Voorbeeld aan mario nemen en gewoon een mes in die verwarming pleuren!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
ah kut, beetje geirriteerde snotterende neus met verwarming aan
oei....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:42 schreef mario390 het volgende:
heeft zij de schmutzwater in badewanne gegooid en nu bijna verstopft![]()
waarom ruim je het dan zelf niet op?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:42 schreef mario390 het volgende:
tis hier vies koud buitenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kom net van n bierproeverij. De kou viel nog best mee. Wat jullie?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom ruim je het dan zelf niet op?
Je bent bijna 50 jaar. Hebt een hele dag geen reet te doen en dan laat je je oude mutti je rotzooi opruimen. Je moet je schamenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:42 schreef mario390 het volgende:
Buiten is het -5 maar of het een stuk kouder aanvoelt weet ik niet. Ik heb geen zin om dat te checkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kom net van n bierproeverij. De kou viel nog best mee. Wat jullie?
Tis mario. Verwacht jij daar überhaupt wat van danquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent bijna 50 jaar. Hebt een hele dag geen reet te doen en dan laat je je oude mutti je rotzooi opruimen. Je moet je schamen
quote:
dat zei mutti ookquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom ruim je het dan zelf niet op?
Zo jammer. Zelf een kind kan de koelkast schoonmakenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis mario. Verwacht jij daar überhaupt wat van dan
ja dat snap ik heel goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |