niet leukquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawoh! Das war ein spelfaut, AUFMACHEN@
Al die fucking kolonisten, dat zouden "wij" nooit doen. Kijk maar naar deze domme amerikaanse nederlandse soldaten in groenland indonesiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
maakt toch niks meer uit als we straks in communisme worden enzo onder leiding van putin met steun van de Usa.
want USA denkt alleen aan zich zelf, fucking kolonisten zijn ze daar. naja.
die wisten niks beter net als alles wat nu naar oorlog gaat, dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Al die fucking kolonisten, dat zouden "wij" nooit doen. Kijk maar naar deze domme amerikaanse nederlandse soldaten in groenland indonesie
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Zong mutti dit maar eens
Bekijk deze YouTube-video
Wann deiner schwans ins einer frau geseten hat und du rauchst deine schwans wieder, das ist palingquote:
wat leuk!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ben samen met de kinderen een aquarium aan het bouwen
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wann deiner schwans ins einer frau geseten hat und du rauchst deine schwans wieder, das ist paling
Gisteren en vandaag een beetje ingericht. Moet nu 2 weken indraaien. Moeten wat goede bacteriën ingroeien enzo. (zit ook bacterie-starter in). En de planten moeten even goed groeien. Daarna kan ik het water laten testen en mogen er tropische vissen inquote:
Oeh wat cool. Kinderen vinden het vast heel spannend?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag een beetje ingericht. Moet nu 2 weken indraaien. Moeten wat goede bacteriën ingroeien enzo. (zit ook bacterie-starter in). En de planten moeten even goed groeien. Daarna kan ik het water laten testen en mogen er tropische vissen in![]()
We hebben bedacht dat er een paar garnalen, wat slakken, zo'n raamzuiger en wat guppies inkomen![]()
[ afbeelding ]
Zeker! Ze hebben het al weken hierover. Hun opdracht is nu om namen te verzinnen voor de nieuwe bewonersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oeh wat cool. Kinderen vinden het vast heel spannend?
die ananasquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag een beetje ingericht. Moet nu 2 weken indraaien. Moeten wat goede bacteriën ingroeien enzo. (zit ook bacterie-starter in). En de planten moeten even goed groeien. Daarna kan ik het water laten testen en mogen er tropische vissen in![]()
We hebben bedacht dat er een paar garnalen, wat slakken, zo'n raamzuiger en wat guppies inkomen![]()
[ afbeelding ]
Komt er een krab in?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Ze hebben het al weken hierover. Hun opdracht is nu om namen te verzinnen voor de nieuwe bewonersIk had als suggestie om de slak 'Gerrit' te noemen
De rest mogen ze zelf verzinnen
Ja, die heeft mijn zoontje gekocht. Hij twijfelde tussen het huisje van Spongebob of die andere. Maar die andere (Squid) komt er nog naastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |