In the ciiitttyyyyy. City of Rotterdam.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Reed laatst ook een keer door Rotterdam centrum en zag allemaal dingen die ik in geen andere stad in Nederland heb gezien.
Crackjunks die open en bloot crack rookte.
Gasten die bij stoplichten staan voor blikjes.
Bedelaars naast je auto.
Leek wel of ik in Baltimore binnen reed.
Pim had gelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:14 schreef Hathor het volgende:
Ziehier het directe gevolg van massa immigratie uit derde wereld landen. Dit kon je van mijlenver zien aankomen, maar als je het hardop zei was je een racist of islamofoob.
NWS / Rotterdam neemt maatregelen tegen daklozen en bedelaars op kruispuntenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Reed laatst ook een keer door Rotterdam centrum en zag allemaal dingen die ik in geen andere stad in Nederland heb gezien.
Bedelaars naast je auto.
Het heeft niets met huidskleur te maken, het is een culturele kwestie, er zijn te veel veel mensen bijgekomen uit niet-Westerse landen in combinatie met een zogenaamd 'progressief liberaal' beleid. Dat zorgt voor polarisatie, onveiligheid en een afbraak van normen en waarden.quote:
Binnen 6 maanden einde oefening en dan samen met die huichelaar van de VVDquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Just be confident. We are working on it![]()
At your service,
Rob Jetten
Dit zie je in Heerlen ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Bedelaars naast je auto.
Heerlen zou ik niet per se als de norm willen zien. Staat steevast hoog in de lijsten waar je niet hoog in wil staan.quote:
Relatief veel wazig kijkend volk iig, toen ik er in december rondliep.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:22 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Heerlen zou ik niet per se als de norm willen zien. Staat steevast hoog in de lijsten waar je niet hoog in wil staan.
Wordt altijd bijzonder gewaardeerd als je de waarheid spreekt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:
In 2002 was er iemand die hiervoor gewaarschuwd heeft.
Er lopen inmiddels heel wat profiteurs rond die zich zwakker voordoen dan ze zijn, enkel om aan werk te ontsnappen. Dat mag je niet negeren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:24 schreef core2duo het volgende:
Het recht van de 'zwakste' lijkt solidair, maar heeft zo zijn prijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |