SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
quote:
veel olifantenpaadjes uitproberen ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik ook maar weer eens gaan kijken of er wat eer te behalen is aan een wandelingetje buiten?
gewoon overeind proberen te blijven om te beginnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
veel olifantenpaadjes uitproberen ?
ja dat sowieso.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet het echt sporadisch, maar die crosta mollica dingen zijn nogal aan de prijs. Dus beter als ik er een aantal in de aanbieding kan kopen
uitermate belangrijk jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon overeind proberen te blijven om te beginnen.
Lol, ik moet ineens denken aan gisteren, kwam een jongen tegen met een wasmachine of droger op z'n rugquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon overeind proberen te blijven om te beginnen.
Ik heb nog niet eens wat ontvangen ... alsof ze in een restaurant vragen of het gesmaakt heeft terwijl je nog geen eten hebt gehadquote:Bedankt voor je recente bestelling bij hema.nl!
We zijn benieuwd naar jouw ervaring. Het invullen van de enquête duurt slechts 2 minuten en helpt ons om jouw online winkelervaring nog beter te maken.
Heb je ingevuld met dat ze eerst moeten leveren? de huftersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens wat ontvangen ... alsof ze in een restaurant vragen of het gesmaakt heeft terwijl je nog geen eten hebt gehadKUTHEMA @:CherryLips
Lolquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens wat ontvangen ... alsof ze in een restaurant vragen of het gesmaakt heeft terwijl je nog geen eten hebt gehadKUTHEMA @:CherryLips
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga dat niet invullen, krijg je daarna zeker een excuusmailtje van 'oh sorry dat het niet is bevallen, hier heb je een 10% kortingscode* om het goed te maken'quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je ingevuld met dat ze eerst moeten leveren? de hufters
Schandaligquote:
Dibs op de code.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga dat niet invullen, krijg je daarna zeker een excuusmailtje van 'oh sorry dat het niet is bevallen, hier heb je een 10% kortingscode* om het goed te maken'
*alleen te gebruiken bij een nieuwe maan en lichte miezer en geldig op een aftandse kaarshouder die niemand anders wil
spekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nope nope nope![]()
Overeind gebleven maar het is gewoon een spekbaan. Levensgevaarlijk. Geen idee hoe al die andere mensen overeind blijven maar ik ben weer naar binnen gegaan
ja dat is wel een beetje de prijs van internet en tvquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit een beetje naar nieuwe internetpakketten met tv te kijken omdat ik genaaid word met de nieuwe box van Ziggo, maar blijf overal zo rond de 65 euro hangen.
bellen en zeuren om kortingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit een beetje naar nieuwe internetpakketten met tv te kijken omdat ik genaaid word met de nieuwe box van Ziggo, maar blijf overal zo rond de 65 euro hangen.
Ik was overgestapt naar kpn met glasvezel en tv, betaal nu 41 geloof ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Inclusief tv ga je dat niet veel lager krijgen gok ik.quote:
ze geven redelijk makkelijk 6 maanden en bij extra doorzeuren iets van 9 maanden kortingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:09 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inclusief tv ga je dat niet veel lager krijgen gok ik.
Wij betalen hier 50 zonder.
Ah het kan dus toch.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was overgestapt naar kpn met glasvezel en tv, betaal nu 41 geloof ik
Er schijnt hier gezeik te zijn met het glasvezel dus ik kan beter ziggo even lief bellen denk ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was overgestapt naar kpn met glasvezel en tv, betaal nu 41 geloof ik
Ja ok, ik vergeet ook vaak dat ik in een ander land zitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ze geven redelijk makkelijk 6 maanden en bij extra doorzeuren iets van 9 maanden korting
Ja en niet gelijk het eerste aanbod accepteren, gewoon een beetje moeilijk doen en op een vriendelijke manier dreigen met overstappenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt hier gezeik te zijn met het glasvezel dus ik kan beter ziggo even lief bellen denk ik.
wat ik destijds deed was aangegeven dat ik nogal veel reclames kreeg van glasvezel en de prijzen hiervan toch erg verleidelijk waren maar dat ik ziggo ook de kans wilde geven omdat ik zo tevreden met ze was....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt hier gezeik te zijn met het glasvezel dus ik kan beter ziggo even lief bellen denk ik.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:12 schreef mschol het volgende:
ik ga wel zien wanneer ik ooit een glasvezel krijg..
het kastje hangt er..
maar nog steeds niet actief
Ik heb zelfs 2 glasvezelkastjes hangenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:12 schreef mschol het volgende:
het kastje hangt er..
Het pakket dat ik nu heb bestaat niet meer, maar ik heb nog de oude mediabox die niet meer ondersteund wordt. Als ik de nieuwe box wil moet ik m'n pakket aanpassen en ga ik er dus op achteruit, maar betaal ik nog evenveel. Heel fijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en niet gelijk het eerste aanbod accepteren, gewoon een beetje moeilijk doen en op een vriendelijke manier dreigen met overstappen
en heb al meerdere keren contact gehad met de aanleg partijquote:
nee, ik krijg er maar 1.. dat vind ik na 2 jaar gedoe al best watquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 glasvezelkastjes hangenOf ja, eentje hangt er, die van de kpn is van de muur gedonderd
Ik had met ziggo nog de smartcard die in de tv gaat, zoveel beter dan die domme kastjesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het pakket dat ik nu heb bestaat niet meer, maar ik heb nog de oude mediabox die niet meer ondersteund wordt. Als ik de nieuwe box wil moet ik m'n pakket aanpassen en ga ik er dus op achteruit, maar betaal ik nog evenveel. Heel fijn.
Ja hier is het een 'algemene' waar je allerlei aanbieders kan kiezen en eentje van kpn zelfquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en heb al meerdere keren contact gehad met de aanleg partij
[..]
nee, ik krijg er maar 1.. dat vind ik na 2 jaar gedoe al best wat
smartcards hadden ze volgens mij wel nog..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had met ziggo nog de smartcard die in de tv gaat, zoveel beter dan die domme kastjesMaar die hebben ze ook al een tijdje niet meer geloof ik. Al kijk ik nog steeds tv via de ziggo (kabel) omdat ik geen zin heb in dat kutkastje van kpn
ik heb er 1 van kpn en kan daarmee alle aanbieders op het kpn netwerk nemenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier is het een 'algemene' waar je allerlei aanbieders kan kiezen en eentje van kpn zelf
Of zoiets was het ja, de laatste keer dat ik bij ziggo ging verlengen zeiden ze daar iets over, maar omdat ik die kaart en houder al had gekocht jaren geleden mocht ik die blijven gebruikenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
smartcards hadden ze volgens mij wel nog..
alleen nog huur, geen koop meer
Lolquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga dat niet invullen, krijg je daarna zeker een excuusmailtje van 'oh sorry dat het niet is bevallen, hier heb je een 10% kortingscode* om het goed te maken'
*alleen te gebruiken bij een nieuwe maan en lichte miezer en geldig op een aftandse kaarshouder die niemand anders wil
Ik heb 2 kastjes met glasvezel aangesloten en al. En eentje is ook actiefquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:12 schreef mschol het volgende:
het kastje hangt er..
Echt topquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
Bosje bloemen van de Topbloemen is precies op tijd geleverd (zelfs 2 minuten te vroeg), daar kan de HEMA nog wat van leren
Mja vooral een beetje maandag dat ik woensdag heb besteld en het waarschijnlijk pas dinsdag ofzo in huis heb, vind ik toch wel erg traag voor een Nederlandse webshopquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Nouja
Ik heb 1x issues gehad met iets van de Hema. Dat was vorig jaar met een nieuw hoeslaken met 1 of andere gare vlek erin.
En toen waren ze wel behulpzaam
De terugbetaling ging wel in 3en want, uhm ja geen idee, maar ze deden verder niet moeilijk oid dus prima.
Hij kan toch zo goed alles inschatten dus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:23 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Krijgen we dan niet parkeerperikelen erbij?
Moet je een keer iets bij IKEA online bestellen. Heeft wel eens 2 weken geduurdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vooral een beetje maandag dat ik woensdag heb besteld en het waarschijnlijk pas dinsdag ofzo in huis heb, vind ik toch wel erg traag voor een Nederlandse webshop
Dan is je auto dus te grootquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij kan toch zo goed alles inschatten dus lijkt me niet.
De enige parkeerperikelen die ik af en toe heb met het slagschip is dat de plekjes niet groot genoeg zijn
maar daar geven ze wel de bezorgdag aan..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je een keer iets bij IKEA online bestellen. Heeft wel eens 2 weken geduurd
Jupquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vooral een beetje maandag dat ik woensdag heb besteld en het waarschijnlijk pas dinsdag ofzo in huis heb, vind ik toch wel erg traag voor een Nederlandse webshop
Beetje afhankelijk van wat je daar besteld, laatste keer dat ik daar heb besteld kon het gewoon met pakketpost, was het er ook na een dag. Grote dingen kunnen wel wat langer duren omdat ze van die externe transporteurs inhurenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hier ook idd.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb odido glasvezel voor 30 euro geloof ik.
Ik kreeg een keer 1 hele kast te weinig geleverdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig is dat ene schroefje er ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:30 schreef essnhills het volgende:
Levering van de keuken met alle honderden onderdeeltjes was dan wel weer compleet.
Private lease?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:40 schreef kwiwi het volgende:
Moet langzaamaan ook maar weer eens naar een nieuwe auto gaan kijken, garantie loopt eind dit jaar af. Heb altijd zo'n hekel aan dat onderhandelen.
Ik had toen ik in Delft woonde iets dat ik 2x terug moest voor een scharnier oid.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had van mijn kledingkast een lade te weinig.
Hadden ze nagestuurd en kwam kapot aan.
Toen maar reiskosten vergoed gekregen om een nieuwe op te halen in de winkel
Rijke tatta toenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had toen ik in Delft woonde iets dat ik 2x terug moest voor een scharnier oid.
Ik was gewoon met de fiets maar toen moest ik postcode opgeven enzo. Kreeg ik ¤2 reiskostenvergoeding
Ik had een heel boekwerk van die bestelling. Die print had per kastje alle onderdelen, dat was wel handig.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig is dat ene schroefje er ook.
Nou echtquote:
Vind de Ikea vaak wel vrij coulant qua servicequote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had van mijn kledingkast een lade te weinig.
Hadden ze nagestuurd en kwam kapot aan.
Toen maar reiskosten vergoed gekregen om een nieuwe op te halen in de winkel
Waren destijds toch wel een paar hot dogsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had toen ik in Delft woonde iets dat ik 2x terug moest voor een scharnier oid.
Ik was gewoon met de fiets maar toen moest ik postcode opgeven enzo. Kreeg ik ¤2 reiskostenvergoeding
en hoe voelt dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin toch wel langzaam tot de conclusie te komen dat mijn winterjas meer een herfstjas is.
Ik denk dat ik toen een daimtaartje heb gekochtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren destijds toch wel een paar hot dogs
Ik snap eigenlijk niet wat het voordeel van private lease is? Is toch nooit goedkoper dan gewoon zelf aanschaffen?quote:
Enige voordeel is dat je geen onderhoudskosten hebt. Maar ik zou er ook niet zo snel aan beginnenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat het voordeel van private lease is? Is toch nooit goedkoper dan gewoon zelf aanschaffen?
Maar die heb je eigenlijk ook niet bij een (relatief) nieuwe auto die nog fabrieksgarantie en gratis service heeft de eerste x jaren. Heb volgens mij in 2 jaar tijd voor deze auto 100 euro aan onderhoudskosten betaald.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat je geen onderhoudskosten hebt. Maar ik zou er ook niet zo snel aan beginnen
Ga je deze zomer mee doen aan B&B vol liefde? Dan heb je letterlijk de mannen voor het uitzoekenquote:
welke mannen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je deze zomer mee doen aan B&B vol liefde? Dan heb je letterlijk de mannen voor het uitzoeken
Nee daarom is het ook een beetje krom, je hebt meestal hooguit je jaarlijkse beurt die je 'bespaart'. En al helemaal als het een elektrische is heeft het weinig nut, daar zit je niet met allerlei vloeistoffen en bewegende onderdelen die regelmatig moeten worden vervangen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar die heb je eigenlijk ook niet bij een (relatief) nieuwe auto die nog fabrieksgarantie en gratis service heeft de eerste x jaren. Heb volgens mij in 2 jaar tijd voor deze auto 100 euro aan onderhoudskosten betaald.
ok, eff pakketje ophalenquote:Snijdende wind zorgt ervoor dat het nu al bijna net zo koud voelt als aankomende nacht
Ah ok, dacht al dat ik iets niet begreep want ik hoor zoveel mensen over private lease..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daarom is het ook een beetje krom, je hebt meestal hooguit je jaarlijkse beurt die je 'bespaart'. En al helemaal als het een elektrische is heeft het weinig nut, daar zit je niet met allerlei vloeistoffen en bewegende onderdelen die regelmatig moeten worden vervangen.
Als je je opgeeft voor dat programma, dan melden mannen zich voor je aan met een filmpje en mag je kiezen welke er bij je langskomen in Thailand om te datenquote:
voor mensen die wel een autowillen maar niet de spaarcenten hebben om er nu 1 te kopen is het ook een (dure) optie, want maand bedrag kan je misschien wel missenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, dacht al dat ik iets niet begreep want ik hoor zoveel mensen over private lease..
Heb je daarvoor niet een B&B nodig?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je je opgeeft voor dat programma, dan melden mannen zich voor je aan met een filmpje en mag je kiezen welke er bij je langskomen in Thailand om te daten
hmm jij zoekt gewoon entertainmentquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je je opgeeft voor dat programma, dan melden mannen zich voor je aan met een filmpje en mag je kiezen welke er bij je langskomen in Thailand om te daten
Jij zoekt een man, ik entertainment. Win-win tochquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm jij zoekt gewoon entertainment
heb ik tochquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je daarvoor niet een B&B nodig?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij zoekt een man, ik entertainment. Win-win toch![]()
Heeft ze toch? Soort van. En tijdens de opnames hoef je je huisje niet eens te verhuren, want ze vergoeden gewoon de misgelopen inkomsten voor die periode. Plus gratis reclame.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je daarvoor niet een B&B nodig?
als ik ze een tosti breng van de 7/11 heb ik dan wel een b&b?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft ze toch? Soort van. En tijdens de opnames hoef je je huisje niet eens te verhuren, want ze vergoeden gewoon de misgelopen inkomsten voor die periode. Plus gratis reclame.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik ze een tosti breng van de 7/11 heb ik dan wel een b&b?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |