Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik kom van 2000 euro in m'n eentje, daarom valt het meequote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:
1000 euro? Dan moet het wel echt je hobby zijn
~FEYENOORD~
ik hou van hobby's en ben een liefhebber van liefhebberijenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:
1000 euro? Dan moet het wel echt je hobby zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is waar. Blijft fors geld. Daar kan ik bijna een jaar wedstrijden van schietenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom van 2000 euro in m'n eentje, daarom valt het mee![]()
Hoe ga je dat volgend jaar doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom van 2000 euro in m'n eentje, daarom valt het meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Same herequote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik hou van hobby's en ben een liefhebber van liefhebberijen![]()
Ah nee....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef maily het volgende:
@:gebrokenglas ik hoor net dat je hard moet gaan werken vannacht
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
wat schieten?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waar. Blijft fors geld. Daar kan ik bijna een jaar wedstrijden van schietenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die is verstandig en gaat lekker slapenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef maily het volgende:
@:gebrokenglas ik hoor net dat je hard moet gaan werken vannachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik blijf er dit jaar maandelijks geld voor opzij zeten, mocht het verbod er door komen kan ik weer iets anders leuks voor mezelf doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waar. Blijft fors geld. Daar kan ik bijna een jaar wedstrijden van schieten
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is verstandig en gaat lekker slapen
Geduld
(zelfst. naamw.)
Het is nog niet verboden, mocht dat er door komen stop ik er mee.quote:~FEYENOORD~
Dat verbod is er toch al door, volgend jaar gaat het in?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik blijf er dit jaar maandelijks geld voor opzij zeten, mocht het verbod er door komen kan ik weer iets anders leuks voor mezelf doenGeduld
(zelfst. naamw.)
Zolang er geen compensatie is, kunnen ze niet zo veel doen nog.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat verbod is er toch al door, volgend jaar gaat het in?~FEYENOORD~
Dat word weer voor vis zitten Marioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed voornemen. Zat andere leuke dingenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik blijf er dit jaar maandelijks geld voor opzij zeten, mocht het verbod er door komen kan ik weer iets anders leuks voor mezelf doen![]()
elke stad geeft een mooie vuurwerkshow....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zolang er geen compensatie is, kunnen ze niet zo veel doen nog.Geduld
(zelfst. naamw.)
En aan de voorwaarden van de VVD is ook nog niet voldaan~FEYENOORD~
O dacht dat het er al door was.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is nog niet verboden, mocht dat er door komen stop ik er mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: