Hij kan toch zo goed alles inschatten dus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:23 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Krijgen we dan niet parkeerperikelen erbij?
Moet je een keer iets bij IKEA online bestellen. Heeft wel eens 2 weken geduurdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vooral een beetje maandag dat ik woensdag heb besteld en het waarschijnlijk pas dinsdag ofzo in huis heb, vind ik toch wel erg traag voor een Nederlandse webshop
Dan is je auto dus te grootquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij kan toch zo goed alles inschatten dus lijkt me niet.
De enige parkeerperikelen die ik af en toe heb met het slagschip is dat de plekjes niet groot genoeg zijn
maar daar geven ze wel de bezorgdag aan..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je een keer iets bij IKEA online bestellen. Heeft wel eens 2 weken geduurd
Jupquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vooral een beetje maandag dat ik woensdag heb besteld en het waarschijnlijk pas dinsdag ofzo in huis heb, vind ik toch wel erg traag voor een Nederlandse webshop
Beetje afhankelijk van wat je daar besteld, laatste keer dat ik daar heb besteld kon het gewoon met pakketpost, was het er ook na een dag. Grote dingen kunnen wel wat langer duren omdat ze van die externe transporteurs inhurenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hier ook idd.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb odido glasvezel voor 30 euro geloof ik.
Ik kreeg een keer 1 hele kast te weinig geleverdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig is dat ene schroefje er ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:30 schreef essnhills het volgende:
Levering van de keuken met alle honderden onderdeeltjes was dan wel weer compleet.
Private lease?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:40 schreef kwiwi het volgende:
Moet langzaamaan ook maar weer eens naar een nieuwe auto gaan kijken, garantie loopt eind dit jaar af. Heb altijd zo'n hekel aan dat onderhandelen.
Ik had toen ik in Delft woonde iets dat ik 2x terug moest voor een scharnier oid.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had van mijn kledingkast een lade te weinig.
Hadden ze nagestuurd en kwam kapot aan.
Toen maar reiskosten vergoed gekregen om een nieuwe op te halen in de winkel
Rijke tatta toenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had toen ik in Delft woonde iets dat ik 2x terug moest voor een scharnier oid.
Ik was gewoon met de fiets maar toen moest ik postcode opgeven enzo. Kreeg ik ¤2 reiskostenvergoeding
Ik had een heel boekwerk van die bestelling. Die print had per kastje alle onderdelen, dat was wel handig.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig is dat ene schroefje er ook.
Nou echtquote:
Vind de Ikea vaak wel vrij coulant qua servicequote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had van mijn kledingkast een lade te weinig.
Hadden ze nagestuurd en kwam kapot aan.
Toen maar reiskosten vergoed gekregen om een nieuwe op te halen in de winkel
Waren destijds toch wel een paar hot dogsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had toen ik in Delft woonde iets dat ik 2x terug moest voor een scharnier oid.
Ik was gewoon met de fiets maar toen moest ik postcode opgeven enzo. Kreeg ik ¤2 reiskostenvergoeding
en hoe voelt dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin toch wel langzaam tot de conclusie te komen dat mijn winterjas meer een herfstjas is.
Ik denk dat ik toen een daimtaartje heb gekochtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren destijds toch wel een paar hot dogs
Ik snap eigenlijk niet wat het voordeel van private lease is? Is toch nooit goedkoper dan gewoon zelf aanschaffen?quote:
Enige voordeel is dat je geen onderhoudskosten hebt. Maar ik zou er ook niet zo snel aan beginnenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat het voordeel van private lease is? Is toch nooit goedkoper dan gewoon zelf aanschaffen?
Maar die heb je eigenlijk ook niet bij een (relatief) nieuwe auto die nog fabrieksgarantie en gratis service heeft de eerste x jaren. Heb volgens mij in 2 jaar tijd voor deze auto 100 euro aan onderhoudskosten betaald.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat je geen onderhoudskosten hebt. Maar ik zou er ook niet zo snel aan beginnen
Ga je deze zomer mee doen aan B&B vol liefde? Dan heb je letterlijk de mannen voor het uitzoekenquote:
welke mannen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je deze zomer mee doen aan B&B vol liefde? Dan heb je letterlijk de mannen voor het uitzoeken
Nee daarom is het ook een beetje krom, je hebt meestal hooguit je jaarlijkse beurt die je 'bespaart'. En al helemaal als het een elektrische is heeft het weinig nut, daar zit je niet met allerlei vloeistoffen en bewegende onderdelen die regelmatig moeten worden vervangen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar die heb je eigenlijk ook niet bij een (relatief) nieuwe auto die nog fabrieksgarantie en gratis service heeft de eerste x jaren. Heb volgens mij in 2 jaar tijd voor deze auto 100 euro aan onderhoudskosten betaald.
ok, eff pakketje ophalenquote:Snijdende wind zorgt ervoor dat het nu al bijna net zo koud voelt als aankomende nacht
Ah ok, dacht al dat ik iets niet begreep want ik hoor zoveel mensen over private lease..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daarom is het ook een beetje krom, je hebt meestal hooguit je jaarlijkse beurt die je 'bespaart'. En al helemaal als het een elektrische is heeft het weinig nut, daar zit je niet met allerlei vloeistoffen en bewegende onderdelen die regelmatig moeten worden vervangen.
Als je je opgeeft voor dat programma, dan melden mannen zich voor je aan met een filmpje en mag je kiezen welke er bij je langskomen in Thailand om te datenquote:
voor mensen die wel een autowillen maar niet de spaarcenten hebben om er nu 1 te kopen is het ook een (dure) optie, want maand bedrag kan je misschien wel missenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, dacht al dat ik iets niet begreep want ik hoor zoveel mensen over private lease..
Heb je daarvoor niet een B&B nodig?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je je opgeeft voor dat programma, dan melden mannen zich voor je aan met een filmpje en mag je kiezen welke er bij je langskomen in Thailand om te daten
hmm jij zoekt gewoon entertainmentquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je je opgeeft voor dat programma, dan melden mannen zich voor je aan met een filmpje en mag je kiezen welke er bij je langskomen in Thailand om te daten
Jij zoekt een man, ik entertainment. Win-win tochquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm jij zoekt gewoon entertainment
heb ik tochquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je daarvoor niet een B&B nodig?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij zoekt een man, ik entertainment. Win-win toch![]()
Heeft ze toch? Soort van. En tijdens de opnames hoef je je huisje niet eens te verhuren, want ze vergoeden gewoon de misgelopen inkomsten voor die periode. Plus gratis reclame.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je daarvoor niet een B&B nodig?
als ik ze een tosti breng van de 7/11 heb ik dan wel een b&b?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft ze toch? Soort van. En tijdens de opnames hoef je je huisje niet eens te verhuren, want ze vergoeden gewoon de misgelopen inkomsten voor die periode. Plus gratis reclame.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik ze een tosti breng van de 7/11 heb ik dan wel een b&b?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |