Oh, ik heb nog wel eens dat er ineens posts van mij zijn verdwenenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een andere variant. Ik heb nu (alleen) dat mensen posts van mij missen. Zelfs na een refresh bij mij klopt bij mij alles nog steeds en ben ik niks kwijt.
Ik mis geen post van jou. Ik mis te posts tussen jouquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een andere variant. Ik heb nu (alleen) dat mensen posts van mij missen. Zelfs na een refresh bij mij klopt bij mij alles nog steeds en ben ik niks kwijt.
Ik drink wel gewoon hoor, maar heel kalm aanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je bent de 0,00001% die nuchter vuurwerk afsteekt?
Hele dag geslapen?quote:
Oja, dat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis geen post van jou. Ik mis te posts tussen jou
Klopt. En juist nu is IL&T aan het muiten, die willen vanaf maart streng gaan handhaven op opslag en vervoerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het verbod komt er alleen als er aan de voorwaarden wordt voldaan, dat is tot nu toe niet het geval dus niemand weet waar ze staan.
De regels voor het opslaan van vuurwerk is zo breed dat er heel veel geld in om gaat, daar moet een compensatie voor komen, doen ze dat niet vallen er veel kleine bedrijven om.
Klopt inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. En juist nu is IL&T aan het muiten, die willen vanaf maart streng gaan handhaven op opslag en vervoer
Mijn erkenning schijnt voor vervoer ineens niet meer voldoende te zijn. Kan ik steeds een overbrengingsvergunning gaan regelen. Klein detail: gemeente weet niet eens wat dat isquote:
pfffffquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en jij bent 3x klaargekomen is het niet
pourqoui?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
er wordt as we speak flink vuurwerk afgestoken hier
dan komen er wel gelukkigmakende hormonen vrij, dus hoop dan dat die vrolijk is de komende nachtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en jij bent 3x klaargekomen is het niet
Het is een grote puinhoop bij de overheid helaas, zie daar ook geen verbetering in komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mijn erkenning schijnt voor vervoer ineens niet meer voldoende te zijn. Kan ik steeds een overbrengingsvergunning gaan regelen. Klein detail: gemeente weet niet eens wat dat is
Jij moet er nog de hele nacht mee. Ik ga niet meer tot half 4 opblijvenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan komen er wel gelukkigmakende hormonen vrij, dus hoop dan dat die vrolijk is de komende nacht
Ik ook niet. Die puinzooi is helaas nogal hardnekkigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is een grote puinhoop bij de overheid helaas, zie daar ook geen verbetering in komen.
Niet bij degene die de sokken moet opruimenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan komen er wel gelukkigmakende hormonen vrij, dus hoop dan dat die vrolijk is de komende nacht
even de restanten van de restanten denk ikquote:
ik moet niet, niemand houdt me tegen om tussen nu en straks alles af te sluitenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij moet er nog de hele nacht mee. Ik ga niet meer tot half 4 opblijven
Het hele topic, final endgamequote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even de restanten van de restanten denk ik
[..]
ik moet niet, niemand houdt me tegen om tussen nu en straks alles af te sluiten
@Kissingbirdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet bij degene die de sokken moet opruimen
ik ook niet dus, enne is best jammer want wil ik al het goede.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is een grote puinhoop bij de overheid helaas, zie daar ook geen verbetering in komen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet dus, enne is best jammer want wil ik al het goede.
het is daar een kleuterspeelzaal geworden.
zou het anders zeggen, maarja. iddquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
zou het anders zeggen, maarja. idd
erger is dat we het loophondje van USA worden als EU. maar dat is mijn idee ff
daar heeft mijn gif niks mee te makenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
zou het anders zeggen, maarja. idd
erger is dat we het loophondje van USA worden als EU. maar dat is mijn idee ff
dat is precies hoe wereldlijders over ons denkwen idd als gewone voetvolk.quote:
wereldlijders ja?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
dat is precies hoe wereldlijders over ons denkwen idd als gewone voetvolk.
fuck me als het niet waar is
Ja! Ik blijf hem leuk vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is wel een echte KiWi gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |