nee zelfs DAT laat je mutti doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:49 schreef mario390 het volgende:
maar ik gooi niet schmutzwater in bade wanne
morgen maar andersom doen danquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:55 schreef ToT het volgende:
Meh, bockbier en Kanon combineert niet echt. Althans bock na Kanon dus.
stekker erin en klaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:06 schreef mario390 het volgende:
trocken heruitgewischt heb ik om dat zij niet naar bücken kann en nu heb ik de koelkast eingeschalten
jij had niet eens moeten zeggen dat de koelkast verijst was.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je niet onbeding zeg gen ik moet schamen, om dat het sowi ezo zo is dat wanneer ik zeg het is koelkast verijst dat zij sowiezo dit makt en wanner ik tussen will zeg zij gaa weg ik heb ook geen fetzen vor wischen
Borg queen?quote:
zuinig op zijn hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:21 schreef devzero het volgende:
Zo weer mijn dochter rijles geven. Ik wil haar vandaag voor het eerst een stukje op de snelweg laten rijden, maar ik weet niet of ik daar mentaal al aan toe ben![]()
Maar eerst een goede polariserende zonnebril voor haar kopen, want dat plastic ding wat ze nu heeft zit vol met krassen.
Ja. Alleen niemand vraagt om die tips.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:11 schreef kree het volgende:
mijn. movie tips om te kijken zijn altijd solidair. LOL heb hoge kwaliteit standaard daarin. er was alleen niet zoveel 2025
@drakinquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is de user Drakin actief in dit topic?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
Ik heb nog wel veel meer Star Trek paintjes gemaakt.
Of zijn visie over wereldproblemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Alleen niemand vraagt om die tips.
Valt vast te googlen, ik ken het niet!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
zij deed ook mee in Harlan Coben's Run Away, toch @:Lovely ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |