Wasda?quote:
Daar zijn niet genoeg mensen voor om dat voor elkaar te krijgen, dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
elke stad geeft een mooie vuurwerkshow....
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat word weer voor vis zitten Mario
Dynamisch is met pistool en long range met geweerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wasda?
Valt dat onder boogschieten? Wat overingens even stil ligt bij mij
huisjes opblazen met cobra's gaat nog altijd doorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik blijf er dit jaar maandelijks geld voor opzij zeten, mocht het verbod er door komen kan ik weer iets anders leuks voor mezelf doen
Ja, dat is de media, kans is wel groot hoor maar ze moeten eerst met geld komenquote:
Ah okquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dynamisch is met pistool en long range met geweer
Ik kan misschien eindelijk eens de hele dag dronken zijn met O&N, dat is al zeker 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huisjes opblazen met cobra's gaat nog altijd door
Wordt dat geen gevalletje ondernemersrisico? Het is al een jaar bekend dat dat verbod er komtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dat is de media, kans is wel groot hoor maar ze moeten eerst met geld komen
Je zag mij dubbelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
ik had het vorige week ook met @:devzero
je bent de 0,00001% die nuchter vuurwerk afsteekt?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan misschien eindelijk eens de hele dag dronken zijn met O&N, dat is al zeker 10 jaar geleden
Hey KW.quote:
Dat is een andere variant. Ik heb nu (alleen) dat mensen posts van mij missen. Zelfs na een refresh klopt bij mij alles nog steeds en ben ik niks kwijt.quote:
Het verbod komt er alleen als er aan de voorwaarden wordt voldaan, dat is tot nu toe niet het geval dus niemand weet waar ze staan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wordt dat geen gevalletje ondernemersrisico? Het is al een jaar bekend dat dat verbod er komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |