Gelukkig voor de Fransen is het niet Jacquelin die nu moet schieten.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:52 schreef Faraday01 het volgende:
We krijgen nog de druk van het laatste schot voor het goud
Braisaz was ook geen zekerheidje geweestquote:Op zondag 8 februari 2026 14:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig voor de Fransen is het niet Jacquelin die nu moet schieten.
Dat is echt indrukwekkend.quote:
Stroopwaxquote:Op zondag 8 februari 2026 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar dan had je er toch wel beter bij moeten staan verder.
Ja, dat wel natuurlijk, ze zouden tenminste bij Frankrijk moeten zitten.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar dan had je er toch wel beter bij moeten staan verder.
Nee dank jequote:Op zondag 8 februari 2026 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voorbeschouwing met Mark en Erben.
Jij kijkt vertraagd?quote:Op zondag 8 februari 2026 14:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
reuzenslalom mannen en canada-zweden bij het mixed curlen
Ja anders geen tijd voor voorbeschouwing op schaatsenquote:
Onder de druk van de Bundesliga?quote:
Of ze zitten in Parijs steeds aan de knoppen te klooien?quote:Op zondag 8 februari 2026 15:06 schreef Redefine het volgende:
Cool was weer even op de mute knop gaan zitten.
Dat zal het denk ik zijn.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of ze zitten in Parijs steeds aan de knoppen te klooien?
Mijn reden om meestal op eurovision te kijken ipv Eurosport, ondanks het mindere commentaar.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:16 schreef franklop het volgende:
Die reclame op ES na elke schietbeurt is wel jammer
Iets langer dan 3 kwartier, maar wel afhankelijk van de omstandigheden.quote:
Dat is juist en tevens correct.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik val hier net in, maar we doen aan strafminuten ipv rondjes?
Ja, dus relatief een grote straf t.o.v. andere onderdelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Jup, dus als je foutloos bent kan je zelfs als matige skier nog ver komenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:46 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |