Hans had al gelijk. Met Pim waren we al jaren te laat. Hans. Daar hadden we naar moeten luisteren.quote:
TS heeft altijd een vast riedeltje klaarliggen: het is allemaal de schuld van rechts.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:16 schreef SpaceOddity het volgende:
TS die weer eens probeert om aan alle integratie zooi een usefull idiot spin er aan te geven.![]()
![]()
![]()
Wat schattig dat je denkt dat het daaraan ligt.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:01 schreef Gehenna het volgende:
Ja wat wil je, leefbaar rotterdam is al sinds 2014 de grootste partij in de gemeenteraad, dan verloederd je stad vanzelf een keer
En heel snoezig dat je het toch op wilt nemen voor LR.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat schattig dat je denkt dat het daaraan ligt.
Eindhoven, Breda en Tilburg gaan al heel hard hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
De ellende is dit begint in Rotterdam en Amsterdam maar de rest van de grotere steden volgen snel.
Leg eens uit.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:01 schreef Gehenna het volgende:
Ja wat wil je, leefbaar rotterdam is al sinds 2014 de grootste partij in de gemeenteraad, dan verloederd je stad vanzelf een keer
Yep, de vuilnisbak bij de bankjes voor de Bijenkorf in Eindhoven, waar junks/daklozen elk blik dat erin gegooid wordt in de gaten houden.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Eindhoven, Breda en Tilburg gaan al heel hard hoor.
Ik woon in Brabant.
haha ja mooi dit, laten we 3 pagina's vol gooien met 'het ligt aan de buutenlaanders', maar 1 iemand die zegt: wellicht hebben diegene die daadwerkelijk straks al 12 jaar aan de knoppen zitten in de gemeenteraad hier ook een aandeel aan in de schuld van deze puinhoop. én diegene moet dan met argumenten komenquote:
Kulargument, zolang de grootste ook nog een roepende in de woestijn is gebeurt er niks.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:01 schreef Gehenna het volgende:
Gewoon weer smoesjes dat rechts ook niks doet behalve hard gillenquote:Op zondag 11 januari 2026 10:54 schreef quo_ het volgende:
[..]
Kulargument, zolang de grootste ook nog een roepende in de woestijn is gebeurt er niks.
Lekker duidelijk geformuleerd joh.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon weer smoesjes dat rechts ook niks doet behalve hard gillen
Top dat je de moeite hebt genomen. Ik ga er nu naar kijken.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha ja mooi dit, laten we 3 pagina's vol gooien met 'het ligt aan de buutenlaanders', maar 1 iemand die zegt: wellicht hebben diegene die daadwerkelijk straks al 12 jaar aan de knoppen zitten in de gemeenteraad hier ook een aandeel aan in de schuld van deze puinhoop. én diegene moet dan met argumenten komen![]()
maar hé, het zo maar eens kunnen zijn dat zo'n partij als de LF, wel lekker populistisch het rechtse geluid laat horen wat men zo graag hoort, op hun twitter kanaaltjes, in de vergaderingen etc. maar dat ze ondertussen wel het sociale vangnet voor iedereen afbreken.
Een hele grove aanname natuurlijk, maar laten we eens kijken:
en goh, wat blijkt, even een kleine blik op de gemeenteraadstukken:
bed-bad-brood regelig -> moet weg volgens LF (en FvD en VVD)
https://gemeenteraad.rott(...)f5-8463-f4553495d61a
Toegankelijkheid van psychatrische zorg verbeteren -> LF (en FvD en VVD) tegen
https://gemeenteraad.rott(...)65-9df0-7afdf9d686af
Een rusthuis voor de ouderen dan -> LF (en FvD en VVD) tegen
https://gemeenteraad.rott(...)34-b142-aa67de969d23
Onderzoekje doen naar waarom mensen eigenlijk in de bijstand zitten -> LF (en FvD en VVD) tegen
https://gemeenteraad.rott(...)77-82e0-929c2478d6b4
En dit zijn de eerste 4 dingen die ik op fucking pagina 1 van honderden aan vergaderstukken tegen kwam
Tja dan wordt ik toch wat gesterkt in dat ze er toch wel iets te maken mee hebben. Je zou het haast niet verwachten van zo'n gedegen partij waar topkerels als zo'n DJ Jopie uitkomen
Ja duidelijk genoeg toch of noem eens daadwerkelijk iets wat rechts heeft gedaan om hier wat aan te doenquote:
Het gaat ook vooral om de strekking. Dat het dus pagina's zo door gaat (hoogstwaarschijnlijk). Geen enkele specieke stemming lost alles op, of verklaard alles natuurlijk. Ik ga ze niet allemaal bij langs natuurlijk voor de lol voor Fok topicquote:Op zondag 11 januari 2026 11:02 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Top dat je de moeite hebt genomen. Ik ga er nu naar kijken.
edit; Beperken Bed Bad Brood. Helemaal mee eens. Zouden ze hier in Amsterdam ook mee moeten kappen. Maar ja, Groot Wassink. Dit is gewoon door laten etteren.
Voorts; ik zie alleen uitslagen van stemmingen; daar kun ik zonder achterliggende argumentatie weinig mee. "Toegang tot psychiatirische zorg" beter, of slechter? Tja, wat kan ik hier mee?
Desalniettemin, mooi dat je inhoudelijk reageert.
Daar heb je een punt,quote:Op zondag 11 januari 2026 11:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het gaat ook vooral om de strekking. Dat het dus pagina's zo door gaat (hoogstwaarschijnlijk). Geen enkele specieke stemming lost alles op, of verklaard alles natuurlijk. Ik ga ze niet allemaal bij langs natuurlijk voor de lol voor Fok topicMaar ik zeg, p volgens mij ligt daar een groot deel van het probleem.
En ik hoef niet uit te leggen toch dat als veel sociale voorzieningen worden afgebroken, er vanzelf zich iets gaat openbaren op straat: mensen die geen kant op kunnen. Daarvoor zijn er veel te veel voorbeelden aan te wijzen in de wereld waar dat gebeurt is.
Daarom betrek ik de VVD en FvD er ook in mee in de tweede post, en D66 had ik ook moeten noemen, want samen zijn ze wel bijna een meerderheid en zijn ze het met alles wat ik checkte roerend eens met elkaar.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:54 schreef quo_ het volgende:
[..]
Kulargument, zolang de grootste ook nog een roepende in de woestijn is gebeurt er niks.
Nee, dat komt doordat mensen elkaar niet meer aanspreken op hun gedrag, aldus de burgemeester.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:50 schreef vosss het volgende:
Wat verwacht je als je half Afrika importeert? Dat je stad meer en meer op Monaco gaat lijken?
Ik zou eerder Mogadishu denken. Maargoed, ik ga daar niet over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |