Ja miniscale, ik vind het leuk dat een minifig door een deur kan lopen. Niet als een figuurtje 1000x zo klein is. En heel veel herhaling, ook dat was kut.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou ze lekker in elkaar laten zitten, dan is voor de koper ook direct duidelijk dat de set daadwerkelijk compleet is.
Ik zou zelf ook niet direct gebouwde sets kopen (of verkopen), moet alleen wel eens wat sets gaan verkopen, alleen geen zin in al dat gedoequote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]uit ervaring weet ik dat dat geen garantie is dat een set compleet is
![]()
ik koop gewoon alleen, niks verkopenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook niet direct gebouwde sets kopen (of verkopen), moet alleen wel eens wat sets gaan verkopen, alleen geen zin in al dat gedoe
Ja voor mij is het vooral die opslagruimte, paar verhuisdozen vol, heb er zelfs een zolder voor moeten bouwenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop gewoon alleen, niks verkopen
heb nog genoeg opslagruimte
Niet 100% wellicht maar het geeft wel degelijk een beter perspectief dan 6 zakken losse steentjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]uit ervaring weet ik dat dat geen garantie is dat een set compleet is
![]()
Nu ben ik wel benieuwd. wat trekt je specifiek aan deze modular aan? Je hebt trouwens wel geluk, want het is geen super populaire, en dat zie je dan weer terug in de prijzen. Ik vind 300 voor een hele oude modular misb niet gek qua prijs.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:02 schreef exode het volgende:
Over tweedehands gesproken, ik ga maar eens op zoek naar de Palace cinema voor onze modulaire collectie. Via Bricklink voor 225 Euro, op Marktplaats vragen ze allemaal 300 Euro en meer.
Dat is de enige oude modulair die ik wel echt heel graag zou hebben.
Knap dat je hem zelf helemaal hebt samengesteld Troel, ook met stickers?
Ja, dat is wel de reden waarom ik deze al eerste wilde proberen, omdat deze stickers had. Dat was ook het duurste onderdeelquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:02 schreef exode het volgende:
Over tweedehands gesproken, ik ga maar eens op zoek naar de Palace cinema voor onze modulaire collectie. Via Bricklink voor 225 Euro, op Marktplaats vragen ze allemaal 300 Euro en meer.
Dat is de enige oude modulair die ik wel echt heel graag zou hebben.
Knap dat je hem zelf helemaal hebt samengesteld Troel, ook met stickers?
Die heb ik een keer hier aan iemand in het topic verkocht, had beter kunnen wachten als ik die prijzen zo ziequote:Op woensdag 18 februari 2026 15:28 schreef Troel het volgende:
Ik zou graag de Brickbank nog willen hebben, maar ja uhm, die krijg je echt niet voor fatsoenlijke prijzen
Kloptquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik een keer hier aan iemand in het topic verkocht, had beter kunnen wachten als ik die prijzen zo zie
Edit: even teruggezocht, het was nog aan @:bleiblei ook![]()
Gelukkig ben jij er blij mee, al had het me achteraf gezien misschien wel een leuke set geweest om zelf te bouwen, ach jaquote:Op woensdag 18 februari 2026 17:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt. Nog bedankt
.
Brickbank is wel echt een leuke.
Garage vind ik ook een toffe, politiebureau mwah. Dus daar mis je niet zo veel aan.
Bioscoop en Diner hoef ik niet.
En de Detective/poolcafe zou ik nog wel willen. Die lijkt mij ook wel tof.
Foto's maken tijdens het bouwen! Altijd leuk om mee te kijken op afstandquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:50 schreef mschol het volgende:
goudmijn expeditie is binnen, het offroad adventure is ook onderweg
ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn om dat te regelenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Foto's maken tijdens het bouwen! Altijd leuk om mee te kijken op afstand.
Dat duurde bij mij laatst (tijdens kerst vakantie) best lang. 2-3 weken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:06 schreef vosss het volgende:
Demmit ik mis onderdeel 1x 4495935
Dat is zo'n zwarte Technic beam van 7.
Eerste keer dat ik iets mis.
Aangevraagd via de app.
Iemand ervaring mee hoe snel die na leveren?
Ik kan nu niet verder met de Peugeot Le Mans Hypercar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |