Inclusief tv ga je dat niet veel lager krijgen gok ik.quote:
ze geven redelijk makkelijk 6 maanden en bij extra doorzeuren iets van 9 maanden kortingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:09 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inclusief tv ga je dat niet veel lager krijgen gok ik.
Wij betalen hier 50 zonder.
Ah het kan dus toch.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was overgestapt naar kpn met glasvezel en tv, betaal nu 41 geloof ik
Er schijnt hier gezeik te zijn met het glasvezel dus ik kan beter ziggo even lief bellen denk ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was overgestapt naar kpn met glasvezel en tv, betaal nu 41 geloof ik
Ja ok, ik vergeet ook vaak dat ik in een ander land zitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ze geven redelijk makkelijk 6 maanden en bij extra doorzeuren iets van 9 maanden korting
Ja en niet gelijk het eerste aanbod accepteren, gewoon een beetje moeilijk doen en op een vriendelijke manier dreigen met overstappenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt hier gezeik te zijn met het glasvezel dus ik kan beter ziggo even lief bellen denk ik.
wat ik destijds deed was aangegeven dat ik nogal veel reclames kreeg van glasvezel en de prijzen hiervan toch erg verleidelijk waren maar dat ik ziggo ook de kans wilde geven omdat ik zo tevreden met ze was....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt hier gezeik te zijn met het glasvezel dus ik kan beter ziggo even lief bellen denk ik.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:12 schreef mschol het volgende:
ik ga wel zien wanneer ik ooit een glasvezel krijg..
het kastje hangt er..
maar nog steeds niet actief
Ik heb zelfs 2 glasvezelkastjes hangenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:12 schreef mschol het volgende:
het kastje hangt er..
Het pakket dat ik nu heb bestaat niet meer, maar ik heb nog de oude mediabox die niet meer ondersteund wordt. Als ik de nieuwe box wil moet ik m'n pakket aanpassen en ga ik er dus op achteruit, maar betaal ik nog evenveel. Heel fijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en niet gelijk het eerste aanbod accepteren, gewoon een beetje moeilijk doen en op een vriendelijke manier dreigen met overstappen
en heb al meerdere keren contact gehad met de aanleg partijquote:
nee, ik krijg er maar 1.. dat vind ik na 2 jaar gedoe al best watquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 glasvezelkastjes hangenOf ja, eentje hangt er, die van de kpn is van de muur gedonderd
Ik had met ziggo nog de smartcard die in de tv gaat, zoveel beter dan die domme kastjesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het pakket dat ik nu heb bestaat niet meer, maar ik heb nog de oude mediabox die niet meer ondersteund wordt. Als ik de nieuwe box wil moet ik m'n pakket aanpassen en ga ik er dus op achteruit, maar betaal ik nog evenveel. Heel fijn.
Ja hier is het een 'algemene' waar je allerlei aanbieders kan kiezen en eentje van kpn zelfquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en heb al meerdere keren contact gehad met de aanleg partij
[..]
nee, ik krijg er maar 1.. dat vind ik na 2 jaar gedoe al best wat
smartcards hadden ze volgens mij wel nog..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had met ziggo nog de smartcard die in de tv gaat, zoveel beter dan die domme kastjesMaar die hebben ze ook al een tijdje niet meer geloof ik. Al kijk ik nog steeds tv via de ziggo (kabel) omdat ik geen zin heb in dat kutkastje van kpn
ik heb er 1 van kpn en kan daarmee alle aanbieders op het kpn netwerk nemenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier is het een 'algemene' waar je allerlei aanbieders kan kiezen en eentje van kpn zelf
Of zoiets was het ja, de laatste keer dat ik bij ziggo ging verlengen zeiden ze daar iets over, maar omdat ik die kaart en houder al had gekocht jaren geleden mocht ik die blijven gebruikenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
smartcards hadden ze volgens mij wel nog..
alleen nog huur, geen koop meer
Lolquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga dat niet invullen, krijg je daarna zeker een excuusmailtje van 'oh sorry dat het niet is bevallen, hier heb je een 10% kortingscode* om het goed te maken'
*alleen te gebruiken bij een nieuwe maan en lichte miezer en geldig op een aftandse kaarshouder die niemand anders wil
Ik heb 2 kastjes met glasvezel aangesloten en al. En eentje is ook actiefquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:12 schreef mschol het volgende:
het kastje hangt er..
Echt topquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
Bosje bloemen van de Topbloemen is precies op tijd geleverd (zelfs 2 minuten te vroeg), daar kan de HEMA nog wat van leren
Mja vooral een beetje maandag dat ik woensdag heb besteld en het waarschijnlijk pas dinsdag ofzo in huis heb, vind ik toch wel erg traag voor een Nederlandse webshopquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Nouja
Ik heb 1x issues gehad met iets van de Hema. Dat was vorig jaar met een nieuw hoeslaken met 1 of andere gare vlek erin.
En toen waren ze wel behulpzaam
De terugbetaling ging wel in 3en want, uhm ja geen idee, maar ze deden verder niet moeilijk oid dus prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |