Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent bijna 50 jaar. Hebt een hele dag geen reet te doen en dan laat je je oude mutti je rotzooi opruimen. Je moet je schamen
"mario, wat zijn dat toch altijd van die kleverige witte vlekken overal?"![]()
Je moet je schamen mariioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Toen ik op kamers ging wonen en zelfs toen ik mijn eerste huis gekocht had, wilde mijn moeder juist elke week of zo komen om schoon te maken en op te ruimen.
Heeft me echt heel veel moeite gekost om dat juist tegen te houden; ik wilde dat echt niet!![]()
![]()
"Ja mam, dat plekje daar ben je nog vergeten. Nee, iets meer naar rechts, ja dar vlekje daar is niet helemaal goed weg gegaan. Even wat harder poetsen?"quote:![]()
Ik had daarstraks een weizenbock dat was een bijzondere combiquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:55 schreef ToT het volgende:
Meh, bockbier en Kanon combineert niet echt. Althans bock na Kanon dus.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hoewel ik het eigenlijk wel eens ben met de TT, vind ik het toch een beetje denigrerend. Misschien kan er iets anders?![]()
Ik snap je. Dat mag hoor. Het stoort me soms dat mensen zwelgen in zelfmedelijden maar ondertussen nul eigen verantwoordelijkheid nemenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef devzero het volgende:
Hoewel ik het eigenlijk wel eens ben met de TT, vind ik het toch een beetje denigrerend. Misschien kan er iets anders?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Geweldige TT![]()
Edit: TT gewijzigd helaas.
[ Bericht 7% gewijzigd door notturna op 10-01-2026 20:07:28 ]Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Dit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef devzero het volgende:
Hoewel ik het eigenlijk wel eens ben met de TT, vind ik het toch een beetje denigrerend. Misschien kan er iets anders?
Maar stiekem toch ook wel dit:Maar toch zie ik het liever wel ge-edit door een modje.quote:![]()
Er zitten genoeg mods hier dus dat gebeurt ongetwijfeldquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit.
Maar stiekem toch ook wel dit:
[..]
Maar toch zie ik het liever wel ge-edit door een modje.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Gebeurdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er zitten genoeg mods hier dus dat gebeurt ongetwijfeld
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik luister mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:03 schreef ToT het volgende:
ff 2 verzoekjes ingediend bij DJ11 op Radio49.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: